Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i Horne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB i Horne

    Hvor mange fra Bif eller Fck ville komme til en kamp mod fc Liverpool u 21, hvis kamp var i en radius indenfor ca 35 km fra hjemmebanen ?? en ting er sikkert ville aldrig nogensinde ske med så svag en opbakning som i Horne i aften, og vi vil være med og måle os også på fan siden, men gutter vi når ikke de klubber til sokkeholder far ikke vred far mega skuffet

    #2
    Tror da bestemt at BIF ville have haft flere tilskuere med... Men selv om de også har haft deres problemer har de jo ikke oplevet 5 års ELENDIGHED som vi har..
    5 år med elendige resultater og indkøb.. Det sætter sine spor. Og OB er selv uden om det. Disse 5 år kunne have været forvaltet meget bedre selvom økonomien var på skrump..
    Hvis du vil takke nogen så tak ledelsen i OSE

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror da bestemt at BIF ville have haft flere tilskuere med... Men selv om de også har haft deres problemer har de jo ikke oplevet 5 års ELENDIGHED som vi har..
      5 år med elendige resultater og indkøb.. Det sætter sine spor. Og OB er selv uden om det. Disse 5 år kunne have været forvaltet meget bedre selvom økonomien var på skrump..
      Hvis du vil takke nogen så tak ledelsen i OSE
      Og du mener ikke, at Brøndby-fans synes, at de har oplevet 10 års elendighed? Det kunne du sikkert få en diskussion med nogle af dem om. De har så en kerne, som har holdt fast i en fan-kultur, som på godt og ondt definerer dem. Også i store perioder meget i trods imod klubben og på trods af de sportslige resultater.

      Comment


        #4
        Der ville da helt sikkert være kommet flere tilskuere hvis det var FCK/BIF, men ved ikke om jeg kan se relevansen. Jeg ville da selv gerne være kigget forbi til en pølse og lidt bold hvis jeg havde mulighed - og det var da sikkert et fedt arrangement for Horne og omegn.

        Men for mig som OB-fan var dette nu en fuldstændig ligegyldig sommerkamp mod et mindst ligeså ligegyldigt Liverpool u21-hold. Jeg har intet imod Liverpool, men for mig er der virkelig intet særligt ved at OB spiller en showkamp imod et af deres ungdomshold.
        Last edited by Agbre; 17-08-2016, 21:18.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Og du mener ikke, at Brøndby-fans synes, at de har oplevet 10 års elendighed? Det kunne du sikkert få en diskussion med nogle af dem om. De har så en kerne, som har holdt fast i en fan-kultur, som på godt og ondt definerer dem. Også i store perioder meget i trods imod klubben og på trods af de sportslige resultater.
          Sikkert nok. Men de har stadigvæk haft sporadisk EL og medaljer samt spillerindkøb der til tider har mindet om noget ambitiøst..
          Men de har da uden tvivl mere/flere trofaste fans end os

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Der ville da helt sikkert være kommet flere tilskuere hvis det var FCK/BIF, men ved ikke om jeg kan se relevansen. Jeg ville da selv gerne være kigget forbi til en pølse og lidt bold hvis jeg havde mulighed - og det var da sikkert et fedt arrangement for Horne og omegn.

            Men for mig som OB-fan var dette nu en fuldstændig ligegyldig sommerkamp mod et mindst ligeså ligegyldigt Liverpool u21-hold. Jeg har intet imod Liverpool, men for mig er der virkelig intet særligt ved at OB spiller en showkamp imod et af deres ungdomshold.
            Helt enig

            Comment


              #7
              Ligegyldig træningskamp.

              Comment


                #8
                Klart der ville komme flere hvis det var i København, de har jo også over en million flere indbyggere!

                Comment


                  #9
                  "de var flere røde end stribede trøjer mellem de 2412 tilskuere, der blev talt til kampen"

                  http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/...rtikel/3050386

                  Jeg vil ikke blande mig for meget i debatten. Jeg synes bare, at det er et interessant indspark.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    "de var flere røde end stribede trøjer mellem de 2412 tilskuere, der blev talt til kampen"

                    http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/...rtikel/3050386

                    Jeg vil ikke blande mig for meget i debatten. Jeg synes bare, at det er et interessant indspark.
                    Jeg ved ikke om jeg synes at 2412 tilskuere er så overraskende få. Det var som flere nævner, en relativt ligegyldig træningskamp mod et ungdomshold. Ligesom det heller ikke overrasker mig, at der var flere Liverpooltrøjer end striwer. Der er vel et anseeligt antal Liverpool-tilhængere på Fyn, og selvom det er et U23 hold, så er det jo en sjælden mulighed for at se den lækre, røde trøje på dansk, og i særdeleshed fynsk, jord.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg ved ikke om jeg synes at 2412 tilskuere er så overraskende få. Det var som flere nævner, en relativt ligegyldig træningskamp mod et ungdomshold. Ligesom det heller ikke overrasker mig, at der var flere Liverpooltrøjer end striwer. Der er vel et anseeligt antal Liverpool-tilhængere på Fyn, og selvom det er et U23 hold, så er det jo en sjælden mulighed for at se den lækre, røde trøje på dansk, og i særdeleshed fynsk, jord.
                      Og så stillede de så op i sort :-S Kan godt være det er mig, men det synes jeg sgu var dårlig stil. Der er noget legendarisk over den røde trøje som for mange er indbegrebet af Liverpool.
                      Men bortset fra det, var der altså klart flest der holdt med striberne. Kunne tydeligt høres ved Barrets scoring.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                        Og så stillede de så op i sort :-S Kan godt være det er mig, men det synes jeg sgu var dårlig stil. Der er noget legendarisk over den røde trøje som for mange er indbegrebet af Liverpool.
                        Men bortset fra det, var der altså klart flest der holdt med striberne. Kunne tydeligt høres ved Barrets scoring.
                        Gjorde de det? Ja okay, det er da en skuffelse. I hvert fald for en "fan" som jeg.

                        Comment


                          #13
                          Jeg er forvirret.

                          OB skriver at det var Liverpool U21 hold før kampen

                          http://www.ob.dk/artikel/hele-truppe...pool-kamp.aspx
                          http://www.ob.dk/ligatruppen/traeningsplan.aspx

                          Man taber kampen og pludselig var det til Liverpool U23. Det er skrevet 3-4 gange..

                          http://www.ob.dk/artikel/horne-lagde...boldaften.aspx

                          Hvad var det?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg er forvirret.

                            OB skriver at det var Liverpool U21 hold før kampen

                            http://www.ob.dk/artikel/hele-truppe...pool-kamp.aspx
                            http://www.ob.dk/ligatruppen/traeningsplan.aspx

                            Man taber kampen og pludselig var det til Liverpool U23. Det er skrevet 3-4 gange..

                            http://www.ob.dk/artikel/horne-lagde...boldaften.aspx

                            Hvad var det?
                            U23. Det engelske reserve-setup er ændret fra en U21 til en U23 turnering denne sæson.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              U23. Det engelske reserve-setup er ændret fra en U21 til en U23 turnering denne sæson.
                              Mange tak jchristo

                              Comment

                              Working...
                              X