Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCK - OB (10-09-16)

    Tipsbladet har en sikker 3-0 sejr til FCK.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebenhavn-ob-4

    Jeg kan også se på de seneste 20 udekampe mod FCK, har vi kun vundet én kamp og det var selvfølgelig finalen i 2007.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Tipsbladet har en sikker 3-0 sejr til FCK.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebenhavn-ob-4

    Jeg kan også se på de seneste 20 udekampe mod FCK, har vi kun vundet én kamp og det var selvfølgelig finalen i 2007.
    Kan heller ikke se det blive meget andet end nederlag. Skulle man hænge sin hat på noget så starter FCK chl op i den efterfølgende uge....kunne måske tage lidt af deres fokus. Og så har vi før vist os bedre mod de store hold....åbenbart lettere.at.fidel. motivation?
    Men på forhånd sælger jeg den gerne for en god indsats og et uafgjort 😊

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Tipsbladet har en sikker 3-0 sejr til FCK.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...oebenhavn-ob-4

      Jeg kan også se på de seneste 20 udekampe mod FCK, har vi kun vundet én kamp og det var selvfølgelig finalen i 2007.
      Så er det ja tid nu for en sejr:
      1:1 efter 87 min. - Rasmus Jensen brænder en gigantisk chance og med en hurtig omstilling scorer Bredebro for os. That's it! :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Der er ingen chance i helvede for at vi får point med fra denne kamp. Selv hvis FCK stillede med reserver på alle pladser, grundet ChL, så ville disse være topmotiverede, for de vil være en af deres få chancer for at kæmpe sig ind i start11.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Vi er bagud 2-0 efter 20 min og taber 3-1
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
          JM Barometer 1
          2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            #6
            Mon ikke OB spare nogle spiller også, de skal jo spille mod Højby Serie 2 om søndagen. 😆

            Comment


              #7
              Disse kampe mod FCK har altid sat et eller andet i gang i mig.
              Måske et (muligvis begrundet) håb om en sejr. I hvert fald et håb om et brag af en kamp, hvor der virkelig skal kæmpes røven ud af bukserne. Historisk synes jeg, vi ofte har set nogle ret lækre kampe mellem FCK og OB, med tempo, fight og flot spil.

              Men ærligt talt - optimismen op til den her kamp er helt væk. Det er der flere årsager til. FCK er for længst stukket af, og har den med stor afstand klart bedste trup i Superligaen. Samtidig har OB i den grad lagt ekstemt dårligt fra land her efter sommerferien. Kun en enkelt kamp kan de være bekendt, og det var den i onsdags mod VB.

              Jeg ser ingen muligheder overhovedet for bare at hente et enkelt point mod FCK her i weekenden. Men okay... så længe bolden er rundt, såååh...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                De er jo modbydelige fck. Ikke engang holdet fra de glade sølvdage ville jeg kunne se have en chance imod det hold de har fået derovre. Det eneste man kan håbe er at de har en offday og vi rammer et niveau vi ikke hidtil har set, ellers så ser det sort ud. Fck har mange dygtige målscorere og de lukker rigtig få mål ind. Vi scorer for lidt og lukker mange ind. Alt taler imod os, og jeg vil være lettet hvis vi ikke skilles ad

                Comment


                  #9
                  De er jo modbydelige fck. Ikke engang holdet fra de glade sølvdage ville jeg kunne se have en chance imod det hold de har fået derovre. Det eneste man kan håbe er at de har en offday og vi rammer et niveau vi ikke hidtil har set, ellers så ser det sort ud. Fck har mange dygtige målscorere og de lukker rigtig få mål ind. Vi scorer for lidt og lukker mange ind. Alt taler imod os, og jeg vil være lettet hvis vi ikke skilles ad

                  Comment


                    #10
                    Lader til Falk bliver klar. Om han så er på 100% aner jeg ikke, men der er vel i sidste ende kun en enkelt opskrift mod ham... Herretacklinger!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Der er no way, vi får point med. Vores defensiv har stået udemærket, men vi taber 3-0 i en kamp, hvor FCK brænder stribevis af yderligere store chancer.

                      Comment


                        #12
                        Jeg frygter alvorligt en afklapsning på 4-5 mål. Problemet er, at selv deres reserver på bænken (og dem helt uden for truppen) hver og en er bedre end dem, som vi stiller med i startopstillingen. Der er simpelthen to-tre klassers forskel på de to hold.

                        Men altså selvfølgelig kan alting lade sig gøre i fodbold, og en uafgjort kan man måske godt tillade sig at håbe på, hvis holdet rammer den rigtige dag, og FCK slet ikke kommer i gang. Jeg har dog meget svært ved at se, hvorfor FCK skulle få en offday. Hele deres hold sprudler af spilleglæde og sult, mens vores egne (bortset fra kampen mod Vejle) indtil videre har lignet en flok dovne hunde, der kun spiller for den skål mad, der står og venter efter kampen.

                        Jeg sælger gerne kampen på forhånd for et respektabelt nederlag på 1-0, men jeg er bange for, at det bliver langt mere alvorligt, når vores pattebørn af nogle spillere skal ind og lege med de voksne mænd.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #13
                          Lidt info om dagens træning:
                          -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
                          - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
                          - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
                          - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

                          God weekend :-)

                          Comment


                            #14
                            Rigtig spændende læsning MB0931👍 Tør dårligt tro på miraklet det ville være, hvis vi prøvede at indrette formationen efter truppens kvaliteter/mangler på samme... Men spændende 👍👍

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                              Lidt info om dagens træning:
                              -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
                              - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
                              - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
                              - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

                              God weekend :-)
                              Lyder som gode nyheder i mine ører, ift. at jagte den spinkle chance for point. Tak for info!

                              Comment

                              Working...
                              X