Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB holder presse møde tirsdag 9/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB holder presse møde tirsdag 9/8

    http://www.ob.dk/artikel/pressemoede-for-obs-fans.aspx

    Altså for os fans :)

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skidegodt initiativ. Noget der har manglet.

    Comment


      #3
      Syntes det lyder som et godt initiativ og jeg håber at der er nogen der spørger de lidt mere nærgående og kritiske spørgsmål..
      Hvad kunne være relevant at få at vide?? Her er lidt jeg godt kunne tænke mig at vide:

      1) Er der håb om i den nærmeste fremtid at vi skruer lidt mere op for transfer/lønbudgettet eller er det vi har set de sidste par vinduer niveauet?
      2) Er successen eller det modsatte for nogle af de andre virksomheder i OSE med til at gøre at nogle år er der råd til lidt mere og nogle år er der ikke?
      3) Er der overhovedet nogen chance for at vi igen en dag kan konkurrere mod klubber som BIF og FCM rent økonomisk som det ser ud idag?
      4) Vi er nu kommet ud på den anden side mht til økonomisk opretning og fået et setup der er en god talentklub værdig. Hvad er de nye langsigtede mål? Er det bare at udvikle talenter og holde styr på økonomien mens man håber på Top6 hvert år?
      5) Hvad er status på forhandlingerne mellem OB og kommunen mht Faciliteterne?

      Kunne blive ved. Men dette kunne jeg virkelig godt tænke mig at få uddybet

      Comment


        #4
        Iflg artiklen, så kommer kun spillerne og Kent. De spørgsmål du har der skal du stille til Ole Bang Nielsen og Jesper Hansen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Iflg artiklen, så kommer kun spillerne og Kent. De spørgsmål du har der skal du stille til Ole Bang Nielsen og Jesper Hansen.
          Jeg er tæt på at vil vædde 17 kasser øl på at der for 30 min stod at Niels Thorborg også ville være der.. Så de var rettet imod ham..
          Men det har de så ændret/redigeret...

          Comment


            #6
            Så kom artiklen fra OB http://www.ob.dk/artikel/fans-fik-sv...essemoede.aspx

            Fy for satan! Nu begynder vi for alvor som klub og ikke mindst fans at være til grin. Hvad helvede er det for nogle spørgsmål at stille? Jeg er i chok over at læse det rygklapperi. Ananas i egen juice.
            Jeg håber godt nok, at det er en medarbejder i koncernen, som har hjulpet OB med de spørgsmål, eller at alle de kritiske er sorteret fra. Nu må det kraft edme stoppe! Der er ingen forskel på det her, og så det propaganda som Erdogans og Kim Jung-Uns stats-TV-kanaler spytter ud.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Så kom artiklen fra OB http://www.ob.dk/artikel/fans-fik-sv...essemoede.aspx

              Fy for satan! Nu begynder vi for alvor som klub og ikke mindst fans at være til grin. Hvad helvede er det for nogle spørgsmål at stille? Jeg er i chok over at læse det rygklapperi. Ananas i egen juice.
              Jeg håber godt nok, at det er en medarbejder i koncernen, som har hjulpet OB med de spørgsmål, eller at alle de kritiske er sorteret fra. Nu må det kraft edme stoppe! Der er ingen forskel på det her, og så det propaganda som Erdogans og Kim Jung-Uns stats-TV-kanaler spytter ud.
              Lige før det er uhyggeligt. Er der virkelig ingen der har spurgt om mulige forstærkninger?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Lige før det er uhyggeligt. Er der virkelig ingen der har spurgt om mulige forstærkninger?
                Nu er det jo næppe alle spørgsmålene, der er dækket af den artikel.
                Så vidt jeg ved, var JH ikke tilstede (??), og så giver det vel ikke meget mening at spørge til forstærkninger.

                Nogen der faktisk var tilstede, som kan fylde mere på?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Lige før det er uhyggeligt. Er der virkelig ingen der har spurgt om mulige forstærkninger?
                  Det er der sikkert, men nu var det jo et møde med Kent Nielsen og spillerne og så giver det ikke meget mening at spørge om det.

                  Sportsdirektøren bør udtale sig om den slags. KN har naturligvis også meninger om det, men dem skal han grundlæggende holde internt. Hvis en træner offentligt udtaler, at der er brug for forstærkninger er det bestemt ikke et sundhedstegn.
                  Last edited by Agbre; 09-08-2016, 18:41.

