Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med hensyn til det rygte om Lasse til OB så havde de i programmet på P3 en gut inde som tidligere har arbejdet ved FCN og FCK. De bad ham tage stilling til om han selv troede på rygter som lytterne skrev ind.. Derfor gir jeg ikke meget for de rygter der var, man kunne jo ha skrevet Messi og Ronaldo til OB vis man havde lyst... Dog ville jeg da klappe i mine små fede hænder vis Lasse kom..

    Comment


      Klippet er fundet! Stop ved 54:30 og det kan høres http://www.dr.dk/radio/ondemand/p3/l...-08-30#!/53:31 . I mine ører lyder det lidt som om at ham der har smidt rygtet ind, mener at det bliver en realitet. Om det passer ved jeg så ikke..
      Last edited by Bullshark; 30-08-2016, 21:16.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Fair nok, det beklager jeg så, men det var sådan, at jeg tolkede dit: "Det er åbenlyst ikke de bedste og mest spændende spillere der står tilbage uden dansepartner, når ballet er ved at være slut. "
        Og det holder jeg fast i. Det er jo åbenlyst, at klubber ikke vil af med deres bedste spillere til sidst i vinduet, med så kort tid til at finde afløseren, med mindre at de får en meget god pris. Det er primært spillere der er i overskud diverse steder, som er aktuelle for nu, med mindre at man kommer med en velpolstret tegnebog, hvilket jeg har svært ved at forestille mig er tilfældet for OB. Derfra, til at man ikke kan lave en supergod handel, er der langt i min verden. Det optimale spillemæssige afkast, ligger nok bare ikke i det her efterår.

        Comment


          En eller anden ukendt person, skriver ind til et totalt ukritisk program, der videregiver hvad gud og hver mand kunne finde på at bralre ud. Det kvalificerer sig nok til den værste omgang von hørensagen, vi kommer til at høre i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
            Klippet er fundet! Stop ved 54:30 og det kan høres
            Ja okay ... det er vist mere ønsketænkning/lad os få lidt gang i den :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er ikke nødvendigt onde, medmindre at du vælger, at det skal være et nødvendigt onde. Det er simpelthen ikke en valid undskyldning. Selvfølgelig kan du vælge at hente spillerne tidligt i vinduet, hvis det er det du beslutter dig for. Det vil så betyde, at der er nogle spillere du ikke kan få på det tidspunkt, eller som du i hvert fald skal strække dig økonomisk for at få, og det kan være det nødvendige onde.

              Du kan sagtens tillade dig at vente, hvis det er nogle mindre mangler du har, men man kan simpelthen ikke tillade sig at have en laissez-faire holdning, over for den kæmpe store elefant i rummet, som den manglende afløser for Falk i mine øjne er. Det har vi betalt en høj pris for, og nu er top 6-løbet mere eller mindre kørt, så nu vil jeg egentlig gerne have mig frabedt, at man desperat kaster nogle penge efter en spiller, i et håb om, at man kan opnå en målsætning, man i kådhed og naivitet har bildt hinanden ind, at den nuværende trup er rigeligt god til at kunne klare. Lad os hellere se, hvor kapabel denne her trup rent faktisk er, og så kan vi jo så enten bøje os respektfuldt og klappe af den sportslige ledelse, når målsætningen er opnået, eller pege af dem der ikke har noget tøj på, når truppen falder igennem.
              Men elefanten er kun blevet SÅ stor, fordi Jønsson har floppet så helt og aldeles indtil videre og bidraget med minus (samtidig med, at Fester og AK heller ikke har ramt niveau - og det kan ikke kun tilskrives fraværet af Falk). Det fratager selvfølgelig ikke den sportslige ledelse noget, da de har hentet ham. Man har vel forventet, at truppen kunne bære fornuftigt igennem de første 7 kampe, og så håbet på at kunne hente en "Falk-afløser" eller mere x-faktor indenfor budgettet her i slutningen. Den vurdering / det sats er så gået helt galt. Jeg kan et eller andet sted godt følge tankegangen med så helt at undlade at hente nogen nu, men spørgsmålet er, om det ikke er gået så galt, at man er nødt til at lave en eller anden reaktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Og det holder jeg fast i. Det er jo åbenlyst, at klubber ikke vil af med deres bedste spillere til sidst i vinduet, med så kort tid til at finde afløseren, med mindre at de får en meget god pris. Det er primært spillere der er i overskud diverse steder, som er aktuelle for nu, med mindre at man kommer med en velpolstret tegnebog, hvilket jeg har svært ved at forestille mig er tilfældet for OB. Derfra, til at man ikke kan lave en supergod handel, er der langt i min verden. Det optimale spillemæssige afkast, ligger nok bare ikke i det her efterår.
                Jo jo, men vi (og superligaen generelt) er så langt nede i fødekæden, at andre klubbers skrald godt kan være guld for os. Og det holder jeg fast i.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jo jo, men vi (og superligaen generelt) er så langt nede i fødekæden, at andre klubbers skrald godt kan være guld for os. Og det holder jeg fast i.
                  Enig. Med tanke på, at de bedste spillere i ligaer som den belgiske og hollandske tit tager videre til Serie A, La Liga og PL, er der godt nok mange på et lidt lavere niveau end dette, der kan mere end bare begå sig i suppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Jo jo, men vi (og superligaen generelt) er så langt nede i fødekæden, at andre klubbers skrald godt kan være guld for os. Og det holder jeg fast i.
                    Sagtens. Men der er mere skrald end der er guld derude for os at finde, og hvis man ikke længe før har dannet sig et overblik over, hvad der kunne blive aktuelt i de sidste dage, så bliver det svært at skille skidt fra kanel. Og det har det været for OB, historisk set.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Men elefanten er kun blevet SÅ stor, fordi Jønsson har floppet så helt og aldeles indtil videre og bidraget med minus (samtidig med, at Fester og AK heller ikke har ramt niveau - og det kan ikke kun tilskrives fraværet af Falk). Det fratager selvfølgelig ikke den sportslige ledelse noget, da de har hentet ham. Man har vel forventet, at truppen kunne bære fornuftigt igennem de første 7 kampe, og så håbet på at kunne hente en "Falk-afløser" eller mere x-faktor indenfor budgettet her i slutningen. Den vurdering / det sats er så gået helt galt. Jeg kan et eller andet sted godt følge tankegangen med så helt at undlade at hente nogen nu, men spørgsmålet er, om det ikke er gået så galt, at man er nødt til at lave en eller anden reaktion
                      Det er der ingen tvivl om, men vi var altså nogle, inkl. mig selv, der godt kunne se Jönsson som en del af løsning, men absolut ikke som den direkte afløser. Det må siges at være et eklatant fejlskøn af den sportslige ledelse, som jeg faktisk ikke kan forstå, at man kan begå, når man har arbejdet med Falk til daglig.

