Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er vel irrelevant, hvor god AK var som 21-årig, det er jo deres niveau lige nu vi diskuterer. Jeg ser som sagt gode ting i Uhre, men jeg vil også tillade mig at påstå, at man skal være lidt fodboldblind for ikke at kunne se, at AK og Fester er bedre end Uhre i de fleste facetter af spillet.
    Så er vi stort set enige. Ideen om Uhre virker også bare tiltrækkende lige nu, hvor holdet fungerer ad helvede til offensivt, og Fester ikke kan ramme en ladeport, endsige komme frem til chancer. Han falder selvfølgelig med holdet og manglende opsætning, og Uhre ville nok næppe fungere bedre for os end Fester eller AK har gjort.

    Comment


      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ser-dyster-ud/
      En vi kunne få igang?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Har han nogensinde kommet videre fra bare at være et talent? Jeg tvivler på at han har det sidste niveau der kræves. Men det er jo bare set udefra

        Comment


          Hvad siger folk til en Emmanuel Ogude fra B93? Kunne han ikke være interessant at hente?

          Jeg kender ikke så meget til ham igen, men jeg var på Østerbro i dag for at se B93 mod Esbjerg i pokalen. Han var virkelig god. God duelspiller, meget udfordrende, hurtig på fødderne, og så er han bomstærk. Han spiller stort set alle pladser, men han foretrækker vist venstrekanten eller 10'er positionen.

          Det kan diskuteres om det var på en billig baggrund mod det dårligst spillende esbjerg hold jeg nogensinde har set, men han var fandeme god i dag. Konstant farlig og udfordrende, og Esbjerg spillerne kunne slet ikke følge med. Han scorede også det ene mål, som sendte esbjerg ud af pokalen.

          Måske er det heller ikke lige nu at vi skal have flere spillere, som ikke kan gå direkte ind i start-11. Men han er interessant, og er desuden også delt topscorer i 2. Division.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Hvad siger folk til en Emmanuel Ogude fra B93? Kunne han ikke være interessant at hente?

            Jeg kender ikke så meget til ham igen, men jeg var på Østerbro i dag for at se B93 mod Esbjerg i pokalen. Han var virkelig god. God duelspiller, meget udfordrende, hurtig på fødderne, og så er han bomstærk. Han spiller stort set alle pladser, men han foretrækker vist venstrekanten eller 10'er positionen.

            Det kan diskuteres om det var på en billig baggrund mod det dårligst spillende esbjerg hold jeg nogensinde har set, men han var fandeme god i dag. Konstant farlig og udfordrende, og Esbjerg spillerne kunne slet ikke følge med. Han scorede også det ene mål, som sendte esbjerg ud af pokalen.

            Måske er det heller ikke lige nu at vi skal have flere spillere, som ikke kan gå direkte ind i start-11. Men han er interessant, og er desuden også delt topscorer i 2. Division.
            Lyder bestemt som en JH handel. Vel hellere en som ham gående end TM som aldrig bliver god nok.. Desværre da jeg super godt kan lide ham som person

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              I år 2016? Ja, det har han i mine øjne med de 9 kasser og 4 assists han har lavet i Suppen. Han var en af ligaens bedste spillere i foråret, og har her i efteråret været hæmmet af en vedvarende skade og en meget dysfunktionel offensiv omkring sig. Uhre har haft en middelmådigt sæson i Superligaen indtil videre, med kun 2 mål, og har været en svækkelse ift. en fit Bechmann, som man havde i størstedelen af sidste sæson. At han så har haft et par gode præstationer i EL, gør ham ikke til en af Superligaens 10 bedste angribere.
              En angriber bliver heldigvis ikke kun målt på mål, oplæg, hurtighed, teknik og potentiale tæller også ret tungt :).
              Der har Uhre præsteret langt bedre end alt hvad OB har og så er der fremadrettet langt mere at komme efter.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                I år 2016? Ja, det har han i mine øjne med de 9 kasser og 4 assists han har lavet i Suppen. Han var en af ligaens bedste spillere i foråret, og har her i efteråret været hæmmet af en vedvarende skade og en meget dysfunktionel offensiv omkring sig. Uhre har haft en middelmådigt sæson i Superligaen indtil videre, med kun 2 mål, og har været en svækkelse ift. en fit Bechmann, som man havde i størstedelen af sidste sæson. At han så har haft et par gode præstationer i EL, gør ham ikke til en af Superligaens 10 bedste angribere.
                Søren Frederiksen har scoret mere end Anders K. ... vil du så hellere have ham?
                Det er umiddelbart ligegyldigt hvad folk HAR præsteret, det handler om hvad man kan forvente at de fremadrettet kommer til at kunne præstere.
                Som jeg ser det ... og der virker Uhre bare meget mere attraktiv end Anders K. som max kan spille halvdelen af kampene og Festersen som ikke har været god længe og KAN være forbi sit bedste.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Hvad siger folk til en Emmanuel Ogude fra B93? Kunne han ikke være interessant at hente?

