Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Aab Reserve kamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Aab Reserve kamp

    Ja så startede reserve ligaen igen, vi spillede i mod et ungt Aab hold krydret med et par superliga spillere som Ene og Kasper Pedersen.

    Jeg kom forbi atletikstadionet 15 min inde i kampen, så er faktisk lidt i tvivl om resultatet. Tror det bliver 3-1 til OB. Det første mål var et klumpe dumpe mål efter et hjørne, hvem der fik sparket den ind, er der ingen der ved. Det næste var efter et kort hjørne, hvor Yao flot hoppede op og headede den ind. Til sidst var det Mikkelsen der efter et flot indlæg af Buus pandede den ind, han oversprang ganske enkelt Kasper Pedersen. Aab fik reduceret efter et hjørne, pludselig stod to Aab'ere fri ved bag stolpen, de fik den dog kun lige akkurat forbi Falke.
    Ellers var det en chance rig kamp, hvor begge hold var klart bedst på kontra. Begge hold burde nok havde scoret flere mål, men i det hele taget var 3-1 et fair nok resultat. Flere gode redninger fra Falke og Aab's keeper, tror det var ham der Carsten et eller andet.

    OB var generelt klart bedst de første 60 min, Aab pressede på de sidste 30 min, dog uden at skabe de helt store chancer.

    Det var generelt en stærk indsats af alle spillere, der var ikke nogle der faldt igennem. Dog var det rigtig dejligt at se Falke tilbage i buret, han er altså bare meget bedre end Koval og Tørnæs.

    OB startede med denne opstilling:

    Falke

    Buus - Tingager - Hassan - Barret

    Joan - Thrane - JJT - Lukas

    Yao - Mikkelsen

    Efter ca 55 min begyndte der at komme mange unge spillere ind, kan ikke lige huske hvem der var.

    Bedst var Yao og Falke, efter min subjektive vurdering. Ikke nogle dårlige præstationer, men de to var bare lige en my bedre. Unge Buus var også rigtig dygtig, dog er han lidt for svag fysisk. Men hurtig, det er han satme! Hassan og Tingager fungerede egentlig okay, dog har Hassan bare en tildens til at lave en hjerneblødning. Det er surt, for ellers er han rigtig dygtig. Barret virkede meget tændt og var også rigtig godt med defensivt som offensivt. Lukas spillede også rigtig godt, han burde dog ha' scoret på sine chancer. Det samme kan man sige om Yao, han havde flere gode muligheder på kontra, hvor han bare lave den forkerte beslutning.
    Joan var svageste, men var ærlig talt også overrasket over at han spillede. Han virker slet ikke i form endnu.

    #2
    Tak for feeee' update. Masser af gode meldinger, men Hassan skal altså snart til at lære at holde hovedet koldt i 90 min.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #3
      Super mange tak for updaten

      Comment


        #4
        Fantastisk update og dejligt at høre specielt Yao var stærk. Hans udvikling bliver spændende at følge. Generelt er det godt at der er mål i Reserveangribernes støvler.

        Comment


          #5
          Lidt fra ob.dk her

          http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...ngslejren.aspx

          Yao,Joan og Mikkelsen var målscorerne

          Comment


            #6
            Mange tak for updaten. Det er fantastisk at vi har bruger her i forummet som giver så gode beretninger.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment

            Working...
            X