Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medierne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Disclaimer: Det her er bestemt ikke et forsvar af nogen. Men hvordan skulle det kunne lade sig gøre, at lave noget lignende med OB? Side 1: Omgivelser, personale og truppen er stadigt uforandret sammen med de rædderlige resultater, Jesper Hansen er dog stadig meget tilfreds.
    Hvad vil du skrive på de 99 andre sider?
    Jeg vil slet ikke forsvare OB. OB har selv en del af skylden, men det grænser til så fed og tyk content marketing, som noget kan gøre. Samtidig, så går diskussionen på, at man bør ødelægge den "onde cirkel", som omhandler EB og TV3Sports evige Brøndby-vinkel, som gør at dine (kommende) børn/børnebørn måske en dag ender med at holde med Brøndby i stedet for OB.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Jeg vil slet ikke forsvare OB. OB har selv en del af skylden, men det grænser til så fed og tyk content marketing, som noget kan gøre. Samtidig, så går diskussionen på, at man bør ødelægge den "onde cirkel", som omhandler EB og TV3Sports evige Brøndby-vinkel, som gør at dine (kommende) børn/børnebørn måske en dag ender med at holde med Brøndby i stedet for OB.
      Er meget enig. Brøndby får en enorm reklame/branding ud af det her. Men jeg ser det som et stykke imponerende arbejde af Brøndbys stab. I OB's tilfælde mener jeg, at de helt selv er skyld i deres dækning eller mangel på samme. Der er ingen interessante personligheder, vi ser dem i hvert fald ikke. Der sker ikke rigtig noget interessant i OB for tiden, desværre.

      Comment

      Working...
      X