                      Det er muligt, at der hele tiden har ligget en masterplan om, at den nuværende trup godt kunne hente de point der skulle til i de første 7 kampe, og man så ville vente til de sidste dage med at hente en spiller der skulle kunne være med til at afløse Falk. Det får vi muligvis et vidnesbyrd om i morgen. Hvis det er tilfældet dog, har OB gjort sig skyldig i noget af det dummeste i fodboldverdenen, og det er at undervurdere sin modstander.

                      Comment


                        Her i øvrigt en liste over de spillere vi har hentet i din sidste uge af transfervinduet, i de sidste 10 år. For meget skrald og for lidt guld efter min smag:

                        Edmundsson, Izunna, Koval, Zohore, Dalgaard, Mos, O'Brien, Djuric, Silberbauer, Marcus P, Bodul, Löfquist, Djiby (2. gang), Troest (begge gange), Wessels, Rune Pedersen, Utaka, Demba-Nyrén, Håland, Lekic, Helveg, Radonjic.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Her i øvrigt en liste over de spillere vi har hentet i din sidste uge af transfervinduet, i de sidste 10 år. For meget skrald og for lidt guld efter min smag:

                          Edmundsson, Izunna, Koval, Zohore, Dalgaard, Mos, O'Brien, Djuric, Silberbauer, Marcus P, Bodul, Löfquist, Djiby (2. gang), Troest (begge gange), Wessels, Rune Pedersen, Utaka, Demba-Nyrén, Håland, Lekic, Helveg, Radonjic.
                          Gode: Edmundsson,Zohore,Mos,Djiby,Utaka,Håland,Marcus Peee og Helveg. I alt 8
                          Dårlige: Izunna,Dalgaard,Silberbauer,O'Brien, Troest,Wessels,Rune, Djuric og Lekic. Ialt 9
                          Katastrofale: Koval,Bodul,Löfquist,Demba og Radonjic. I alt 5

                          Efter min mening med tanke på hvad de også kostede at have..
                          Men i vores tilfælde burde vi simpelthen prøve at tage chancen med 1-2 på falderebet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er der ingen tvivl om, men vi var altså nogle, inkl. mig selv, der godt kunne se Jönsson som en del af løsning, men absolut ikke som den direkte afløser. Det må siges at være et eklatant fejlskøn af den sportslige ledelse, som jeg faktisk ikke kan forstå, at man kan begå, når man har arbejdet med Falk til daglig.

                            Det er muligt, at der hele tiden har ligget en masterplan om, at den nuværende trup godt kunne hente de point der skulle til i de første 7 kampe, og man så ville vente til de sidste dage med at hente en spiller der skulle kunne være med til at afløse Falk. Det får vi muligvis et vidnesbyrd om i morgen. Hvis det er tilfældet dog, har OB gjort sig skyldig i noget af det dummeste i fodboldverdenen, og det er at undervurdere sin modstander.
                            Fejlen bliver ikke mindre af at KN også har arbejdet med Jønsson til daglig i sin AaB tid .
                            Hvis det er tilfældet at man troede at den trup vi startede op med var god nok så siger det jo en hel del om JH/KN's vurdering af egne evner .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Fejlen bliver ikke mindre af at KN også har arbejdet med Jønsson til daglig i sin AaB tid .
                              Hvis det er tilfældet at man troede at den trup vi startede op med var god nok så siger det jo en hel del om JH/KN's vurdering af egne evner .
                              Jeg har en drøm om, at al den selvsikkerhed, alle de fejlskud, fejlvurderinger og forsikren om at truppen er god nok fra de herrer, den viser sig at være velsignet forudseenhed og guddommelig tæft. Er jeg for langt ude?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Pis! Havde håbet på at vågne op til noget meget mere konkret.. F5 er på repeat i dag!

                                Comment

                                Working...
                                X