Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karakterer: Esbjerg - OB (3-2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karakterer: Esbjerg - OB (3-2)

    Skala 1-10.

    • Gryte - 4 (Kan intet gøre ved målene)
    • Tverskov - 4
    • KEP - 2
    • Desler - 3
    • JBL - 3
    • Joan - 5
    • Thrane - 1
    • Izu - 1
    • Jönsson - 1
    • AK - 2
    • Festersen - 3

    • Nana - 5 (fint indhop)
    • TM - Uden for bedømmelse.
    • Pereira - Uden for bedømmelse, men startede godt.

    • Kent Nielsen - 1
    Last edited by Kogtbaby88; 22-08-2016, 20:29.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Skala 1-10.

    • Gryte - 4 (Kan intet gøre ved målene)
    • Tverskov - 4
    • KEP - 2
    • Desler - 3
    • JBL - 3
    • Joan - 5
    • Thrane - 1
    • Izu - 1
    • Jönsson - 1
    • AK - 2
    • Festersen - 3

    • Nana - 5 (fint indhop)
    • TM - Uden for bedømmelse.
    • Pereira - Uden for bedømmelse, men startede godt.

    • Kent Nielsen - 1
    Selvom jeg er Joan fortaler trækker det ned at han er med i det sidste mål. Så 4 til ham. Ellers enig

    Comment


      #3
      Enig i Joan som MOM. Han skabte en masse og scorer, selvom han også laver en kæmpebrøler der forærer dem mål.

      Men sådan er det måske, når man skal vænne sig til at holde på bolden i stedet for at losse den væk ved hver given lejlighed.

      Uenig i dine 1-taller. Der var ikke nogen på banen, der var så elendige set over hele kampen. Umuligt.

      Men enig i, at de fleste må ligge på en 2-4 stykker, for der var ingen, der gjorde det godt nok.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

        Uenig i dine 1-taller. Der var ikke nogen på banen, der var så elendige set over hele kampen. Umuligt.
        Det kan godt være det er øjeblikket efter kampen som får mig til at give dem et 1-tal, måske spiller det også ind at de har været dårlige i alle andre kampe i foråret. I morgen kan det være de kunne snige sig op på et 2-tal.

        Thrane var fejlplaceret, og det er synd for ham - fordi han spiller en elendig kamp. Horribelt!

        Izu har jeg stemplet som et decideret flop efter i dag. Det var desværre dråben. Han fungerer ikke på vores hold, og han virker total umotiveret og pisse ligeglad med det hele.

        Jönsson har været vores dårligste spiller i samtlige kampe nu. Samtlige kampe! Synd for ham at blive placeret på kanten, men endnu værre er det at Kent bliver ved med at smide ham ind på kanten. Det duer ikke - det kan alle se.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Det kan godt være det er øjeblikket efter kampen som får mig til at give dem et 1-tal, måske spiller det også ind at de har været dårlige i alle andre kampe i foråret. I morgen kan det være de kunne snige sig op på et 2-tal.

          Thrane var fejlplaceret, og det er synd for ham - fordi han spiller en elendig kamp. Horribelt!

          Izu har jeg stemplet som et decideret flop efter i dag. Det var desværre dråben. Han fungerer ikke på vores hold, og han virker total umotiveret og pisse ligeglad med det hele.

          Jönsson har været vores dårligste spiller i samtlige kampe nu. Samtlige kampe! Synd for ham at blive placeret på kanten, men endnu værre er det at Kent bliver ved med at smide ham ind på kanten. Det duer ikke - det kan alle se.
          Der er jo ingen alternativer til kanten. Jesper Hansen er tilfreds med truppen.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            #6
            Jönsson fandt rum og fordelte boldene godt i 1. halvleg, hvor han også havde flere tacklinger, bolderobringer og clearinger defensivt end næsten resten af holdet. Den halvleg var godkendt!

            2. halvleg var stjerneringe, han virkede ikke til at have luft til mere end 45 min!

