Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Der har du en pointe. De to sammen, er simpelthen et kommunikativt fuck-up, og på kommunikationssiden en fuldstændig fejlcastet konstellation. Men det må vel så være kommunikationsafdelingens fineste opgave, at forsøge og udbedre dette?
-
tror også de har misforstået et eller andet - jo der er problemer med kommunikationen, men det er jo mere den fra JH og kent - og ikke de små interviews som vores store kommunikationsafdeling producerer.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMen hey, de ku jo bare lave endnu en tråd på forum, hvor de foregiver at være oprigtigt interesseret i at vende den negative stemning, mens de stikker fingrene i ørerne i la-la land...
Hvad nytte gør bedre kommunikation, når selv sådan én som dig, og egentlig også mig, og flere andre aktive, giver udtryk for den her form for apati, som stråler ud fra den udtalte mangel på visioner, mod og virkeligheds opfattelse, som Jesper Hansen er garant for?
Det er århundredets gamble - og alt hvad det kan koste er en klubs sjæl. No big deal for Jesper Hansen, han kan jo bare finde et andet job, når dette er slut for ham...
Og nej, jeg synes ikke jeg overdramatiserer.
MvH ChrisOB
Og det egentlige problem har intet at gøre med kommunikation - men spil og manglende præstationer.....og vilje
Leave a comment:
-
Men hey, de ku jo bare lave endnu en tråd på forum, hvor de foregiver at være oprigtigt interesseret i at vende den negative stemning, mens de stikker fingrene i ørerne i la-la land...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin er mindre end din. Eller nowet
Hvad nytte gør bedre kommunikation, når selv sådan én som dig, og egentlig også mig, og flere andre aktive, giver udtryk for den her form for apati, som stråler ud fra den udtalte mangel på visioner, mod og virkeligheds opfattelse, som Jesper Hansen er garant for?
Det er århundredets gamble - og alt hvad det kan koste er en klubs sjæl. No big deal for Jesper Hansen, han kan jo bare finde et andet job, når dette er slut for ham...
Og nej, jeg synes ikke jeg overdramatiserer.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Min er mindre end din. Eller nowetOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDet kan det da i den grad....jeg har aldrig været fortaler for at man skulle sidder så tungt på pengepungen.
Og jeg forstår ikke at man ikke ser den sammenhæng du seæv nævner....dårlige resultater - færre tilskuere - mindre positiv omtale - færre tv penge osv - og til sidst sværere ved at tiltrække spændende spillere....
Lige nu er min interesse meget lille....
Leave a comment:
-
Det kan det da i den grad....jeg har aldrig været fortaler for at man skulle sidder så tungt på pengepungen.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis vi Gud forbyde det ender uden for top 6 , hvordan tror du så det vil påvirke tilskuertallet , allerede nu samler vi kun ml 4-5.000 og hvor meget mindre vil det indbringe i tv-penge og endelig hvordan vil det påvirke sponsore til fremtidige investeringer i OB ?
Hvordan vil det påvirke f.eks Makrini's lyst til en forlængelse af kontrakten ?
Kan de sparede penge ikke ende med at være en meget dårligt taktik ?
Og jeg forstår ikke at man ikke ser den sammenhæng du seæv nævner....dårlige resultater - færre tilskuere - mindre positiv omtale - færre tv penge osv - og til sidst sværere ved at tiltrække spændende spillere....
Lige nu er min interesse meget lille....
Leave a comment:
-
Det er nemlig rigtigt.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis vi Gud forbyde det ender uden for top 6 , hvordan tror du så det vil påvirke tilskuertallet , allerede nu samler vi kun ml 4-5.000 og hvor meget mindre vil det indbringe i tv-penge og endelig hvordan vil det påvirke sponsore til fremtidige investeringer i OB ?
Mon de har opdaget at i den nye struktur kan der ikke rettes så meget op i vintertransfer som tidligere.
Vi kan kun håbe på et mirakel som det seneste sølv, hvor vi hverken havde hold eller spil til en medalje, men hvor flere hold gik ned af forskellige grunde.
Leave a comment:
-
Hvis vi Gud forbyde det ender uden for top 6 , hvordan tror du så det vil påvirke tilskuertallet , allerede nu samler vi kun ml 4-5.000 og hvor meget mindre vil det indbringe i tv-penge og endelig hvordan vil det påvirke sponsore til fremtidige investeringer i OB ?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnår nu JH har lukket vinduet, man prøvede men lykkedes ikke med at hente en spiller....så kan vi vel godt hive denne tråd frem igen.
Det bliver til endnu en mellemsæson - og i år vil det sige - nedrykningsspil.
Endnu engang ser man ud til at spare på slanterne i sommervinduet - mon så ikke der bliver en hektisk aktivitet til vinter, enten fordi top 6 stadig er teoretisk muligt - eller fordi man er nødt til at styrke sig til nedrykningsspillet.....
.....suk
Leave a comment:
-
Det er vel ikke overraskende at Horsens ikke kan bruge deres totaldestruktive og defensive taktik mod et undertippet hold i pokalen samt at de selv kommer i problemer når det pludselig er dem der skal prøve at åbne et forsvar.Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægHorsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
Leave a comment:
-
Jammen så er vi i nedrykningsfare. For Jesper Hansen har lukket kontoretOprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægHorsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
Leave a comment:
-
Horsens spillede uafgjort mod Lyseng i de første 90 minutter, hvilket betyder at vi er et mål dårligere end Lyseng i øjeblikket. Vi skal slet ikke overveje en 7. plads. Bliver der ikke købt ind, så er vi i alvorlig nedrykningsfare
Leave a comment:
-
køligt - eller dumt og uden realitetssans.....finder vi jo ud af.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMan må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.
Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.
Leave a comment:
-
Man må, om ikke andet, give den sportslige ledelse, at det er en meget ambitiøs målsætning man har sat sig, og den desperation efter at nå top 6, som nogle har spekuleret i, at klubber kunne ende ud i, ser det ikke ud til, at man har ladet sig påvirke af, trods en meget ringe start. Det er i hvert fald køligt må man give dem.
Spørgsmålet er så, hvor længe der skal gå, før at man vil revurdere den, og om det allerede kan ske inden for de næste 5 kampe, hvor jeg ikke ser det som værende urealistisk, at man kun kommer ud med 2-3 point.
Leave a comment:
-
Vi har da ellers en fin tracking record, hva angår sportsdirektører i OB
JH
Troels B (på dobbelt job)
PH (åbenmundede Poul)
Thomas Christensen (hva faen skete der, der?? i 2 år)
Kan vi for guds skyld ikke få en der bare er jobbet værdigt ...
Leave a comment:

Leave a comment: