Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Karaktere Aab-OB 1.8.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Karaktere Aab-OB 1.8.16

    Det ville være fint hvis nogle af jer kunne give karaktere om spillerne for os de ikke kunne se kampen.
    Mange tak på forhånd. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Skala 1-10

    Grytebust 7 (Kan intet gøre ved målene)
    Desler 6
    Tingager 4 (Kommer godt igen i 2. Halvleg)
    Tverskov 5
    Pereira 4
    Joan 7 (Scorer 2 mål - men usynlig for resten)
    Makrini 6
    JJT 3
    Jönsson 4
    Bredebro 6
    Festersen 6


    Barret, super indhop og fint indlæg som lander hos Joan.

    Thrane, anonym og et par fejl ved indskiftningen.

    Greve, fik 5 min. - får én kæmpe chance, men brænder
    Last edited by Kogtbaby88; 01-08-2016, 20:27.

    Comment


      #3
      Grytebust 7 - Lidt usikkerhed i dag
      Desler 6 - Udmærket kamp fra ham i dag
      Tingager 3 - Puha han står nok ikke først i køen til spilletid lige med det samme
      Tverskov 6 - Et par fejl men han tager også bolden med frem i banen, når opspillet går i stå.
      Pereira 4 - Synes han laver dumme frispark og er helt væk offensivt.
      Joan 6 - Fin kamp af ham og han bør starte mod Viborg. 2 fine mål der viser beslutsomhed.
      Makrini 6 - Nok vores bedste i dag, men jeg vil nu gerne have at han prøver at spille lidt mere fremad.
      JJT 5 - Koster et mål og er presset fysisk, men en fin anden halveg trods alt. Han skal dog visse mere.
      Jönsson 3 - Det er simpelhen ikke godt nok. mangler fart og ideer. Dribler konstant i blindgyder.
      Bredebro 6 - Med pil opad. Et mål og så havde han fået MOM. Fin indstilling og fight. Der er mere i ham.
      Festersen 5 - Han mangler noget og man kan forlange mere. Burde have scoret. Men fast mand på holdkortet.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Gryte - 7
        Desler - 7
        Tingager - 3
        Tverskov - 7
        Perreira - 5
        Makrini - 7 (MoM)
        JJT - 4
        Joan - 6
        Jönsson - 2
        Fester - 6
        T Mikkelsen - 4

        Comment


          #5
          Grytebust 6 - virker lidt uskarp i dag
          Desler 6 - Det bliver aldrig for alvor giftigt med Desler. For ensformig i sit spil.
          Tingager 4 - Skidt kamp i dag, og koster et mål
          Tverskov 6 - Den bedre af de 2 midterforsvarer
          Pereira 5 - Bliver skiftet ud - mangler fart og gennembrudskraft.
          Joan 7 - Laver 2 mål og skal lære at bruges rigtigt. Det så giftigt ud, at han spillede den frie rolle i starten når Desler kom med frem - hans holdkammerater så bare ikke hvor fri han var.
          Makrini 6 - Fantastisk bolderobrer - eller ikke meget overbevisende over ham.
          JJT 3 - Velkommen til Superligaen. Mine bange anelser blev til virkelighed - JJT er ikke klar endnu. Det var virkelig skidt - især i første halvleg.
          Jönsson 4 - Ser totalt udmattet ud fra start - ligner ikke én der er klar.
          Mikkelsen 7 - Godt kæmpet, og rart at se nogle anderledes løb fra en angriber. Fortjener mere spilletid
          Festersen 5 - Er ikke helt hvor han skal være. Har en assist, men mangler skarphed.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Gryte - 7
            Desler - 7
            Tingager - 3
            Tverskov - 7
            Perreira - 5
            Makrini - 7 (MoM)
            JJT - 4
            Joan - 6
            Jönsson - 2
            Fester - 6
            T Mikkelsen - 4
            Wow, mener du seriøst at Festersen var 2 karakterer bedre end Mikkelsen?!