            Men ikke så forfærdeligt ringe som de fleste åbenbart synes. Tallene fra kampen giver mig også ret i det.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Der er jo ingen alternativer til kanten. Jesper Hansen er tilfreds med truppen.
              Greve er da også fuldstændig gledet ud af holdet.. Han var måske en mulighed.. Men han er jo heller ikke spilleren der får os i Top 6

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Der er jo ingen alternativer til kanten. Jesper Hansen er tilfreds med truppen.
                Men der er ja en alternative:
                JBL/Joan på venstre side og Lund/Desler på højre side. Og hvadcer med Greve? Det er Kents ansvar hvad sker der! Han er stædig, alt for stædig og uden inspiration og ideer.
                Spillermaterialet er ikke såååå dårlig imo. Der mangler alternativer når vi har skader eller karantæner, ja, men ser også en dygtig start11:
                Gryte
                Lund KEP Tverskov JBL
                Desler El Mak Welbeck? Edmundsson
                AK Fester
                Gryte er rigtig godt , cf er stærket, højre side ville have rigtig god drive fremad, El Mak er den bedste 6'er vi havde for laaaangt tid, Edmundsson udvikler sig og scorer.
                Og med AK og Fester har vi angribere vi bliver misundet om.
                Hvorfor de mister deres gode form fra sidste år? Ved jeg ikke, det er træneren som skal finde et svar og bringer de i form.
                Det er Kents setting og stædighed at bygge på spillere som ikke præsterer og spiller på forkerte positioner og dermed mister selvtilliden.
                Naturlig vil jeg gerne har forstærkninger i truppen men så lange Kent sætter de på uvante og forkerte positioner vil det ikke blive bedre.
                Last edited by andlox; 22-08-2016, 21:49.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Der er jo ingen alternativer til kanten. Jesper Hansen er tilfreds med truppen.
                  Yao, Joan, Greve, Jönsson, Thrane er vel alle alternativer til kanten.

                  Jönsson er ikke kantspiller, men de andre 4 er alle skolede kantspillere.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Yao, Joan, Greve, Jönsson, Thrane er vel alle alternativer til kanten.

                    Jönsson er ikke kantspiller, men de andre 4 er alle skolede kantspillere.
                    ... hvor mange af dem er så gode nok?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      ... hvor mange af dem er så gode nok?
                      Der er ingen af dem, der har hverken bevist eller modbevist, at de er/kan blive gode nok efter 6 runder. Men det ser da ikke lovende ud.

                      Comment


                        #12
                        Kent Nielsen NUL!!

                        Det var en meget ringe fodboldkamp hvor det mindst ringe hold vandt.

                        Comment


                          #13
                          Jeg synes også, at det er komplet useriøst at give nogle af spillerne karakteren 1 på en skala fra 1-10. Selvfølgelig må man være hamrende vred og skuffet ovenpå sådan et nederlag, men 1-taller er sgu bare useriøst. Forskellene spillerne i mellem er jeg dog sådan set relativt enig i.

                          Grytebust - 7
                          Desler - 5
                          KEP - 4
                          Tverskov - 7
                          Barrett - 5
                          Joan - 6
                          Thrane - 3
                          Izunna - 2
                          Jönsson - 3
                          AK - 3
                          Festersen - 4

                          Overordnet set en ringe præstation, i en kamp vi burde have vundet uden de store problemer. Grytebust er chanceløs ved målene. Ved det første er det håbløst at Jeppe Andersen får så meget plads til et fisse den over i hjørnet. Ved andet mål er der aaaaaalt for meget plads til at slå det indlæg, og der må være gået noget galt i kommunikationen mellem Jönsson og Barrett, hvor sidstnævnte i øvrigt burde være kommet først på det indlæg. Ved sidste mål går så mange ting galt, at jeg fik flashbacks til de seneste sæsoners håbløsheder. Desler skal da for fanden bare sende den bold ud af kommunen, i stedet for at give den til en kanonpresset Joan med 2 mand i ryggen. At Joan så vælger at lave miniputfejl nummer ét efterfølgende, i stedet for at give et indkast, så vi kan få organisationen på plads, gør det jo bare mere håbløst. Boldbesiddende spillestil eller ej, så burde i særdeleshed det sidste mål, have været undgået.

