Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Man kunne også bruge de sidste dage af transfervinduet til at sammensætte en trup, der er god nok. Hvis vi flytter vores bedste spiller i mine øjne, Tværskov, op på midtbanen mod Horsens på grund af én enkelt skade, så forstår jeg fuldt ud, at man trækker sit sponsorat. Jeg fortalte tidligere herinde om en sponsor, der oprindeligt tegnede deres sponsorat, for at tage kunder med ud i V.I.P, men der er ikke længere nogen kunder, som gider med derud. De har dog alligevel ikke overvejet at trække sig, endnu i hvert fald.
-
Enig. Hvis det er rigtigt så er det jo første tegn på, at virkeligheden forsøger at indhente ønsketænkningen. Men vi ved jo ikke rigtigt, om det faktisk er rigtigt. Jeg vil dog sige, at det skulle være underligt, hvis der ikke var én eller to eller flere af sponsorerne, der har øjne i hovedet.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
Lav den målsætning om, prompte. Det her bliver jo en mellemsæson.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Kan godt ske du har en pointe. For mit eget vedkommende har jeg nok forliget mig med JH's stil ovenpå alt det ævlebævle fra først Thomas Christensen og siden Plabre Poul.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
MvT
Leave a comment:
-
Jamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
Leave a comment:
-
Æv, håber satme ikke en negativ dominoeffekt er under opsejling.Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
MvT
Leave a comment:
-
Hørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
Leave a comment:
-
Bedre spillere , større nøjagtighed i transfer , mindre udskiftning og de rigtige spillere giver bedre kontinuitet som igen giver bedre resultater . Bedre resultater giver bedre indtjening og giver bedre muligheder for at holde på gode spillere og tiltrække andre .Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJH sagde det før sommeren, at vi skal til at have bedre resultater, og vi skal til at tjene penge på de resultater... ellers vil det ikke kunne hænge sammen...
... men der er måske nogen herinde der kan fortælle JH og mig hvor det er vi skal blive ved med at spare, for at kan få råd til at udvikle alle de ting vi gerne vil..? Eller forventer folk at kommunen eller vores rige onkel betaler gildet..?
Bedre resultater, og så kan vi snakke alt det andet bagefter...
På samme måde kan jeg godt forstå fanshoppen er lukket for vi har jo ikke en eneste "trøjesælger" i truppen .
Leave a comment:
-
JH sagde det før sommeren, at vi skal til at have bedre resultater, og vi skal til at tjene penge på de resultater... ellers vil det ikke kunne hænge sammen...
... men der er måske nogen herinde der kan fortælle JH og mig hvor det er vi skal blive ved med at spare, for at kan få råd til at udvikle alle de ting vi gerne vil..? Eller forventer folk at kommunen eller vores rige onkel betaler gildet..?
Bedre resultater, og så kan vi snakke alt det andet bagefter...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror det er lige nøjagtig sådan at det kører hvis man sætter det på spidsen. Jeg tror endda at Kent eller Jesper udtalte noget lign. tidligere på sommeren..
Det er muligt at det ikke forholder sig 100% sådan, men for mig virker det som om at man hellere vil gemme de ekstra midler hvis man mener at det er nok til liiige at klemme sig igennem til Top 6 end forstærke sig ydeligere.. Og ja. Det er mangel på ambitioner.
Det er også derfor at jeg har det svært generelt med Jesper Hansen og måske har mere tendens til en negativ vinkel end positiv vinkel.. Og tro mig. Jeg er bevist om det. Jeg ville hellere være den positive. For generelt er jeg mere det som menneske..
Måske er det bestyrelsen der hellere skulle have hadet hvis det er dem der trækker trådene og Hansen bare er budbringeren. Jeg ved det ikke..
Men en ting er STEN sikkert:
Jeg kommer ALDRIG til at forstå hvordan man med denne start på sæsonen og det generelle dårlige spil fortsat bare kan gå til pressen og sige at vi ikke gør noget aktivt for at forstærke truppen selvom vi har pengene.. Jeg fatter det simpelthen ikke. Der hopper kæden simpelthen af. Hvad hulen er det for et signal at sende til fans og sponsorer der har hængt på i 5 års strid modvind.. Nu skulle cyklen være vendt og vinden er mere i ryggen.. Vi køber dog ingen nye reservedele så den kører bedre og stærkere..
