Og så tog Remmer til norge
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan er snart så hungrende efter bare et eller andet.. Men har bare en bad feeling med ham her.. Tror han er færdig på top niveau.
Jeg er mere på noget Deblé, J Andersen,Mensah eller Mikkel Rygaard. De har alle fart og kreativitet
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægVi har 2 højre backs. Er det ikke nok?
Man må vel godt opgradere, hvis muligheden er der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJo...og så kunne den ringeste af de to vi har, sendes afsted videre i systemet?
Man må vel godt opgradere, hvis muligheden er der?
Jeg har aldrig hørt om nogen klubber, der køber en 3. højreback for så at håbe, at en af de andre kan sælges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMest af alt fordi han har været nævnt af flere herinde som en mulighed....kunne også være han kunne have frigivet Desler så han kom længere frem i banen.
Vores keepere fraset så er han vel den mindst målfarlige spiller i truppen. Skal han virkelig spille kant?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet her med Desler på kanten, hvor kommer det fra? Det var vel kun TB der så ham som kantspiller.
Vores keepere fraset så er han vel den mindst målfarlige spiller i truppen. Skal han virkelig spille kant?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJo, men så kunne man jo nævne spillere til alle positioner konstant. Der er vel intet der tyder på at Desler eller Lund er på vej væk, eller at nogen er interesserede? Og det er vel det væsentligste her.
Jeg har aldrig hørt om nogen klubber, der køber en 3. højreback for så at håbe, at en af de andre kan sælges.
Og hvad så nu, hvis muligheden for at signe en klassespiller indfinder sig for OB? En spiller, der bare er meget bedre end dem, der allerede er i truppen. Skal OB så bare takke nej, fordi bredden jo er på plads?
Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sigLast edited by obforever; 10-08-2016, 17:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...
Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet her med Desler på kanten, hvor kommer det fra? Det var vel kun TB der så ham som kantspiller.
Husk på at Desler spillede højre kant i den første kamp mod Hobro sidste sæson, hvor han blev skadet, og der stod han for assisten i nok det flotteste gennemspillede mål, vi har lavet i Kents tid. Så Desler på midtbanen er ikke en by i Rusland for Kent.
Den fart han har, savner jeg ved gud fremme i banen, og det ses også tydeligt i de første fire kampe, hvor svært vi har ved at slå omstillinger især, fordi at det går for langsomt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg gætter på, at det kommer sig af, at Desler altid har spillet midtbane i sin tid i OB, mest centralt, og det var først da Ove kom til, at han prøvede kræfter med backen, så hans erfaring fra midtbanen er i en ikke så fjern fortid.
Husk på at Desler spillede højre kant i den første kamp mod Hobro sidste sæson, hvor han blev skadet, og der stod han for assisten i nok det flotteste gennemspillede mål, vi har lavet i Kents tid. Så Desler på midtbanen er ikke en by i Rusland for Kent.
Den fart han har, savner jeg ved gud fremme i banen, og det ses også tydeligt i de første fire kampe, hvor svært vi har ved at slå omstillinger især, fordi at det går for langsomt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...
Og hvad så nu, hvis muligheden for at signe en klassespiller indfinder sig for OB? En spiller, der bare er meget bedre end dem, der allerede er i truppen. Skal OB så bare takke nej, fordi bredden jo er på plads?
Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
Comment
Comment