Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlægJeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
Jeg tænker han ville være et ude mærket bud på en 3. angriber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlægJeg hørte fra en ven der bor i Viborgegnen, at vi skulle være isterreneret i Serge Deble..
Ham ville jeg absolut ikke klage over, hvis vi lander, men mon ikke han koster 3-5 mio. alene i transfersum, det er trods alt nok noget mere, end vi kan betale for en 3. angriber pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægVille virkelig være en spændende signing, hvis vi kunne få ham ind og kæmpe med om pladserne i front. Han fik ikke sit momentum fra 1. div. med ind i Superligaen, men mod slutningen af efteråret og i foråret, viste han hvilken spiller han kan være. Hans lavede ikke særligt mange mål (5), men er en meget bedre relationsspiller end han får kredit for, hvilket han også viste med 5 assists, og så har han nogle af de ting ift. fart og udfordringer, som vi mangler.
Ham ville jeg absolut ikke klage over, hvis vi lander, men mon ikke han koster 3-5 mio. alene i transfersum, det er trods alt nok noget mere, end vi kan betale for en 3. angriber pt.
Men en spiller der skal købes fri er vidst ikke lige jhs foretrukne valg....når det så ovenikøbet er en profil hos en direkte konkurrent - så bliver det næppe heller billigere....
Comment
-
Ville dog hellere have George fra Hobro hvis vi alligevel skal bruge lidt millioner. Han skiller sig lidt ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMen leger vi med tanken om at vi faktisk henter ham - så vil det ikke umiddelbart være en signing der skriger "3 angriber" men mere en angriber mere....der kan være med til at presse de 2 vi har.
Men en spiller der skal købes fri er vidst ikke lige jhs foretrukne valg....når det så ovenikøbet er en profil hos en direkte konkurrent - så bliver det næppe heller billigere....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes SD er en god spiller vi godt kunne bruge. Men han kommer ikke som 3. Angriber. Han kommer på lige fod med de andre..
Ville dog hellere have George fra Hobro hvis vi alligevel skal bruge lidt millioner. Han skiller sig lidt ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægEnig. Deblé er en god og spændende spiller, der samtidigt har fremtidsudsigter. Han vil konkurrere på lige fod med Fester og AK. Men havde håbet en lidt anden type ala stort brød (en bedre version af T.Mikkelsen), der kan bruges på de dage hvor vores plan A ikke fungerer.
Comment
Comment