Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveholdskamp OB - Marienlyst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Stærkt af TM... Hovedstød og frispark, og det første efter godt opspil. Det er jo en ganske fin bred vifte af mål...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Han må banke på , eller andre klubber ( 1 div ) vil leje ham.

      Comment


        #18
        Flot af Thomas Mikkelsen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Flot af Thomas Mikkelsen
          Gad vide om han nogensinde får en indskiftning i suppen, eller om Kent bare har bestemt sig for at han ikke indgår?

          Comment


            #20
            Fra ob.dk

            http://www.ob.dk/artikel/reserverneb...arienlyst.aspx

            Comment


              #21
              Det er meget underligt hvis TM ikke snart får spilletid, han banker hårdt på som indskifter, hvis der mangler mål. Han kunne godt have været skiftet ind i de senest 2 kampe.

              Comment


                #22
                Man må virkelig give Mikkelsen, at han ikke bare giver op, men giver den fuld skrald for at få chancen. Virkelig svært ikke at være lidt pjattet med ham.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Gad vide om han nogensinde får en indskiftning i suppen, eller om Kent bare har bestemt sig for at han ikke indgår?
                  Kent har udtalt, at han har været imponeret af TM's opstart i sommeren. Men det er vel klart, at AK og Fester sidder tungt på de to angrebspladser, medmindre der sker noget drastisk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Kent har udtalt, at han har været imponeret af TM's opstart i sommeren. Men det er vel klart, at AK og Fester sidder tungt på de to angrebspladser, medmindre der sker noget drastisk.
                    Jeps, men man begynder at være lidt nysgerrig på at se TM i en halv times tid eller sårn.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Jeps, men man begynder at være lidt nysgerrig på at se TM i en halv times tid eller sårn.

                      MvT
                      Enig.

                      Comment


                        #26
                        Åh gud......

                        Comment


                          #27
                          Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 32 sek.32 sekunder siden Reservekampen i Randers er slut 1-1. #vispilleraltiduafgjort #obdk


                          Greve som målscorer

                          Comment


                            #28
                            bemærker Nana Welbeck stadig er her.

                            Comment


                              #29
                              Welbeck spillede samtlige 90 min idag igen. Uden at kende hans niveau vil jeg sige at jeg håbet på noget mere "Star Quality" på de sidste 1-2 forstærkninger hvis han bliver signet.. Men nu har han jo snart været her i et par uger så han må vel blive overvejet seriøst

                              http://www.ob.dk/artikel/reservekamp...ntensitet.aspx

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Welbeck spillede samtlige 90 min idag igen. Uden at kende hans niveau vil jeg sige at jeg håbet på noget mere "Star Quality" på de sidste 1-2 forstærkninger hvis han bliver signet.. Men nu har han jo snart været her i et par uger så han må vel blive overvejet seriøst

                                http://www.ob.dk/artikel/reservekamp...ntensitet.aspx
                                Jeg har ingen anelse om Welbecks niveau, og han er da heller ikke fremhævet som specielt stærk i nogen sekvenser af spillet i Randers. Jeg forstår udmærket hvad du mener , og det er klart ønskeligt hvis vi kunne være med i Van der Vaart puslespillet, men sådan er det ikke ..endnu forhåbentlig. JH sagde fornylig at store præstationer er at foretrække fremfor store CV'er og det kan da godt have en pointe i :-)
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X