Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Han har kontraktudløb så ville der være lidt kontinuitet i det...
    Næh nej. Kontinuitet er at holde stædigt på spillere der ikke er gode nok samt spillere der ikke vil være her mere..
    Og så håbe på at man får spillet holdet sammen inden man rykker ned. Se DET er kontinuitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Næh nej. Kontinuitet er at holde stædigt på spillere der ikke er gode nok samt spillere der ikke vil være her mere..
      Og så håbe på at man får spillet holdet sammen inden man rykker ned. Se DET er kontinuitet
      Jep , lige efter JH bogen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Alex fra Hammarby har et tilbud fra en danske klub. Kan det være os?
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark
        Tørnet ud for klubber i eksotiske lande som Thailand og De Forenede Arabiske Emirater, transferfri, sat af holdet i Sverige...den er i vinkel
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jep , lige efter JH bogen
          Nåh du har også læst hans bibel...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nåh du har også læst hans bibel...
            Hvor er det dog drænende, at samtlige tråde skal fyldes med det der

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Hvor er det dog drænende, at samtlige tråde skal fyldes med det der
              Ikke mere drænende end for os at have en inkompetent sportsdirektør

              Comment


                Eller måske rettere både sportsdirektør og ejer ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ikke mere drænende end for os at have en inkompetent sportsdirektør
                  Sandt nok, men at alle tråde fyldes op med bidende sarkasme og spydige kommentarer rettet udelukkende mod Jesper Hansen, fjerner ham næppe fra posten. Jeg vil gætte på, at 9/10 forum brugere gerne så Jesper Hansen erstattet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Sandt nok, men at alle tråde fyldes op med bidende sarkasme og spydige kommentarer rettet udelukkende mod Jesper Hansen, fjerner ham næppe fra posten. Jeg vil gætte på, at 9/10 forum brugere gerne så Jesper Hansen erstattet.
                    Det kan der være en pointe i. Og selv for en JH modstander som mig kan det blive for meget i enkelte situationer.. Men frustrationer og magtesløshed overtager tit min højre pegefinger og giver den sit eget liv. Generelt er jeg faktisk et positivt mennesker der altid prøver at få det bedste ud af alle situationer...
                    Men lige i dette tilfælde har jeg tit svært ved at styre mig og kommer nok aldrig til det når snakken går over på vores sportsdirektør

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Hvor er det dog drænende, at samtlige tråde skal fyldes med det der
                      +1

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hvor er det dog drænende, at samtlige tråde skal fyldes med det der
                        Var det dig, der bedte vagterne om at fjerne banneret?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Var det dig, der bedte vagterne om at fjerne banneret?

                          Comment


                            Yes, han er muligvis JH

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ler-paa-porten
                              Hvad med Daniel Stenderup?
                              Jeg ved sku godt det ikke er god reklame for sig selv det her.
                              Men hvis vi nu tilbyder ham en kontrakt fra nytår og resten af sæsonen.
                              Så har han mulighed for at vise sig selv frem. Enten falder han helt sammen og må være backup for Tingager i forsvaret. Og ellers giver det ham et kæmpe løft at skulle vise at de tog fejl i EfB.

                              Så kan vi smide Izunna på porten og frigive Tverskov til den centrale midtbane.
                              Også ellers bruge alt energi på at finde en afløser for falk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ler-paa-porten
                                Hvad med Daniel Stenderup?
                                Jeg ved sku godt det ikke er god reklame for sig selv det her.
                                Men hvis vi nu tilbyder ham en kontrakt fra nytår og resten af sæsonen.
                                Så har han mulighed for at vise sig selv frem. Enten falder han helt sammen og må være backup for Tingager i forsvaret. Og ellers giver det ham et kæmpe løft at skulle vise at de tog fejl i EfB.

                                Så kan vi smide Izunna på porten og frigive Tverskov til den centrale midtbane.
                                Også ellers bruge alt energi på at finde en afløser for falk.
                                Ja lad os da endelig hente mere affald fra andre klubber. Er det dig JH?

                                Comment

                                Working...
                                X