Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB holder presse møde tirsdag 9/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    I mit første indlæg skriver jeg blandt andet: Jeg håber godt nok, at det er en medarbejder i koncernen, som har hjulpet OB med de spørgsmål, eller at alle de kritiske er sorteret fra.
    Du har ret i, at jeg på det tidspunkt ikke ved ret meget om, hvad der er foregået på det pressemøde. Jeg kan blot se, at det ligner noget taget ud fra et pressemøde med Putin. Derfor laver jeg et indlæg på et debatforum for at blive klogere. Du mener, at jeg skulle have sat mig ind i det, før jeg brokkede mig. Jeg mener, at det er det forum er til for, altså at gøre hinanden klogere på ting omkring OB, og jeg forstår modsat ikke dit brok.
    Du forstår godt, at OB ikke vil poste noget negativt til skue. Hvilket er en holdning jeg slet ikke kan sætte mig ind i. Jeg vil nu mene, at en realistisk skildring af virkeligheden ville være at foretrække. I stedet for et manipuleret glansbillede.
    Du håber, at de stribede kommer med et mere fyldigt referat. Det håber jeg også, men lad os være ærlig og sige at chancen for at OB tager mesterskabet i år er nok ligeså stor.
    Selvfølgelig er forum bla til for, at vi skal blive klogere. Men hvis jeg gerne vil være klogere på noget, så starter jeg med at spørge - ikke med at postulere noget, som jeg ikke ved, hvor meget sandhed det beror på.

    Men jeg må jo give dig, at din taktik virkede. Vi er i hvert fald tættere på en eller anden form for forståelse, end da vi startede (imo)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Forstår og forstår, det er jo nu engang sådan, at verden typisk hænger sammen. Hvis man kan undgå kritiske indslag i offentligheden, så gør man det. Det gælder i OB, de andre superligaklubber og sådan set alle "almindelige" firmaer også. Man går kun ind i det offentligt, hvis situationen er så alvorlig, at den kræver damage control/for at styre retningen på debatten. Jeg ville da også gerne vide det hele, det er jo ikke det.

      Mht sandsynligheden for om der kommer et referat fra de stribede, så aner jeg intet om det. Vil dog hellere have mesterskabet end referatet, hvis det endelig er ;)
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Selvfølgelig er forum bla til for, at vi skal blive klogere. Men hvis jeg gerne vil være klogere på noget, så starter jeg med at spørge - ikke med at postulere noget, som jeg ikke ved, hvor meget sandhed det beror på.

      Men jeg må jo give dig, at din taktik virkede. Vi er i hvert fald tættere på en eller anden form for forståelse, end da vi startede (imo)
      Hvad blev der af; dårlig omtale er bedre end ingen omtale? Det er jo heller ikke, fordi at jeg mener, at OB skulle have startet en shit-storm mod sig selv. Jeg havde dog håbet, at sådan et pressemøde med efterfølgende artikel ville få noget nyt frem. Det eneste nye i den artikel er, at Thomasen ser op til Gerrard, Iniesta og Lampard.

      Jeg ved heller ikke, om De Stribede arbejder på noget. Jeg kan bare se på deres hjemmeside, at den eneste nyhed der ligger der, er et Link til en Volbeat sang, som ikke virker.

      Jeg håber ikke, at jeg har skræmt fansene der mødte op til pressemødet væk fra tråden. Jeg håber, hvis i ser det her, at i vil smide et par linier fra mødet. Var der en særlig spiller, som overraskede jer? Hvad blev der ellers stillede af spørgsmål, og hvad kom der ellers af svar?

      Hvis jeg skal give OB en karakter for deres generelle kommunikation efter den nye skala, så vil jeg give dem 02. Grunden til at de kommer så højt op, er, at Randers trods alt er værre. Hvis man ser på denne tråd isoleret, vil jeg give mig selv karakteren 4. Kritikken er berettiget og veltimet, dog leveret yderst voldsomt og måske på kanten af proportioner, hvilket utvivlsomt vil få nogen til at holde sig væk fra debatten, og det er aldrig min mening.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvad blev der af; dårlig omtale er bedre end ingen omtale? Det er jo heller ikke, fordi at jeg mener, at OB skulle have startet en shit-storm mod sig selv. Jeg havde dog håbet, at sådan et pressemøde med efterfølgende artikel ville få noget nyt frem. Det eneste nye i den artikel er, at Thomasen ser op til Gerrard, Iniesta og Lampard.

        Jeg ved heller ikke, om De Stribede arbejder på noget. Jeg kan bare se på deres hjemmeside, at den eneste nyhed der ligger der, er et Link til en Volbeat sang, som ikke virker.

        Jeg håber ikke, at jeg har skræmt fansene der mødte op til pressemødet væk fra tråden. Jeg håber, hvis i ser det her, at i vil smide et par linier fra mødet. Var der en særlig spiller, som overraskede jer? Hvad blev der ellers stillede af spørgsmål, og hvad kom der ellers af svar?

        Hvis jeg skal give OB en karakter for deres generelle kommunikation efter den nye skala, så vil jeg give dem 02. Grunden til at de kommer så højt op, er, at Randers trods alt er værre. Hvis man ser på denne tråd isoleret, vil jeg give mig selv karakteren 4. Kritikken er berettiget og veltimet, dog leveret yderst voldsomt og måske på kanten af proportioner, hvilket utvivlsomt vil få nogen til at holde sig væk fra debatten, og det er aldrig min mening.
        Jeg ville gerne give dig en "thumbs up" for det her indlæg, men jeg er en gammel mand med en smartphone, og det rækker mine evner åbenbart ikke til (medmindre man kan se den her 👍)

        Comment

        Working...
        X