Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fra Tipsbladet

    Ekstra Bladet melder at vi er interesseret i Borring

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eret-i-borring
    Jeg siger sgu ja tak til at få Borring hjem til Odense. Tror helt klart Kent sagtens vil kunne bruge Borrings kompetencer i OB. Det vil samtidig frigive Jönsson til angrebet og hvis vi så kan få en klasse offensiv central midtbanespiller ind, så begynder vores trup da at se rigtig interessant ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Jeg siger sgu ja tak til at få Borring hjem til Odense. Tror helt klart Kent sagtens vil kunne bruge Borrings kompetencer i OB. Det vil samtidig frigive Jönsson til angrebet og hvis vi så kan få en klasse offensiv central midtbanespiller ind, så begynder vores trup da at se rigtig interessant ud.
      Personligt håber jeg godt nok, at det bare er en journalist, der forsøger at lægge to og to sammen. Borring er da på sine gode dage en fin superligaspiller, men han er 31 og har ikke spillet førsteholdsfodbold i over ½ år, og jeg ikke synes passer særligt godt ind i spillestilen.

      Derudover: hvis vi er så interesserede, så må vi også have været på banen, da han blev løst fra kontrakten i Randers, men der valgte han BIF. Nu har en så mødt modgang i form af, at han ikke passer så godt ind i deres nye stil, og det tilsyneladende oveni giver problemer på familiefronten. Det har jeg som menneske stor forståelse og respekt for, men som fan synes jeg ikke, at det er særligt tillokkende at se ham komme rendende tilbage med halen mellem benene.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Jeg siger sgu ja tak til at få Borring hjem til Odense. Tror helt klart Kent sagtens vil kunne bruge Borrings kompetencer i OB. Det vil samtidig frigive Jönsson til angrebet og hvis vi så kan få en klasse offensiv central midtbanespiller ind, så begynder vores trup da at se rigtig interessant ud.
        Men når nu Kent spiller med kanter, som skal kunne noget helt andet end borrings spidskompetencer, som er at løbe i en lige linje ned mod baglinjen, at heade og lejlighedsvise gode langskud.
        Kent vil gerne have kantspillere som trækker ind i banen og kan deltage i hurtigt pasningsspil.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Jeg siger sgu ja tak til at få Borring hjem til Odense. Tror helt klart Kent sagtens vil kunne bruge Borrings kompetencer i OB. Det vil samtidig frigive Jönsson til angrebet og hvis vi så kan få en klasse offensiv central midtbanespiller ind, så begynder vores trup da at se rigtig interessant ud.
          Enig. Vi kan gøre meget værre handler end Borring. Om ikke andet til bredden i truppen. Mon ikke en højrekant kunne passe ham i Kent's system..
          Lad os stole på at Kent ved hvad han gør når hvis han henter Borring

          Comment


            Hvis Borring skal til OB, kan jeg kun se det ske som omskolet 3. valg til angrebet. Borring har trods alt et godt skud og er god på låget. Men som kant er jeg enig i, at han ikke passer ind i Kents system. Dertil er han for etbenet og har for store bevægelser. Mon ikke han havner i VFF eller ACH?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Hvis Borring skal til OB, kan jeg kun se det ske som omskolet 3. valg til angrebet. Borring har trods alt et godt skud og er god på låget. Men som kant er jeg enig i, at han ikke passer ind i Kents system. Dertil er han for etbenet og har for store bevægelser. Mon ikke han havner i VFF eller ACH?

              MvT
              Haha i Viborg sammen med Keller... Næppe :)
              EfB og Todd

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Haha i Viborg sammen med Keller... Næppe :)
                EfB og Todd
                Shit maaahn. Havde jeg lige glemt. Sad kun og grublede over hvad de ellers har haft af kanter og kunne se ham passe ind. Men nej - VFF bliver det i hvert fald ikke.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Men når nu Kent spiller med kanter, som skal kunne noget helt andet end borrings spidskompetencer, som er at løbe i en lige linje ned mod baglinjen, at heade og lejlighedsvise gode langskud.
                  Kent vil gerne have kantspillere som trækker ind i banen og kan deltage i hurtigt pasningsspil.
                  Borring er i mine øjne en glimrende pasningsspiller. At han så samtidig er lynende hurtig og hovedstødsstærk er kun en bonus ;-)
                  tjek evt youtube-klippet nedenfor og hvis du ikke gider se det hele så kør frem til ca. 09:10, hvor Borring er rykket over på netop højrefløjen for at skære ind i banen, hvilket han gør med 2 fantastiske mål mod Brøndby som resultat :-)
                  http://youtu.be/pV4vGfoux-w

