Nogen der ved om der er nogle beværtninger i Odense der viser kampen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCK - OB (10-09-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNope FCK vinder kun med 3
(Selvom jeg føles lidt som den sidste mohikaner herinde. ;-))"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Og nu er Horsens ved at sætte os med 6 points i kampen om top 6. Derfor skulle vi jo næsten vinde i dag. Just sayin...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægEr jeg den eneste der forventer en røvfuld?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægok - jeg vil arbejde stenhårdt på at gå i jubelidiot-mode :o)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment