Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Meget enig. Et halvt års leje med købsklausul ville være en god start, forudsat at Bashkim er med på den.

    Men jeg tror ikke han vil væk fra Sjælland. Mon ikke han ryger til Nordsjælland/Lyngby alligevel, hvis de ligger til ikke at komme i mesterskabsspillet?
    Det er bare svært at forestille sig at de vil lave en klausul, med mindre den er høj. Ville fck bare af med bashkim, kunne han jo sagtens sælges nu, men de lejer ham vel ud, for at høste en større transfer i hus.
    Den galej synes jeg på ingen måder vi skal gå med på!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det er bare svært at forestille sig at de vil lave en klausul, med mindre den er høj. Ville fck bare af med bashkim, kunne han jo sagtens sælges nu, men de lejer ham vel ud, for at høste en større transfer i hus.
      Den galej synes jeg på ingen måder vi skal gå med på!
      Som medlem af FCK fanklubben så hjælper OB vel gerne med at bringe en af deres spillere i form . Måske de så får tilbudt billetter til deres kommende EL kamp incl fanhalstørklæde .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        Jeg er lidt tvedelt omkring Kadrii, da han trods ikke har været skadet i en lang periode, og han scorer stadig på Reserveholdet. (senest for tre uger siden)
        Og Thomas Mikkelsen scorede hattrick på vores for nogle dage siden samt Yao har et målsnit over 1 kasse pr kamp...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Vi skal huske på at det er JH der skal skaffe os forstærkninger.

          Ydermere skal vi jo huske på at hvis AK scorer mandag mod Viborg og vi vinder (eller taber knebent) så lukker JH vinduet inden det er åbnet med ordene:

          "Vi har nogle gode angribere der scorede 26 mål i sidste sæson, og vi var tæt på at vinde idag (eller: Vi vandt idag) og AK scorede og er i gang igen. Kontinuitet er det alt afgørende i fodbold, og det trup vi har er god nok til top 6, vi har bare været uheldige, men nu begynder det at vende".

          Så kommer vi til første kamp i foråret, hvor AK får problemer med ryggen igen og Festesen igen intet rammer, og så ligger vi klart sidst og skal møde et hold i direkte playoff om at rykke ned der har 15 point mere end os, og bare ridder videre på en stor og flot bølge.

          Vi taber første kamp med 5-0 da Gryte har fået gult i sidste kamp i slutspillet, så han har karantæne. Så 'vinder' vi returen 1-1 og JH melder ud at vi har en stærk trup til den nye sæson.
          Ja det er et meget sandsynligt scenarie

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det er en dårlig og meget fantasiløs ide med BK. Vi har brug for spillere der kan præstere fra dag et. Vi skal ikke lave en ny Bengt Sæternes - som forresten ligesom BK var utilfreds med klubbens sundhedssektor. Den fik ham aldrig spilleklar men efter få måneder i Norge scorede han igen mange mål.
            Hvis BK, ikke utænkeligt, bliver skadet igen er det så de samme der skal behandle ham som han med rette kritiserede sidste gang !?

            Tror heller ikke han kan lide klubben der tvang ham til at dumme sig i så lang tid som VB.
            Om han ligefrem med rette kritiserede lægestaben skal jeg ikke kloge mig på, men jeg kan da konstatere at OBs stab fik ham klar igen. Det er vel egentlig mere end man kan påstå om FCKs ditto
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Om han ligefrem med rette kritiserede lægestaben skal jeg ikke kloge mig på, men jeg kan da konstatere at OBs stab fik ham klar igen. Det er vel egentlig mere end man kan påstå om FCKs ditto
              jeg ved ikke præcis hvorfor BK sagde som han gjorde, men det er refereret i fyens.dk artikel om sagen.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Meget enig. Et halvt års leje med købsklausul ville være en god start, forudsat at Bashkim er med på den.

                Men jeg tror ikke han vil væk fra Sjælland. Mon ikke han ryger til Nordsjælland/Lyngby alligevel, hvis de ligger til ikke at komme i mesterskabsspillet?
                Tror ikke, der er nogen der laver ret mange halvsæsons kontrakter med købsklausul, og selv hvis FCK gik med på dén, så ville jeg stadig sige nej. Det er et helt år, minimum, ellers glem det. Bashkim er ikke så stor en profil.

                Jeg gentager, vi skal ikke være socialkontor for FCK. Så vil jeg sgu næsten hellere rykke ned. Langsigtede løsninger, tak, og hvis vi skal have de kortsigtede, så er en eksprofil med 2 alvorlige knæskader i hvert sit knæ og dertilhørende usikkerhed om niveau ikke at foretrække.

                Men mon ikke Hr. "Giv middelmådige spillere en 4-årig kontrakt som om de er enten en grydeklar profil eller en usleben diamant" alligevel gør forsøget og bagefter præsenterer det som et scoop? Jeg tror det.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  jeg ved ikke præcis hvorfor BK sagde som han gjorde, men det er refereret i fyens.dk artikel om sagen.
                  Det ved jeg .. der var også noget polemik herinde om det, og JH var også ude med en kras besked til Bashkim efterfølgende.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det ved jeg .. der var også noget polemik herinde om det, og JH var også ude med en kras besked til Bashkim efterfølgende.
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...et-utaalmodig/

                    Jeg har ikke tjekket artiklen fra BT, men det lyder som en ret konkret kritik.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...et-utaalmodig/

                      Jeg har ikke tjekket artiklen fra BT, men det lyder som en ret konkret kritik.
                      Konkret kritik af OB, eller af Bashkim eller begge dele
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Konkret kritik af OB, eller af Bashkim eller begge dele
                        Bashkims kritik lyder meget konkret, men sådan husker jeg den da også.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Men mon ikke Hr. "Giv middelmådige spillere en 4-årig kontrakt som om de er enten en grydeklar profil eller en usleben diamant" alligevel gør forsøget og bagefter præsenterer det som et scoop? Jeg tror det.

                          MvH ChrisOB
                          Fuck me. Det lyder præcis som noget Jesper Hansen ville gøre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Bashkims kritik lyder meget konkret, men sådan husker jeg den da også.
                            Det gør den bestemt, men det gør JHs altså også af BK.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kun Ja tak til Bashkim, hvis det er en fast kontrakt. Et rungende nej tak til at agere socialkontor for FCK.

                              MvH ChrisOB
                              Enig mht Baskim.
                              Hvad med Mikael Ishak som har kontraktudløb i Randers om et halvt år.
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...januar-skifte/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Enig mht Baskim.
                                Hvad med Mikael Ishak som har kontraktudløb i Randers om et halvt år.
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...januar-skifte/
                                lyder som et spændende Sign hvis vi kunne lande Ishak. Det ville give vores angreb tyngde og styrke konkurrencen. Det ville også give en tro på at vi kan ændre noget fra bænken. Desuden så har han en alder som betyder, at han sandsynligvis kan blive rigtig god i suppen. Han kan videresælges og dermed være en positiv Business case.

                                Comment

                                Working...
                                X