Vi sidder på bolden, men har kun skabt en enkelt stor chance ved TM. Ikke nogen god kamp indtil videre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNæ.....jævnt sløjt at se påTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet var også min tanke. Lige i underkanten af 5.000.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvordan løber kampen? Kan en eller anden give lidt information herinde? Sidder her i Tyskland uden dansk TV.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle6226037.ece817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet var også min tanke. Lige i underkanten af 5.000.Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlægTop 6 syntes at være en by i Bolivia. For langsomt, forudsigeligt og uden nogen form for overaskende elementer.
Med andre ord - piv ringe bold at glo på817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJa vi mangler ganske enkelt hurtigere spillere, der er ingen fart i offensiven. Vil meget gerne se Yao, han har noget fart som vi uden tvivl kan bruge.
Tænk sig hvor gode OB ville være, hvis det var Falk og Kadrii på kanterne i stedet for Jønson og Joan.....
Det andet skal du nok ikke tænker så meget på..OBeliever
Comment
Comment