Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Så har han fjernet det igen, det "tweet" ... eller jeg kan i hvert fald ikke finde det.
    Nej, han har det stadigvæk.

    Klaus Egelund
    29. aug.
    Klaus Egelund‏ @klausegelund
    @dvinge_ der sker ting i OB - de tager situationen meget seriøst

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benel...-psv-eindhoven
    kunne han være en ide på leje til kanten? Ingen får noget ud af at han slet ikke spiller ..
    Nej tak herfra.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Så har han fjernet det igen, det "tweet" ... eller jeg kan i hvert fald ikke finde det.
      https://mobile.twitter.com/klausegelund?lang=da

      5 tweets nede ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Nej, han har det stadigvæk.

        Klaus Egelund
        29. aug.
        Klaus Egelund‏ @klausegelund
        @dvinge_ der sker ting i OB - de tager situationen meget seriøst



        Nej tak herfra.
        Nu er jeg ikke ekspert på twitter ... men er det ikke skrevet af en der kommenterer på, eller skriver til Egelund.

        Nej det er det vist ikke ... er der flere former for twitter? ... det ligner ikke den profil jeg var inde på.
        Last edited by Entusiastens; 30-08-2016, 19:00.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Nu er jeg ikke ekspert på twitter ... men er det ikke skrevet af en der kommenterer på, eller skriver til Egelund
          Jo du har ret. Dvinge skriver til ham om der ikke sker noget i OB.. "De kan ikke være så tilfredse som de udtrykker" som han skriver, hvortil Egelund svarer "der sker ting i OB - de tager situationen meget seriøst".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jo du har ret. Dvinge skriver til ham om der ikke sker noget i OB.. "De kan ikke være så tilfredse som de udtrykker" som han skriver, hvortil Egelund svarer "der sker ting i OB - de tager situationen meget seriøst".
            F5 knappen kommer alligevel på hårdt arbejde til i morgen kl 23:59... (tør dog ikke sætte forventningerne op endnu)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jo du har ret. Dvinge skriver til ham om der ikke sker noget i OB.. "De kan ikke være så tilfredse som de udtrykker" som han skriver, hvortil Egelund svarer "der sker ting i OB - de tager situationen meget seriøst".
              https://twitter.com/dvinge_/with_replies

              Nu lærte jeg lige lidt.
              Det her er den fulde kommunikation, mere eller mindre.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Om der så sker noget på tilgangssiden eller ej, (hvilket jeg ikke tror, at der gør) så signalerer det i hvert fald ikke kalkuleret og afklaret ledelse at få klaret paragrafferne i 11. time. Og spar mig venligst for den klassiske "der åbner sig en masse spændende muligheder de sidste dage". Det er åbenlyst ikke de bedste og mest spændende spillere der står tilbage uden dansepartner, når ballet er ved at være slut.

                Generelt burde man i min verden holde sig for god til at reagere på impulser og tilbud på sidstedagen, hvor beslutningerne bliver afgjort af følelser og fornemmelser, og i stedet holde sig til det forhåbentligt grundige scouting-arbejde, der ligger forud for identifikationen af spillere. Vores historik med spillere hentet lige inden lukketid, er da mildest talt heller ikke imponerende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Nå, i det mindste får vi lov at piske en stemning op, troede faktisk ikke engang vi nåede til det.

                  Lasse Schöne vil være et scoop af dimensioner.
                  Enig i det .. Lasse figurerer stadig som spiller i Ajax på deres trupside

                  http://english.ajax.nl/the-club/ajax...he-players.htm
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Om der så sker noget på tilgangssiden eller ej, (hvilket jeg ikke tror, at der gør) så signalerer det i hvert fald ikke kalkuleret og afklaret ledelse at få klaret paragrafferne i 11. time. Og spar mig venligst for den klassiske "der åbner sig en masse spændende muligheder de sidste dage". Det er åbenlyst ikke de bedste og mest spændende spillere der står tilbage uden dansepartner, når ballet er ved at være slut.

                    Generelt burde man i min verden holde sig for god til at reagere på impulser og tilbud på sidstedagen, hvor beslutningerne bliver afgjort af følelser og fornemmelser, og i stedet holde sig til det forhåbentligt grundige scouting-arbejde, der ligger forud for identifikationen af spillere. Vores historik med spillere hentet lige inden lukketid, er da mildest talt heller ikke imponerende.
                    Fordi du henter dem på sidste dagen, betyder det ikke, at der ikke ligger grundigt scouting arbejde forud. Tværtimod. En del af scouting er at finde de rette spillere, den anden del er at holde øje med de spilleres situation og sørge for, at spilleren og dennes agent tænker "OB", hvis der pludselig skulle opstå en situation, hvor der skal handles hurtigt på sidstedagen.

                    Og for en liga som den danske kan detogså sagtens være spændende spillere tilbage. Vi skal bare kigge et par opslag op for at finde to eksempler (nu er jeg ikke selv til Simon P dog). To spillere, der har fået begrænset/ingen spilletid i sæsonstarten, og som nu ser skriften på væggen. Vi har måske ikke for gode erfaringer fra de sidste år, men det er ikke ensbetydende med, at det ikke kan lade sig gøre.

                    Comment


                      Endelig et rygte der er lidt kød på, nogen der kender til ham Klauses validitet? Plejer han at have noget at bygge det på eller synger han bare falsk?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                        Hørte Liga på P3 med et halvt øre og der læste de et rygte op om at Lasse Schøne skulle være på vej til OB.
                        ikke noget der er kommet øvrige medier for ørerne endnu ... ?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Endelig et rygte der er lidt kød på, nogen der kender til ham Klauses validitet? Plejer han at have noget at bygge det på eller synger han bare falsk?
                          Havde det været for 14 dage siden var den skudt ned som "totalt urealistisk"
                          Last edited by manner; 30-08-2016, 19:44.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            ikke noget der er kommet øvrige medier for ørerne endnu ... ?
                            Jeg har ikke set det andre steder. De havde en gæst i studiet (hørte ikke hvem) der kaldte det et godt match for begge parter og håbede det blev en realitet.
                            - Nicolai

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                              Jeg har ikke set det andre steder. De havde en gæst i studiet (hørte ikke hvem) der kaldte det et godt match for begge parter og håbede det blev en realitet.
                              Okay, så det var egentligt ikke et reelt rygte?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Okay, så det var egentligt ikke et reelt rygte?
                                Som sagt, så hørte jeg det med et halvt øre og de læste det op som et rygte der var kommet ind til dem i studiet. Mere ved jeg desværre ikke.
                                - Nicolai

                                Comment

                                Working...
                                X