                  Jeg kender ikke så meget til ham igen, men jeg var på Østerbro i dag for at se B93 mod Esbjerg i pokalen. Han var virkelig god. God duelspiller, meget udfordrende, hurtig på fødderne, og så er han bomstærk. Han spiller stort set alle pladser, men han foretrækker vist venstrekanten eller 10'er positionen.

                  Det kan diskuteres om det var på en billig baggrund mod det dårligst spillende esbjerg hold jeg nogensinde har set, men han var fandeme god i dag. Konstant farlig og udfordrende, og Esbjerg spillerne kunne slet ikke følge med. Han scorede også det ene mål, som sendte esbjerg ud af pokalen.

                  Måske er det heller ikke lige nu at vi skal have flere spillere, som ikke kan gå direkte ind i start-11. Men han er interessant, og er desuden også delt topscorer i 2. Division.
                  http://www.bt.dk/fodbold/22-aarig-ko...store-profil-i

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Søren Frederiksen har scoret mere end Anders K. ... vil du så hellere have ham?
                    Det er umiddelbart ligegyldigt hvad folk HAR præsteret, det handler om hvad man kan forvente at de fremadrettet kommer til at kunne præstere.
                    Som jeg ser det ... og der virker Uhre bare meget mere attraktiv end Anders K. som max kan spille halvdelen af kampene og Festersen som ikke har været god længe og KAN være forbi sit bedste.
                    Vi er bare lodret uenige, og sådan er det. AK er flere klasser bedre end Uhre i min verden, og jeg bliver ikke overbevist om andet, før at jeg ser Uhre præstere på et højere niveau kontinuerligt, og AK gøre det modsatte, når han er i et kontinuerligt spilforløb.

                    Comment


                      Mon det ville være en mulighed at hente Zohore hjem? Han har slet ikke været i truppen i Cardiff de sidste 3-4 kampe.

                      Jeg ved ikke om han er skadet.. kan umiddelbart ikke finde noget om det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Mon det ville være en mulighed at hente Zohore hjem? Han har slet ikke været i truppen i Cardiff de sidste 3-4 kampe.

                        Jeg ved ikke om han er skadet.. kan umiddelbart ikke finde noget om det.
                        Han skulle slet ikke have været solgt i første omgang.. ENDELIG havde vi et godt angreb, men selvfølgelig er penge mere vigtigt end gode resultater og personlig succes. Nymoden fodbold er til at brække sig over :-(

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Mon det ville være en mulighed at hente Zohore hjem? Han har slet ikke været i truppen i Cardiff de sidste 3-4 kampe.

                          Jeg ved ikke om han er skadet.. kan umiddelbart ikke finde noget om det.
                          Mener han bare er sat af. Men ser det som urealistisk at han vender tilbage til OB

                          Comment


                            Lej Bashkim og Zohore!

                            Comment


                              Jeg har ladet mig fortælle af en kammerat i Odense, der selv mener at have godt styr på hvad der foregår i krogene, at OB pt arbejder på at få en prøvetræning med en angriber fra Zimbabwe, der hedder Charlton Mashumba - hos mig ringer det ingen klokker whatsoever.

                              Jeg kender intet til niveauet derovre, men ud fra youtube ser det ikke vanvittigt højt ud. Kan se at han først for nyligt har skiftet klub.

                              http://www.transfermarkt.de/charlton...spieler/370570
                              https://en.wikipedia.org/wiki/Charlton_Mashumba
                              https://www.youtube.com/watch?v=xOtjrzk5bvY

                              Jeg kan på ingen måde garantere troværdigheden i rygtet, men det er vel noget.
                              Lykken er at se Brøndby fejle.

                              Comment


                                Altid spændende med lidt rygter vel :)

                                Comment

                                Working...
                                X