Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob- nordsjælland 14.8.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    og det er hans mand, der scorer FCN's mål
    Rigtigt - men den er svær - én mod én i en luftduel, hvor den bare ligger perfekt til FCNeren - den vil jeg ikke blame ham for.

    Holdt særligt øje med ham i dag. Han placerer sig fantastisk, dirigerer godt, nådesløs i sine indgreb og mega kølig når han i duellerne bare forlænger med hovedet tilbage til Gryte.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Rigtigt - men den er svær - én mod én i en luftduel, hvor den bare ligger perfekt til FCNeren - den vil jeg ikke blame ham for.

      Holdt særligt øje med ham i dag. Han placerer sig fantastisk, dirigerer godt, nådesløs i sine indgreb og mega kølig når han i duellerne bare forlænger med hovedet tilbage til Gryte.
      Den ligger kun perfekt for FCN'eren fordi KEP mister sin mand og hverken springer efter bolden eller kommer på kroppen af modstanderen. Backen får for meget tid til at slå bolden, men KEP har stor andel i det mål.

      Og nu er et mål jo altid et mål, men han er også lidt heldig med, at FCN's keeper dropper, for det er faktisk et helt frit hovedstød, som han header lige på keeperen.

      Comment


        #18
        Min går til Jens Jakob. I dag lukkede han munden på skeptikerne. Jovist han mangler en del på fysikken. Men gjorde han ikke det, så tror jeg, en talentfabrik som eksempelvis Ajax havde hapset ham for længst. Jeg har været vild med ham fra første blik, og jeg er ikke i tvivl om at han slår igennem. Spørgsmålet er bare om det er denne eller næste sæson.

        Comment


          #19
          Bredebro skal udentvivl have den. Han spiller fantastisk og er vores klart farligste mand.

          Jeg er til gengæld komplet uforstående overfor, hvorfor så mange fremhæver JJT. Han havde minimum otte boldtab og var helt talentløs i det defensive arbejde.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Rigtigt - men den er svær - én mod én i en luftduel, hvor den bare ligger perfekt til FCNeren - den vil jeg ikke blame ham for.

            Holdt særligt øje med ham i dag. Han placerer sig fantastisk, dirigerer godt, nådesløs i sine indgreb og mega kølig når han i duellerne bare forlænger med hovedet tilbage til Gryte.
            Sjovt, jeg tror faktisk KEP blamer sig selv for det mål; så hvorfor du ikke gør, det må være oppe til personlig smag... ;-)

            Jeg er ellers enig langt henadvejen i din vurdering af KEP's indsats; men han lavede altså nogle ret store blundere ind imellem; du ved på Jonasson-niveau; og selv om han, igen, langt henadvejen opvejede for dette med indgreb af en rutinemæssig klasse, som jeg ærligt talt ville stige over Jonassons plateau; så synes jeg personligt ikke man kan give en MoM til en mand, der så noget tvivlsom ud et par gange.

            Jeg vil så gå lidt mod strømmen og mene, at J.J kun spillede en hæderlig kamp. Måloplæg tæller op. Det var hverken en sammenligning med Pirlo eller et 2-tal værd på én eller anden tabloid-skala; det var "Fint". Han mangler stadig fysik til at stå imod i duellerne, og tager stadig, naturligt, for mange urutinerede beslutninger med bolden. Det var bedre end de andre kampe.

            Joao og Jönsson var atter dagens blinde passagerer; og de to skal meget hurtigt finde et andet udtryk, ellers ender det jo med at være to eklatante fejlkøb. De bringer ikke ret meget - Jönsson endnu mindre end Joao; der dog har en hvis defensiv bund; om end jeg stadig ikke kan se, hvad det er han kan, der berettiger til en plads på et hold, hvor det da lader til at være meningen, at backerne skal varetage noget af det offensive fløjarbejde, når nu fløjspillerne partout skal trække ind i banen hele tiden.

            Jeg giver min stemme til Man of the match til El Makrini. Hans betydning er stadig enorm; han kan stadig ikke styre et spil; men han løber og erobrer så mange bolde, at vi næppe har haft én, der har været bedre til lige præcis disse discipliner.

            Thomas Mikkelsen får kæmpe props for indsats og to mål; så han var bestemt én af mine kandidater. Jeg synes bare El Makrini havde større betydning i dag.

            Og så et kæmpe minus, igen, til den danske dommerstand; der ud over skiftende linjer; håbløse forsøg på at sætte sig i respekt og en generel attitude af, at de tror, de er bedre, end de reelt er; også laver helt horrible dommerfejl; som det er, ikke at kunne se årets mest klare straffespark begået imod Festersen fra mindre end 15 meters afstand. Det er simpelthen amatøragtigt. Alene voldsomheden i tacklingen er nok til straffe; uanset om han så ramte bolden (hvilket han knap nok gjorde). Festersen ankel sagde "Av". Pinligt.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Jeg så desværre kun sporadisk 1.halvleg på en ustabil forbindelse, det meste af 2. Jeg hørte Thomas Frank (som jeg i øvrigt synes gjorde det helt fint som kommentator, skønt at slippe for Poul Hansens mundlort om OB i hvert fald) rose JJT, og han havde flere gode aktioner, men mistede noget fokus og virkede lige ambitiøs nok til sidst i kampen.
              Giver den til El Makrini ud fra det, jeg så. Han er bare solid, og det er hamrende vigtigt - måske er han mere MVP end MoM, men so be it:-)

              Comment


                #22
                JJT havde lidt for mange boldtab til jeg syntes han kan være MOM, for mig var Joan MOM, han ser rigtig spændende ud, han kan rykke med bolden med flere modstander omkring sig.

                Nana skal da starte inde næste gang, hans indhop giver håb for the Jönsson ikke giver...

                Ikke stor fan af Lund, han var dog langt mere offensiv i dag end normalt...

                Dommeren er igen langt under niveau, det er urimelig dårligt dømt kamp, min. 1 straffe der ikke bliver dømt og i slutning af kampen, hvor en FCN spiller skubber voldsomt til Joao, får han dårligt en henstilling, hvad fanden ligner det, når andre bliver smidt ud for og sparke ud efter en spiller og ikke rammer.. Jeg savner en mere klar linje fra dommernes side.
                Last edited by ultimatew; 14-08-2016, 23:05. Årsag: Dommeren.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  KEP - spiller en næsten perfekt kamp pånær den ene store fejl omkring det 67. minut. Ja, og så scorer han derudover.
                  Han havde mindst 2 bold tab foran eget felt i dag, det blev ikke straffet af FCN, men gør vi det mod et bedre hold, så kunne det nemt blive straffet.

                  Comment


                    #24
                    Mikkelsen får den... Han kommer ind og gør det vi lige præcis har brug for, og det er lækkert at se at hans gode indstilling til tingene belønnes med to mål... Det kan godt være det ser lidt spøjst ud nogen gange med ham, men det er afgørende at blive ved med at prøve...
                    Det er en anelse lettere at give den her, end da jeg gav den til Edmund efter Lyngby hvor det var ham der garnede to...

                    Boblere er Makrini og JJ...

                    I den anden ende må det blive Per og Jønne...(Ja det lyder som en svensk børnebog, og det kunne som også have været) K.E.P mangler også endnu at spille en kamp uden han flosser mine nerver...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      EL makrini- den mand er så vigtig.

                      JJT lagde endnu et niveau på. Hans pil forsætter støt og roligt op ad

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        EL makrini- den mand er så vigtig.

                        JJT lagde endnu et niveau på. Hans pil forsætter støt og roligt op ad
                        Jeg bliver mere og mere nervøs for om vi overhovedet får forlænget med ham! Kæmpe nederlag hvis vi ikke gør.

                        Comment

                        Working...
                        X