                  Comment


                    #10
                    Det er ikke for at angribe nogen eller noget, men det kræver ikke meget fantasi at omgå. Hvis man gav op så let, ville magthaverne have frit spil. Man kunne nemt have spurgt Kent direkte: Er du overbevist om, at din trup er blandt de seks bedste i ligaen?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Det er ikke for at angribe nogen eller noget, men det kræver ikke meget fantasi at omgå. Hvis man gav op så let, ville magthaverne have frit spil. Man kunne nemt have spurgt Kent direkte: Er du overbevist om, at din trup er blandt de seks bedste i ligaen?
                      Det kunne man og det er der måske også nogen, der har gjort.

                      Min pointe er bare, at der ikke var lagt op til den type debat til et møde som dette med træneren og hele spillertruppen. Kent skal jo også agere loyalt overfor hans spillere når de er der. Selvfølgelig skal spillere også kunne tåle noget kritik, men det vil jo nærmest kun kunne have en negativ effekt for klubben og holdet hvis spillerne gik fra et møde med en gruppe arrige fans, der primært havde stillet kritiske spørgsmål, der gik på om de var gode nok - og træneren endda havde givet dem (delvist) ret.

                      Det er klart min holdning. Hvis det havde været JH og KN til mødet (som dengang med Bech og Poul Hansen) så havde det klart været noget andet. Men til et møde som dette synes jeg det er ret afgørende, at spillerne går derfra med en følelse af, at fans støtter dem. Så kan man altid buh'e på stadion efter en kamp hvis de har spillet ringe igen.
                      Last edited by Agbre; 09-08-2016, 18:59.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det kunne man og det er der måske også nogen, der har gjort.

                        Min pointe er bare, at der ikke var lagt op til den type debat til et møde som dette med træneren og hele spillertruppen. Kent skal jo også agere loyalt overfor hans spillere når de er der. Selvfølgelig skal spillere også kunne tåle noget kritik, men det vil jo nærmest kun kunne have en ødelæggende effekt for klubben og holdet hvis spillerne gik fra et møde med en gruppe arrige fans, der primært havde stillet kritiske spørgsmål, der gik på om de var gode nok - og træneren endda havde givet dem (delvist) ret.
                        Men der er jo ikke et eneste spørgsmål, som ikke er det rene rygklapperi. Det kan simpelthen ikke passe, at der ikke er en eneste fra De Stribede, som har stillet bare et interessant spørgsmål. Hvis De Stribede virkelig kun mødte op for at hjælpe klubben med deres kommunikation ud ad til, så er det næsten ligeså sørgeligt, som hvis OB har ladet sig inspirere af Erdogans udrensning, og er begyndt at forklæde deres propaganda som journalistik.

                        Comment


                          #13
                          Har fundet på Facebook informationer fra en bestyrelsesmedlem af De Stribede som skriver at der var 40 fans med på møde som stillede også kritiske spørgsmåle. Håber at få senere mere informationer.
                          Så synes at den artikel på OB.dk er et udvalg under præmissen af 'political correctness'. Lidt ringe af OB - men måske også lidt forståelig at man vil ikke vaske beskidt tøj i offentligheden.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Har fundet på Facebook informationer fra en bestyrelsesmedlem af De Stribede som skriver at der var 40 fans med på møde som stillede også kritiske spørgsmåle. Håber at få senere mere informationer.
                            Så synes at den artikel på OB.dk er et udvalg under præmissen af 'political correctness'. Lidt ringe af OB - men måske også lidt forståelig at man vil ikke vaske beskidt tøj i offentligheden.
                            Det lyder til, at der har været kritiske spørgsmål. Og jeg synes bestemt ikke, at det er forståeligt at manipulere med virkeligheden.
                            Helt alvorligt Odense Boldklub, tror i virkelig, at vi er komplette idioter?

                            EDIT: Jeg har fjernet ordet massere, da det enten er en fejlindtastning fra min side, ellers er jeg ubevidst blevet revet med af stemningen. Men flere Stribede har skrevet på Facebook, at der også var kritiske spørgsmål.
                            Last edited by RASH; 09-08-2016, 20:18.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det lyder til, at der har været massere af kritiske spørgsmål. Og jeg synes bestemt ikke, at det er forståeligt at manipulere med virkeligheden.
                              Helt alvorligt Odense Boldklub, tror i virkelig, at vi er komplette idioter?
                              Ved ikke om det var "massere" og vil gerne skrive når jeg har mere information om det.
                              Og skrev ja kun om "MÅSKE" og "LIDT" forståelig... ;-)
                              I hvert fald tænker jeg at OBs artikel virker tømt, overfladisk og uprofessionell.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X