Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    6 point til 6.pladsen. Så er løbet vist kørt.
    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hvor mange vil du gætte på, i står på udebanetribunen?
      Puha. 100-150? Jeg har et dårligt øje for sådan noget 😂

      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
      6 point til 6.pladsen. Så er løbet vist kørt.
      Vi SKAL vinde i dag!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Så scorede Horsens sgu igen :p det jo dejligt med alle de "store" hold der efterhånden er stukket af fra os
        ... og Lasse Kryger scorede to gange.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Puha. 100-150? Jeg har et dårligt øje for sådan noget 



          Vi SKAL vinde i dag!
          Gi' den gas! Ville ønske, jeg kunne være der! Håber folk dumper ind i sidste øjeblik og giver jer en hånd med stemningen.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
            6 point til 6.pladsen. Så er løbet vist kørt.
            Om vi så kommer 15 points bag 6. Pladsen ville ledelsen stadig fastholde sin målsætning.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Så scorede Horsens sgu igen :p det jo dejligt med alle de "store" hold der efterhånden er stukket af fra os
              Jeg synes det er skævt at sammenligne os med Horsens, de har en sammenspillet trup, et hold hvor alle kæmper for hinanden og hvor træneren kan løfte spillernes mentale niveau i løbet af kampen, der gør at de kan komme igen når de er en pind eller to nede.

              Vi har max. en af de 3 komponenter.

              Vi hører til i den tunge ende -time to wake up and smell to reality.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Om vi så kommer 15 points bag 6. Pladsen ville ledelsen stadig fastholde sin målsætning.

                MvH ChrisOB
                15 point, kan jo også hentes på 'kun' 5 kampe.

                Men det lygter nu mere og mere af farvel til en af følgende to:

                Jesper Hansen
                Kent Nielsen

                Mine penge er på den første, da Kent er for dyr at fyre allerede.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  15 point, kan jo også hentes på 'kun' 5 kampe.

                  Men det lygter nu mere og mere af farvel til en af følgende to:

                  Jesper Hansen
                  Kent Nielsen

                  Mine penge er på den første, da Kent er for dyr at fyre allerede.
                  krydser da fingre for du får ret.....SNART TAK!!!
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment

                  Working...
                  X