5 dage tilbage af vinduet
Leave a comment:
-
Jeg tror det er lige nøjagtig sådan at det kører hvis man sætter det på spidsen. Jeg tror endda at Kent eller Jesper udtalte noget lign. tidligere på sommeren..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghåber godt nok ikke det er sådan biksen køre - vil jo være totalt mangel på ambitioner. Vi skal da have et hold der er godt nok til at klare sig igennem på egne kvaliteter - ikke satse på de andre er dårligere....
Det er muligt at det ikke forholder sig 100% sådan, men for mig virker det som om at man hellere vil gemme de ekstra midler hvis man mener at det er nok til liiige at klemme sig igennem til Top 6 end forstærke sig ydeligere.. Og ja. Det er mangel på ambitioner.
Det er også derfor at jeg har det svært generelt med Jesper Hansen og måske har mere tendens til en negativ vinkel end positiv vinkel.. Og tro mig. Jeg er bevist om det. Jeg ville hellere være den positive. For generelt er jeg mere det som menneske..
Måske er det bestyrelsen der hellere skulle have hadet hvis det er dem der trækker trådene og Hansen bare er budbringeren. Jeg ved det ikke..
Men en ting er STEN sikkert:
Jeg kommer ALDRIG til at forstå hvordan man med denne start på sæsonen og det generelle dårlige spil fortsat bare kan gå til pressen og sige at vi ikke gør noget aktivt for at forstærke truppen selvom vi har pengene.. Jeg fatter det simpelthen ikke. Der hopper kæden simpelthen af. Hvad hulen er det for et signal at sende til fans og sponsorer der har hængt på i 5 års strid modvind.. Nu skulle cyklen være vendt og vinden er mere i ryggen.. Vi køber dog ingen nye reservedele så den kører bedre og stærkere..
5 dage tilbage af vinduet
Leave a comment:
-
håber godt nok ikke det er sådan biksen køre - vil jo være totalt mangel på ambitioner. Vi skal da have et hold der er godt nok til at klare sig igennem på egne kvaliteter - ikke satse på de andre er dårligere....Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAGF som nok er nærmeste konkurrent til den 6.plads er ved at sælge ud. DC er solgt igår og Jønsson er også på vej ud. Bjarnasson vil også gerne væk..
Så det bliver spændende at se om de forstærker truppen eller er tilfreds med de 23-24 de så er(stadig 1-2 mere end os)..
For hvis vi ikke gider at forstærke os ydeligere må vi jo håbe at vores direkte konkurrenter bliver svagere i den sidste uge inden vinduet lukker. Det er efter min mening vores håb for at komme med i det sjove selskab
Leave a comment:
-
Jeg skrev da vidst også, at de var i markedet efter en midtbanespiller.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDC og Bjarnason har været backups i den her sæson, og trækker sikkert nogle dyre lønninger, så det er nok kun naturligt, at AGF får skippet dem. Samtidig har der ligget en gentlemanaftale med Jönsson ifm. hans seneste kontraktforlængelse, at den blev indgået så AGF også kunne tjene lidt penge på ham. Selv uden Bjarnason og Jönsson, har de Daniel A, Stephan P, Amini, Spelmann, Danny O, Stage, Zacho og Mikanovic til midtbanepladserne, og skulle angivelig være i markedet for en spiller mere dertil. Bredden bliver i hvert fald ikke mere pauvre i den kæde, end den er hos os.
Dem du nævnte var ikke nok åbenbart
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...nding-i-norge/
Leave a comment:
-
Der var lige et indlæg nede fra Ådalen på tv2 fyn hvor JH igen fyrede sit mundgavl af og sluttede af med at sige at han havde en tiltro til at OB lå i Top 6 efter 26 spillerunder.. Selv min kone er begyndt at bede mig om at slå væk når han kommer på skærmen
Leave a comment:
Leave a comment: