Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - AC Horsens
Collapse
X
-
Ja sgu , kan den så toppes med samme besked om Jønsson så vil det gøre dagen endnu bedre :-)
-
God nyhed. Så begynder min dag helt glad...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMakrini er klar til søndag.
http://www.fyens.dk/sport/OB-El-Makr...rtikel/3055006
Izunna bliver droppet som makker til Makrini og bliver erstattet af Nana eller Tverskov. Hvis Tverskov skubbes op bliver der plads til Tingager
Leave a comment:
-
Det kan da godt være, at han har peget på Jönsson og Pereira og spurgt Kent, Hvorfor må de så spille?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske derfor han er så pisse sur. Man prøver en forsvarsspiller af på hans plads i midteraksen og han må se sig selv reduceret til 4. Valg når JJT er tilbage
Leave a comment:
-
Tough luck. Han har så godt som intet vist. Så helt fair at prøve noget andet. For El Mak slår han ikke af.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske derfor han er så pisse sur. Man prøver en forsvarsspiller af på hans plads i midteraksen og han må se sig selv reduceret til 4. Valg når JJT er tilbage
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Interessant. Sidetrack Izunna?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMakrini er klar til søndag.
Izunna bliver droppet som makker til Makrini og bliver erstattet af Nana eller Tverskov. Hvis Tverskov skubbes op bliver der plads til Tingager
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Makrini er klar til søndag.
Leave a comment:
-
Du er bedre til at formulere det end mig, men det sidste er også min pointe: Hvis JH ikke vil hænges op på en målsætning, så må han lave en ny. Og det synes jeg, han skal gøre. For dette bliver en ny mellemsæson.Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJeg tror altså godt, at alle herinde kan få øje på nuancerne. Jeg tror godt alle ved, at OB har problemer med faciliteter, med mangeårig skrantende kultur, med en udfordret økonomi, med mange nye spillere og mange andre fine nuancer.
Men alt det ved JH jo også, og bestyrelsen også. Så når de laver en udmelding der hedder top-6, er det jo med udgangspunkt i en viden om grundlaget. Ergo melder JH og bestyrelsen denne målsætning ud, ud fra deres indsigt. Det vil sige, at der er to mulige forklaringer på, at de ikke opnår resultatet. 1. de er uvidende om udfordringerne, og dermed fejlanalyseret situationen. 2. de overvurderer eget arbejde, her rekrutteringen af spillerne.
Med andre ord, der er en udmelding, og der er en dom på baggrund af den. Eller vil du mene, vi skal være ligeglade med deres udmeldinger, at det bare er pjat, og vi skal istedet vælge at holde fast i en placering fra 8-12, fordi diskuteres os frem til, at det må være godt nok, med alle de udfordringer klubben står med?
Hvis JH ikke vil hænges op på en målsætning, må han lave en anden.
JH og Kent er ansat for at løse vores udfordringer. Det er egentlig ret simpelt.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Kunne fx være "At sætte spillet"Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHåber du har ret men desuden angriberens mangelnde kampform See jeg en generell Problem i vores offensive. Der er snart mangel af kreativitet, at overraske modstanderen med noget. Måske Welbeck kan hjælpe der, synes han viste fine takter i sine indhop, men det er alt for tidligt at han kan fylde dette hul.
Det er helt tydeligt for mig at holdet har store problemer med defensiv spillende modstandere når de skal gøre kampe (siger man det så på dansk? "das Spiel machen"). Denne problem kender vi ja nu årevis. Og måske de kan steppe op mod de "store" klubber. Men derfor skal de vise mere fighter gen end vi så i de sidste uger. Har savnet den sidste vilje til de sidste sekunde at skabe noget, at tro på og tvinge sejren. Vil ikke siger at de viser ingen indsats men er usikker om de tror virkelig og til 100% på det og uden det går det ikke. Det virkede lidt hjælpeløs og lidt rådløs til mig og, som sagt, uden den sidste tro på successen.
Men vi vil se. Præstation kan ja vokse med udfordring. Og sådan ville det se ud god for os.
Forza OB wil rise again!
Leave a comment:
-
Andlox i de her hårde tider der er du et af meget få lyspunkter. Det hedder; når de skal skabe kampen.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHåber du har ret men desuden angriberens mangelnde kampform See jeg en generell Problem i vores offensive. Der er snart mangel af kreativitet, at overraske modstanderen med noget. Måske Welbeck kan hjælpe der, synes han viste fine takter i sine indhop, men det er alt for tidligt at han kan fylde dette hul.
Det er helt tydeligt for mig at holdet har store problemer med defensiv spillende modstandere når de skal gøre kampe (siger man det så på dansk? "das Spiel machen"). Denne problem kender vi ja nu årevis. Og måske de kan steppe op mod de "store" klubber. Men derfor skal de vise mere fighter gen end vi så i de sidste uger. Har savnet den sidste vilje til de sidste sekunde at skabe noget, at tro på og tvinge sejren. Vil ikke siger at de viser ingen indsats men er usikker om de tror virkelig og til 100% på det og uden det går det ikke. Det virkede lidt hjælpeløs og lidt rådløs til mig og, som sagt, uden den sidste tro på successen.
Men vi vil se. Præstation kan ja vokse med udfordring. Og sådan ville det se ud god for os.
Forza OB wil rise again!
Edit: Tror jeg, at du mener ;)Last edited by RASH; 25-08-2016, 20:27.
Leave a comment:
-
Håber du har ret men desuden angriberens mangelnde kampform See jeg en generell Problem i vores offensive. Der er snart mangel af kreativitet, at overraske modstanderen med noget. Måske Welbeck kan hjælpe der, synes han viste fine takter i sine indhop, men det er alt for tidligt at han kan fylde dette hul.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er overbevist om, at sæsonstarten ikke er et reelt billede af denne trups niveau set over hele grundspillet. Jeg har andetsteds gjort rede for, hvad der kan være årsag til at det ikke lige spiller (de mange nye ansigter i startopstillingen, kun 4 spillere har været i klubben mere end et år osv.).
Jeg har svært ved at se at det her hold ikke kan slå Silkeborg næste gang vi møder dem. Jeg er overbevist om at point pr. kamp vil være væsentlig højere de sidste 16 kampe end de første 10, når holdet er spillet bedre sammen.
Samtidig ser jeg en superliga, hvor rigtig mange hold spiller svingende. Rigtig mange af os mener, at OB har haft en forfærdelig sæsonstart; men alligevel er OB kun 2 point fra 5. pladsen - 1 point fra det "forjættede" land. Det er jo nærmest grotesk.
Alt i alt tror jeg på, at OB ender på den 6. plads og dermed har holdet jo kvaliteten til det - nøgternt betragtet. Men jeg er sgu heller ikke imponeret - vi er alle sammen mega frustrerede over, at det ikke kører for vores elskede hold. Jeg vil dog gerne forsøge at undertrykke min frustration til 1) jeg har set hvad der sker resten af transfervinduet: mister vi Makrini / får vi 1-2 nye spillere offensive ind? 2) spillerne er bedre sammenspillede. Mit bud er, at man skal have ca. 1½ point i snit for at blive nummer 6 - måske endnu mindre, hvis så mange hold spiller svingende. Snittet lige nu er vel ca. 1,1, så der skal ikke mange flere sejre til pr. 6 kampe for at det snit er opnået. En sejr i stedet for en af de uafgjorte og snittet havde været 1½.
Det der bekymrer mig mest er, at AK/Fester ikke er skarpe - det havde jeg sgu ikke regnet med. De har haft nok afslutninger til at af gøre nogle af disse kampe til OBs fordel, set i lyset af deres skarphed i sidste sæson.
PS: din "signatur" fylder uhyggeligt meget på skærmen, når man læser med på en telefon....
Forza OB wil rise again!
Leave a comment:
-
Jeg er desværre ikke så optimistisk som dig. Men vi finder jo ud af det på et tidspunkt :)Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg er overbevist om, at sæsonstarten ikke er et reelt billede af denne trups niveau set over hele grundspillet. Jeg har andetsteds gjort rede for, hvad der kan være årsag til at det ikke lige spiller (de mange nye ansigter i startopstillingen, kun 4 spillere har været i klubben mere end et år osv.).
Jeg har svært ved at se at det her hold ikke kan slå Silkeborg næste gang vi møder dem. Jeg er overbevist om at point pr. kamp vil være væsentlig højere de sidste 16 kampe end de første 10, når holdet er spillet bedre sammen.
Samtidig ser jeg en superliga, hvor rigtig mange hold spiller svingende. Rigtig mange af os mener, at OB har haft en forfærdelig sæsonstart; men alligevel er OB kun 2 point fra 5. pladsen - 1 point fra det "forjættede" land. Det er jo nærmest grotesk.
Alt i alt tror jeg på, at OB ender på den 6. plads og dermed har holdet jo kvaliteten til det - nøgternt betragtet. Men jeg er sgu heller ikke imponeret - vi er alle sammen mega frustrerede over, at det ikke kører for vores elskede hold. Jeg vil dog gerne forsøge at undertrykke min frustration til 1) jeg har set hvad der sker resten af transfervinduet: mister vi Makrini / får vi 1-2 nye spillere offensive ind? 2) spillerne er bedre sammenspillede. Mit bud er, at man skal have ca. 1½ point i snit for at blive nummer 6 - måske endnu mindre, hvis så mange hold spiller svingende. Snittet lige nu er vel ca. 1,1, så der skal ikke mange flere sejre til pr. 6 kampe for at det snit er opnået. En sejr i stedet for en af de uafgjorte og snittet havde været 1½.
Det der bekymrer mig mest er, at AK/Fester ikke er skarpe - det havde jeg sgu ikke regnet med. De har haft nok afslutninger til at af gøre nogle af disse kampe til OBs fordel, set i lyset af deres skarphed i sidste sæson.
PS: din "signatur" fylder uhyggeligt meget på skærmen, når man læser med på en telefon....
PS: Beklager. Har en del på hjertet i denne trælse og frustrerende tid
Leave a comment:
Leave a comment: