Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering af transfervinduet vinteren 2013/2014.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jo jo, men inderst inde ved vi jo godt han fedter for os... At han forventede at blive i OB, vil jo blive ændret i det øjeblik han vil få chancen for noget bedre... men jo, de er her selvfølgelig begge endnu...
    det bestyrker blot JH's og min pointe om st det har været et succesfulde og godt vindue
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det bestyrker blot JH's og min pointe om st det har været et succesfulde og godt vindue
      men i og med at emil blev skadet blev det jo alt andet lige lettere at holde potetielle købere væk. Havde han været fit kunne der jo snildt dukke en hollandsk eller belgisk klub op - til aller sidste minut af vinduet - og svup var han væk.

      - det er fint med hans udtalelser at han omtaler klubben og hans udviklingsmuligheder i positive toner - men mere skal du altså ikke lægge i det.
      Det er ligesom med træner fyringer -en træner har altid fuld opbakning - lige til han ikke har det mere og ryger ud....

      Comment


        #18
        Et succesfuldt vindue ville have indeholdt en afskibning af N'Koum og tildels KV. At det er succesfuldt at vi holder på truppen syntes jeg er alibisnak.
        Emil er skadet i det berømte knæ
        Basse er på vej tilbage efter en stor skade.
        Falk vil ikke videre nu
        Ruud. Tja. En aldrende HB er der ikke mange der gider at betale for der hvor han gerne selv vil hen.

        Men er nu stadig en kæmpe fan af JH på trods

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          men i og med at emil blev skadet blev det jo alt andet lige lettere at holde potetielle købere væk. Havde han været fit kunne der jo snildt dukke en hollandsk eller belgisk klub op - til aller sidste minut af vinduet - og svup var han væk.

          - det er fint med hans udtalelser at han omtaler klubben og hans udviklingsmuligheder i positive toner - men mere skal du altså ikke lægge i det.
          Det er ligesom med træner fyringer -en træner har altid fuld opbakning - lige til han ikke har det mere og ryger ud....
          at Emil blev skadet er "name of the game" og kan ikke lægges nogen til last. Emils forventning/håb om at blive i OB kan også sagtens være et udtryk for at han mener det han siger om at han kan udvikle sig positivt i OB endnu, og det vil jeg give ham ret i er muligt, han mangler stadig nogen ting i sit spil som TB på et "offensivt boldbesiddende hold" kan udvikle og gøre ham endnu mere attraktiv for størrere og måske mere velrenommerede klubber end Herenveen og Club Brügge. Jeg personligt bliver ikke overrasket hvis Emil løber rundt i Ådalen indtil sommeren 2015, men det ved vi meget mere om til sommer
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            lidt tyndt at trække deres skader ind i det netop overståede vindue. Emil havde vel meldt ud at ville fortsætte i OB i forårsæonen og Bashkim har ikke været et tema for salg i denne omgang...sådeeh.
            Tror du selv Emil vil stille sig frem engang mere og melde ud at han vil væk , før en evt handel er afsluttet og at han ikke har lært ldt af hans BIF flirt ?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
              Tror du selv Emil vil stille sig frem engang mere og melde ud at han vil væk , før en evt handel er afsluttet og at han ikke har lært ldt af hans BIF flirt ?
              Omvendt tror jeg så heller ikke at han siger det han siger, uden at mene det og at han faktisk forventer og glæder sig over at være i OB sæsonen ud
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                at Emil blev skadet er "name of the game" og kan ikke lægges nogen til last. Emils forventning/håb om at blive i OB kan også sagtens være et udtryk for at han mener det han siger om at han kan udvikle sig positivt i OB endnu, og det vil jeg give ham ret i er muligt, han mangler stadig nogen ting i sit spil som TB på et "offensivt boldbesiddende hold" kan udvikle og gøre ham endnu mere attraktiv for størrere og måske mere velrenommerede klubber end Herenveen og Club Brügge. Jeg personligt bliver ikke overrasket hvis Emil løber rundt i Ådalen indtil sommeren 2015, men det ved vi meget mere om til sommer
                Hvis han undgår skader vil det være utroligt overraskende, når man tænker på det faktum at han selv meget gerne ville væk sidste sommer og helt sikkert stadig gerne vil, men jo ikke kan blive ved med at udtrykke det, da det vil skabe for meget uro.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Omvendt tror jeg så heller ikke at han siger det han siger, uden at mene det og at han faktisk forventer og glæder sig over at være i OB sæsonen ud
                  Det mener jeg så er rimeligt naivt. Emil siger hvad han skal sige - det må BIF episoden have lært ham. Og det glæder mig sådan set - for jeg forventer at han som proffesionel er loyal over for klubben så længe han er her. Samtidig så håber/tror og forventer jeg da også at han har det fint i OB - ellers var han her nok ikke længere.....men men men var han ikke blevet skadet og var den rigtige udenlandske klub dukket op og havde indløst klausulen - så var han væk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Det mener jeg så er rimeligt naivt. Emil siger hvad han skal sige - det må BIF episoden have lært ham. Og det glæder mig sådan set - for jeg forventer at han som proffesionel er loyal over for klubben så længe han er her. Samtidig så håber/tror og forventer jeg da også at han har det fint i OB - ellers var han her nok ikke længere.....men men men var han ikke blevet skadet og var den rigtige udenlandske klub dukket op og havde indløst klausulen - så var han væk.
                    +1
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      Fra OB's app

                      Transfervinduet er lukket, og OB’s sportsdirektør Jesper Hansen kan konkludere, at det lykkedes at holde fast i den trup, der indledte træningen i starten af januar. David Löfquist har forladt Ådalen, og i stedet er Azer Busuladzic kommet til fra Vejle.

                      - Det var vores mål, at vi ville begrænse ændringerne i truppen til det absolut minimale. Vi har fået Azer ind, og han er en ung spiller med en del erfaring fra 1. division, som har gjort det fint i de første træningskampe. Desuden har vi set fremad og skrevet kontrakt med Lucas Jensen, der tiltræder til sommer. Så på den måde lever vi op til vores mål om, at vi gerne ville have et roligt transfervindue efter en periode med utroligt mange udskiftninger i truppen. Det er min klare opfattelse, at mange af de spillere, der er kommet til, har brug for tryghed og kontinuitet. Det tager altid tid for en ny spiller at lære en klub at kende, og det tager tid at lære de mekanismer og de ting, som træneren gerne vil, siger Jesper Hansen.

                      OB har således hentet en transferfri spiller ind, mens der er sagt farvel til en lejet spiller.

                      - Det har været vigtigt for os at se på kontinuiteten i truppen. Og når vi sammenligner med efterårets trup, så kan vi glæde os til, at Bashkim kommer tilbage. Desuden har Dusan Djuric haft et langt skadesforløb, før han kom til os, og han kan godt komme til at spille en rolle i foråret, ligesom Jacob Barrett, der har fået mere hår på brystet, og som i de første træningskampe har vist, at han måske også kan tage næste skridt, siger sportsdirektøren.

                      Der har som altid været snak og rygter om flere af de nuværende OB-spillere. Men det lykkedes at holde truppen samlet, og det har gjort behovet for nye spillere minimalt.

                      - Man kan sige, at vi får Busuladzic og de tre førnævnte spillere som nye muligheder, der kommer i spil. Og for kontinuitetens skyld er det rigtig fint, at vi ikke har sagt farvel til nogle af de spillere, der kunne have været interesse for. Så vi har prioriteret at undlade at sælge og købe, fremfor at vi skulle gøre begge dele med den tilvænning, det altid vil kræve. Og i en turnering, der er historisk jævnbyrdig, og hvor vi har et meget svært startprogram, så kan vi se frem mod et forår, hvor spillerne kender hinanden og vores spilsystem, og hvor vi har spillerne til at levere de præstationer, der skal til, for at vi kan opnå vores mål. Vi kan godt tillade os at have en god tro på tingene og have en vis optimisme, siger Jesper Hansen og slutter:

                      - Vi spillede nogle rigtig gode kampe i efteråret, men vi havde også nogle kampe, hvor bundniveauet var for lavt. Det får vi kun løftet ved at arbejde målrettet og kontinuerligt med tingene, og ved at få truppen spillet bedre sammen. Det har vi alle muligheder for nu, og jeg synes, at det har set fint ud i de to første træningskampe.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Det mener jeg så er rimeligt naivt. Emil siger hvad han skal sige - det må BIF episoden have lært ham. Og det glæder mig sådan set - for jeg forventer at han som proffesionel er loyal over for klubben så længe han er her. Samtidig så håber/tror og forventer jeg da også at han har det fint i OB - ellers var han her nok ikke længere.....men men men var han ikke blevet skadet og var den rigtige udenlandske klub dukket op og havde indløst klausulen - så var han væk.
                        der er mange men'r og jeg tilføjer gerne et mere. MEN det gælder vel for alle spillere rigtig klub og rigtig pris så er spilleren væk
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          der er mange men'r og jeg tilføjer gerne et mere. MEN det gælder vel for alle spillere rigtig klub og rigtig pris så er spilleren væk
                          helt enig.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvis han undgår skader vil det være utroligt overraskende, når man tænker på det faktum at han selv meget gerne ville væk sidste sommer og helt sikkert stadig gerne vil, men jo ikke kan blive ved med at udtrykke det, da det vil skabe for meget uro.
                            Men spørgsmålet er måske også om ikke evt. interesserede klubber er blevet lidt skræmt af hans skade. Når han er dumpet et lægetjek, og det samme knæ så senere går i stykker (uden at der behøver være nogen som helst sammenhæng), så kunne man forestille sig, at evt. interesserede klubber gerne lige vil se ham an en sæson mere, og se om han kan komme igennem uden en knæskade, så man ikke risikerer at hænge på en spiller, der er mere skadet end ikke..

                            Comment


                              #29
                              Lidt fra JH her

                              http://www.bold.dk/nyt/OB-Styrket-ud-af-stille-vindue

                              Comment

                              Working...
                              X