                          Generelt synes jeg ikke vores backs er offensive nok, men så længe at defensive er så shaky som det var i går, så er det vel fair nok at man vil holde lidt balance for nuværende. Kenneth Emil var skuffende i går. Han bliver på stort set alle parametre overskygget af sin makker i forsvaret. Måske AaB gjorde det rigtige, og i virkeligheden havde set at han var "over the hill"? Tverskov imponerede mig igen. God på bolden, forholdsvis duelstærk og relativt hurtig. Han forsøger faktisk at sætte noget fart i spillet, men jeg synes virkelig at bagkæden og midtbanen er faldet tilbage til sygdommen fra sidste sæson, hvor man spiller idéløst og langsomt rundt, uden at skabe noget som helst, bortset fra kontramuligheder til modstanderne.

                          Midtbanen var jo horribel. Offensivt bliver der ikke skabt nok, og spillet er for langsomt. Dog scorer vi to mål, så den offensive del er sådan set lige godkendt. Til gengæld så var vilkårene for vores forsvar dæleme også dårlige, så længe vi spiller med en central midtbane som vi gjorde i går. Hvor mange bolderobringer havde Izunna? 1? 2? Jeg har længe troet på Izunna og håbet at han kunne have taget over for Makrini som det defensive anker på midtbanen, når Makrini engang forsvinder, men den tro er helt væk - han er bare ikke den spiller længere og hans præstation i rollen som spilopbygger var heller ikke noget at råbe "hurra" for. Thrane bidrager ikke med det store og virker fejlplaceret på den centrale midt. Joan forsøger en del, og slipper relativt godt fra nogle ting. Han spiller som én af de få med risiko og ambition i hans spil. Det koster ind i mellem nogle dumme boldtab, men det er også nødvendigt at tage nogle chancer i vores spil, i stedet for det evindelige boldflytteri som vi var vidner til i går. Jönsson havde igen mange boldtab, men synes ikke han var heeeeelt så ringe, som nogen forsøger at gøre det til.

                          Angrebet. Puha... Det er godt nok ikke meget juice der er i stængerne fra vores to superangribere fra seneste sæson. De virker begge trætte og uden overskud. De kommer ikke først på særligt meget, og ved det første mål er der jo i højere grad tale om tilfældigheder end noget andet, om end det er fint eksekveret af Festersen. De mister de mest simple bolde, og spiller helt uden den ærgerrighed og aggresivitet som kendetegnede dem begge sidste sæson. De er begge metaltrætte, og vores eneste alternativer er Thomas Mikkelsen og en Rasmus Jönsson som efterhånden må være i overtræk på selvtillidskontoen efter denne sæsonstart.

                          Op på hesten igen!
                          Last edited by JMJ; 23-08-2016, 06:57. Årsag: Rettelse

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Jeg synes også, at det er komplet useriøst at give nogle af spillerne karakteren 1 på en skala fra 1-10. Selvfølgelig må man være hamrende vred og skuffet ovenpå sådan et nederlag, men 1-taller er sgu bare useriøst. Forskellene spillerne i mellem er jeg dog sådan set relativt enig i.

                            Grytebust - 7
                            Desler - 5
                            KEP - 4
                            Tverskov - 7
                            Barrett - 5
                            Joan - 7
                            Thrane - 3
                            Izunna - 2
                            Jönsson - 3
                            AK - 3
                            Festersen - 4

                            Overordnet set en ringe præstation, i en kamp vi burde have vundet uden de store problemer. Grytebust er chanceløs ved målene. Ved det første er det håbløst at Jeppe Andersen får så meget plads til et fisse den over i hjørnet. Ved andet mål er der aaaaaalt for meget plads til at slå det indlæg, og der må være gået noget galt i kommunikationen mellem Jönsson og Barrett, hvor sidstnævnte i øvrigt burde være kommet først på det indlæg. Ved sidste mål går så mange ting galt, at jeg fik flashbacks til de seneste sæsoners håbløsheder. Desler skal da for fanden bare sende den bold ud af kommunen, i stedet for at give den til en kanonpresset Joan med 2 mand i ryggen. At Joan så vælger at lave miniputfejl nummer ét efterfølgende, i stedet for at give et indkast, så vi kan få organisationen på plads, gør det jo bare mere håbløst. Boldbesiddende spillestil eller ej, så burde i særdeleshed det sidste mål, have været undgået.