                  Comment


                    Hvis i var Borring... Og havde et bud fra OB og fra Esbjerg.. Hvad ville i vælge hvis i var ham?

                    OB som mange spår til at skulle med i toppen.. Der er styr på tingene og vi betaler gode lønninger.. Du har lige købt hus/lejlighed i Odense..
                    Esbjerg som er et kaos og nok skal spille i bunden. Lønnen er knap så god og du har 200 km i bil hver dag. Træneren er dog et plus

                    Jeg ved godt hvad jeg ville vælge hvis jeg var ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Shit maaahn. Havde jeg lige glemt. Sad kun og grublede over hvad de ellers har haft af kanter og kunne se ham passe ind. Men nej - VFF bliver det i hvert fald ikke.

                      MvT
                      Det er nok en klub der kan udelukkes ja

                      Comment


                        Et rigtigt lækkert scenarie for os ville være, hvis Todd er helt forelsket i Borring. Det vil nok kræve nogle midler Esbjerg ikke har pt. men det kunne et salg til os af Mensah til gengæld finansiere.

                        Her snakker vi en spiller der kunne passe ind i konceptet, men samtidig tilbyde noget af det, som det er mere tvivlsomt, om vi har. En super spændende spiller, når det kører for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Borring er i mine øjne en glimrende pasningsspiller. At han så samtidig er lynende hurtig og hovedstødsstærk er kun en bonus ;-)
                          tjek evt youtube-klippet nedenfor og hvis du ikke gider se det hele så kør frem til ca. 09:10, hvor Borring er rykket over på netop højrefløjen for at skære ind i banen, hvilket han gør med 2 fantastiske mål mod Brøndby som resultat :-)
                          http://youtu.be/pV4vGfoux-w
                          Jeg TROR at du står ret alene med det synspunkt.
                          Borring kan lejlighedsvis smide et godt indlæg, men nogen god pasningsspiller er han ikke, specielt ikke i snævre rum hvor han skal vende og dreje sig ... som det vil være når han skal søge ind i banen.
                          Jeg står faktisk en anelse uforstående ... Borring er MARKANT forskellig fra Kents filosofi.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Uanset hvad, så har jeg så stor tiltro til Kent, at hvis vi både viste interesse i foråret og nu, så er det fordi man mener at han kan bruges. Spiller han som i efteråret, skal han nok også blive en gevinst, selvom han ikke er nogen Falk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg TROR at du står ret alene med det synspunkt.
                              Borring kan lejlighedsvis smide et godt indlæg, men nogen god pasningsspiller er han ikke, specielt ikke i snævre rum hvor han skal vende og dreje sig ... som det vil være når han skal søge ind i banen.
                              Jeg står faktisk en anelse uforstående ... Borring er MARKANT forskellig fra Kents filosofi.
                              Jeg tror Kent er en langt mere fleksibel og pragmatisk træner end du tror og nej jeg mener faktisk ikke Borring er "markant" forskellig fra Kents filosofi. Men det er tydeligt at vi to har meget forskellige holdninger til Jonas Borrings fodboldmæssige kompetencer og det er jo fair nok :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Jeg tror Kent er en langt mere fleksibel og pragmatisk træner end du tror og nej jeg mener faktisk ikke Borring er "markant" forskellig fra Kents filosofi. Men det er tydeligt at vi to har meget forskellige holdninger til Jonas Borrings fodboldmæssige kompetencer og det er jo fair nok :-)
                                Vi snakker altså om en træner, der vil gå så langt for sine principper og spillestil, at han bruger Ari på højre midt.

                                Comment

                                Working...
                                X