            Comment


              #7
              1-10

              Grytebust 7.. Lavede 1 fejl men gjorde det ellers godt
              Desler 7.. Spillede solidt igen uden de store fejl
              Tingager 3.. Uha uha.. Han har slet ikke niveauet pt
              Tverskov 7.. Laver 1 fejl men ellers bundsolid. Årets signing
              Joao 5.. Solid defensivt men håbløs offensivt
              Joan 7.. SL gennembrud. Laver mange gode ting i 2.halvleg men mangler lidt fysisk
              Makrini 6.. Spiller igen solidt uden store fejl
              JJT 3.. Store fejl koster idag. Har slet ikke niveau endnu
              Jönsson 3.. Mega skuffende. Total usynlig og fejlplaceret på VK. Håbløst
              Mikkelsen 6..Gør det sgu ok idag. Mega ærgeligt han ikke scorer en enkelt
              Fester 5.. Mangler desværre sidst forårs skarphed men kæmper ok

              Men hold nu kæft en ringe indsats idag. Skræmmende at vi spiller dårligere og dårligere for hver kamp..
              Jönsson skal væk fra kanten og slås med Fester,AK og Mikkelsen om de 2 pladser foran..
              En kreativ kantspiller SKAL hentes samt en offensiv midtbanespiller med kreativitet.. Mindre end det vil være utilgiveligt af JH

              Comment


                #8
                Ret enig med dine karakterer og bedømmelser Københavnstinker👍

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Wow, mener du seriøst at Festersen var 2 karakterer bedre end Mikkelsen?!
                  ja. Fester brændte en stor chance, men han spiller selv på lavere slevtillidsblus bedre end Mikkelsen nogensinde bliver i stand til. Mikkelsen gjorde det fint i dag - ud fra hans evner.

                  Comment


                    #10
                    Min bedømmelse i dag:

                    Gryte - 5 (havde ikke voldsomt meget at lave. Ingen chance ved de to mål. Fumlede gevaldigt på et tidspunkt - det kunne have kostet dyrt!)
                    Desler - 6
                    Tingager - 2
                    Tverskov - 5
                    Perreira - 4
                    Makrini - 6
                    JJT - 3
                    Joan - 5 (udelukkende pga. de to mål)
                    Jönsson - 2
                    Fester - 4
                    T Mikkelsen - 6 (han kæmpede røven ud af bukserne for den plads i angrebet!)
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #11
                      For mit vedkommende starter alle spillere på karakteren 1 efter 1. halvleg; så det højeste, jeg ville komme op på set over 90 minutter ville være "5", som står for en middel indsats. Den kunne jeg godt give til Thomas Mikkelsen, Tverskov, Desler, Gryte og El Makrini. Resten villle så være på "4", med J.J på en 3'er sammen med Perreira, Jönsson en solid 2'er sammen med Tingager.

                      At man over 90 minutter kan give over 6 for nogen af spillernes præstationer, det synes jeg personligt er lidt ud over på overdrevet.

                      Med udelukkelsesmetoden kan man, hvis man vil, godt udregne mine karakterer.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        For mit vedkommende starter alle spillere på karakteren 1 efter 1. halvleg; så det højeste, jeg ville komme op på set over 90 minutter ville være "5", som står for en middel indsats. Den kunne jeg godt give til Thomas Mikkelsen, Tverskov, Desler, Gryte og El Makrini. Resten villle så være på "4", med J.J på en 3'er sammen med Perreira, Jönsson en solid 2'er sammen med Tingager.

                        At man over 90 minutter kan give over 6 for nogen af spillernes præstationer, det synes jeg personligt er lidt ud over på overdrevet.

                        Med udelukkelsesmetoden kan man, hvis man vil, godt udregne mine karakterer.

                        MvH ChrisOB
                        Jeg kan sagtens følge din vurdering, og jeg kunne have gjort det samme - jeg valgte en karakter set ud fra dagens niveau gældende for begge hold. Men du har ret, med det niveau man burde kunne forvente, så skal de fleste hvis ikke alle ligge under 5.

                        Comment


                          #13
                          1-10

                          Gryte - 6

                          Desler - 5
                          Tingager - 3
                          Tverskov - 6
                          Perreira - 3
                          Makrini - 6
                          JJT - 3
                          Joan - 5
                          Jönsson - 2
                          Fester - 5
                          T Mikkelsen - 6

                          Comment


                            #14
                            Myse - 6
                            Desler - 5
                            Tingager - 2
                            Tverskov 5
                            Pereira - 4
                            Makrini - 6
                            JJT - 3
                            Joan - 7
                            Jønsson - 3
                            Fester - 4
                            Mikkelsen - 5
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment

                            Working...
                            X