                            Generelt synes jeg ikke vores backs er offensive nok, men så længe at defensive er så shaky som det var i går, så er det vel fair nok at man vil holde lidt balance for nuværende. Kenneth Emil var skuffende i går. Han bliver på stort set alle parametre overskygget af sin makker i forsvaret. Måske AaB gjorde det rigtige, og i virkeligheden havde set at han var "over the hill"? Tverskov imponerede mig igen. God på bolden, forholdsvis duelstærk og relativt hurtig. Han forsøger faktisk at sætte noget fart i spillet, men jeg synes virkelig at bagkæden og midtbanen er faldet tilbage til sygdommen fra sidste sæson, hvor man spiller idéløst og langsomt rundt, uden at skabe noget som helst, bortset fra kontramuligheder til modstanderne.

                            Midtbanen var jo horribel. Offensivt bliver der ikke skabt nok, og spillet er for langsomt. Dog scorer vi to mål, så den offensive del er sådan set lige godkendt. Til gengæld så var vilkårene for vores forsvar dæleme også dårlige, så længe vi spiller med en central midtbane som vi gjorde i går. Hvor mange bolderobringer havde Izunna? 1? 2? Jeg har længe troet på Izunna og håbet at han kunne have taget over for Makrini som det defensive anker på midtbanen, når Makrini engang forsvinder, men den tro er helt væk - han er bare ikke den spiller længere og hans præstation i rollen som spilopbygger var heller ikke noget at råbe "hurra" for. Thrane bidrager ikke med det store og virker fejlplaceret på den centrale midt. Joan forsøger en del, og slipper relativt godt fra nogle ting. Han spiller som én af de få med risiko og ambition i hans spil. Det koster ind i mellem nogle dumme boldtab, men det er også nødvendigt at tage nogle chancer i vores spil, i stedet for det evindelige boldflytteri som vi var vidner til i går. Jönsson havde igen mange boldtab, men synes ikke han var heeeeelt så ringe, som nogen forsøger at gøre det til.

                            Angrebet. Puha... Det er godt nok ikke meget juice der er i stængerne fra vores to superangribere fra seneste sæson. De virker begge trætte og uden overskud. De kommer ikke først på særligt meget, og ved det første mål er der jo i højere grad tale om tilfældigheder end noget andet, om end det er fint eksekveret af Festersen. De mister de mest simple bolde, og spiller helt uden den ærgerrighed og aggresivitet som kendetegnede dem begge sidste sæson. De er begge metaltrætte, og vores eneste alternativer er Thomas Mikkelsen og en Rasmus Jönsson som efterhånden må være i overtræk på selvtillidskontoen efter denne sæsonstart.

                            Op på hesten igen!
                            Personligt synes jeg det er ligegyldigt om Jönsson virkelig var så ringe, som nogen vil gøre ham til eller ej, på bundlinjen synes jeg, der står: Han gjorde, igen, INGEN forskel whatsoever, og det ligger sig så bare oven i de 5 andre kønsløse præstationer på et hold, der i den grad spiller kønsløs og publikums fjendsk.

                            Når vi ikke kan sætte os igennem mod hold, der af gode grunde (det kunne man altså også se på Esbjerg) ikke har præsteret igennem længere tid, så synes jeg alle "automatisk" bør miste en karakter eller to. For på bundlinjen står 0 points og 3 indkasserede mål, der alle kunne være blevet undgået, så har jeg svært ved at se, at der er noget, der kan være "godkendt".

