Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning i dag d. 26/8.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning i dag d. 26/8.

    Jeg så det meste af træningen og det kan ud fra det konkluderes at :

    Der er tvivl om 3 pladser.
    I første omgang spillede Tingager i forsvaret, Tverskov på midten sammen med Makrini og Desler på højre back.
    Efterfølgende blev der byttet så Tverskov kom i forsvaret, Izunna og Thrane byttede med Tingager og Makrini og Lund med Desler.
    Der er altså tvivl om følgende :
    Tverskov skal rykkes frem på midtbanen og Tingager så skal ind i forsvaret.
    Hvem der skal spille de to centrale midtbanepladser.
    Hvem der skal være højre back.

    Makrini gik ind før tid og gik generelt og trak lidt på benet.

    Mine personlige vurderinger/observationer.

    Desler kan fortsat ikke slå præcise indlæg.
    Izunna kan stadig ikke aflevere.
    Festersen og Anders K. spiller godt sammen, hvilket er velkendt.
    Barrett så okay skarp ud, han noget af den fart, kombineret med teknik, som de fleste andre mangler.
    Thomas Mikkelsen brænder meget.
    De unge slog de gamle og de defensive gamle var sure over deres offensive holdkammeraters (Festersen, Joan, Anders K), ifølge dem, manglende pres.
    Stemningen var i hvert fald ikke fremragende, men det er jo også naturligt nok.

    Så kan jeg ikke lige komme på mere ... bortset fra at det var VARMT!
    Last edited by Entusiastens; 26-08-2016, 12:11.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    De unge slog de gamle og defensive gamle var sure over deres offensive holdkammeraters (Festersen, Joan, Anders K), ifølge dem, manglende pres.
    Stemningen var i hvert fald ikke fremragende, men det er jo også naturligt bortset fra at det var VARMT!

    Jrg tror det kan være et tegn på vinder attitude fra holdkammeraterne - de har forventninger til hinanden.

    Comment


      #3
      Mange tak for beretningen. :-)
      Håber BikMak er helt klar søndag.
      (Og det er også rigtig varmt her i Tyskland.)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Puha! bare det at Izunna og Thrane centralt bliver prøvet af igen er ikke opløftende. Jeg er helt sikker på at Tverskov nok skal spille godt hvis han bliver rykket frem, men Tingager har jo ikke ligefrem imponeret i de seneste optrædender så det... Kan det virkelig passe at Nana ikke er i spil til en start plads? Jeg mener han allerede har vist at hans pasningsspil og fordeling af boldene er på et niveau der er mere end godkendt og hva dælen er der sket med Yao? Det startede fint for reserverne, men han virker langt fra førsteholdet. Jeg mener, med det Jönsson og Izunna har præsteret så må Nana og Yao findme være ringe, hvis de ikke banker gevaldigt på.Grve gjorde det fint i de første par kampe. Han kan spille begge pladser, men vejes åbenbart også for let pt?

        Tak for dagens referat :)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Puha! bare det at Izunna og Thrane centralt bliver prøvet af igen er ikke opløftende. Jeg er helt sikker på at Tverskov nok skal spille godt hvis han bliver rykket frem, men Tingager har jo ikke ligefrem imponeret i de seneste optrædender så det... Kan det virkelig passe at Nana ikke er i spil til en start plads? Jeg mener han allerede har vist at hans pasningsspil og fordeling af boldene er på et niveau der er mere end godkendt og hva dælen er der sket med Yao? Det startede fint for reserverne, men han virker langt fra førsteholdet. Jeg mener, med det Jönsson og Izunna har præsteret så må Nana og Yao findme være ringe, hvis de ikke banker gevaldigt på.Grve gjorde det fint i de første par kampe. Han kan spille begge pladser, men vejes åbenbart også for let pt?

          Tak for dagens referat :)

          Tja, der er mange spørmåltegner i Kents dispositioner for mig. Ville også gerne se mere af Greve, Welbeck og Yao. Greve kan vi meget god bruge. Han fighter altid rigtigt. Og at prøve Welbeck og Yao for at få en frisk brise i offensiven kan ikke være forkert, især når man ser hvad Izunna og Jønsson præsterer der. Ville gerne se Greve eller Welbeck ved siden af El Mak. Og nu tager vi mulighvis vores bedste cf ud af defensiven for at lukke et hul på midtbanen? Hvorfor, for fanden, kan spillere i OB ikke spille den position hvor de er bedst og hvor de har overbevist???
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Mange tak for det gode arbejde

            Comment

            Working...
            X