                            For mig at se opfordrer du til en hoppen på en hest, der ikke har ben at gå på. Så snart Makrini er væk forsvinder både organisation, fight og vilje, og selv med ham på banen spiller vi stadig kønsløst og trænerne får intet ud af at bruge bredden. Når han så endelig gør, bliver de sat af til næste kamp, og så står man og kalder på middelmådigheden, simpelthen fordi denne "i det mindste" viser vilje.

                            Vi er et taber hold, rent ud sagt, og med trænere der nu begynder at kage lige så meget rundt, som en færing, der laver miniputfejl efter en tydeligt slidt (mentalt og fysisk) Assens drengs strategisk dårlige beslutning.

                            Det bliver en meget tung periode, det her.

                            Bedste mand: Klart Tverskov. Grytebust blev jo stort set ikke sat på prøver, da de fleste af det middelmådige, men til forskel fra OB, fightende Esbjerg holds afslutninger røg over mål. Resten kiggede bold, havde ingen ideer og/eller så tunge ud.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Personligt synes jeg det er ligegyldigt om Jönsson virkelig var så ringe, som nogen vil gøre ham til eller ej, på bundlinjen synes jeg, der står: Han gjorde, igen, INGEN forskel whatsoever, og det ligger sig så bare oven i de 5 andre kønsløse præstationer på et hold, der i den grad spiller kønsløs og publikums fjendsk.

                              Når vi ikke kan sætte os igennem mod hold, der af gode grunde (det kunne man altså også se på Esbjerg) ikke har præsteret igennem længere tid, så synes jeg alle "automatisk" bør miste en karakter eller to. For på bundlinjen står 0 points og 3 indkasserede mål, der alle kunne være blevet undgået, så har jeg svært ved at se, at der er noget, der kan være "godkendt".

                              For mig at se opfordrer du til en hoppen på en hest, der ikke har ben at gå på. Så snart Makrini er væk forsvinder både organisation, fight og vilje, og selv med ham på banen spiller vi stadig kønsløst og trænerne får intet ud af at bruge bredden. Når han så endelig gør, bliver de sat af til næste kamp, og så står man og kalder på middelmådigheden, simpelthen fordi denne "i det mindste" viser vilje.

                              Vi er et taber hold, rent ud sagt, og med trænere der nu begynder at kage lige så meget rundt, som en færing, der laver miniputfejl efter en tydeligt slidt (mentalt og fysisk) Assens drengs strategisk dårlige beslutning.

                              Det bliver en meget tung periode, det her.

                              Bedste mand: Klart Tverskov. Grytebust blev jo stort set ikke sat på prøver, da de fleste af det middelmådige, men til forskel fra OB, fightende Esbjerg holds afslutninger røg over mål. Resten kiggede bold, havde ingen ideer og/eller så tunge ud.

                              MvH ChrisOB
                              Sjovt, jeg synes da ikke det er ligegyldigt. Jeg er med på, at han har været en gedigen skuffelse i denne sæson, men derfor skal manden vel stadig bedømmes ud fra den præstation han har lagt for dagen i den pågældende kamp?

                              Jeg synes bestemt også, at vi skulle have vundet den kamp mod Esbjerg, men vi taber den på defensiven, og i særdeleshed den centrale midtbanes manglende støtte til forsvaret. Og der er det selvfølgelig af afgørende betydning, at Makrini ikke er med, men det er også det jeg adresserer hvis du læser mit indlæg igen. De to mål vi scorer burde have været nok til en sejr. Selvfølgelig kan offensiven også blive markant bedre, men mod et så ringe hold som Esbjerg burde det have været nok.

                              Overordnet ser jeg nok ikke så sort på det som du gør (det er også vanskeligt), men derfor er jeg stadig bekymret over de manglende fremskridt ift. spillestil og organisation. Hvis ikke man skal op på hesten, hvad skal man så? Stå i hjørnet og råbe op om, at man ikke kan lide den? ;)

                              Comment

                              Working...
                              X