Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/henri...e-til-udlandet
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...tet-kristian-p
Jeg er på ingen måde i nærheden af at være i den lejr, der gerne vil have en ny træner, men når Kent en dag skal videre, vil jeg absolut ikke have noget imod, at hans afløser blev en som Henrik Pedersen, der til den tid forhåbentlig vil være for alvor modnet. Jeg er også meget enig i hans betragtninger om spillerrekruttering og scouting, som det desværre ikke virker til, at man deler i OB, hvorfor at vi formentlig ikke, i en overskuelig fremtid, vil bevæge os ud af den middelmådighed, vi som klub befinder os i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMm hmm. Synes ikke rigtigt den sammenligning giver mening, men ok.
Top 6 ville være bedre end i lang, lang tid. Hvis vi rammer det, er jeg tilfreds med at processen fører hvor den skal. Og så er jeg bedøvende, hvordan vi gør det.
Jeg synes man skal være utroligt sortseende for at se det som umuligt eller bare usandsynligt i den her liga. Top og bund sætter sig hyppigst noget senere end 4. runde.
Men ja, jeg vil kaste dom over JH over to omgange - 1), efter transfervinduet er lukket, og 2) efter grundspillet. Så må vi se.
Alt andet indtil da er kævleri.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet mener du ikke? Man skulle næsten tro, at vi var to forskellige personer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSå der skal først bedømmes når det ER gået helt galt ...
Hvornår vil du da ellers bedømme det?Last edited by anglicantian; 08-08-2016, 00:49.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er ikke kævleri, der er rettidigt omhu. Det er en vurdering af truppens sammensætning, hvad vi, endnu, ikke har hentet, hvad vi har, og hvad ledelsen tidligere har disket op med. Kald det bare sortseeri, jeg vil hellere kalde det fremsyn. Og kald mig bare arrogant, men jeg synes altså, jeg har en ok track record med hensyn til vurdering af ting, der ikke holder i længden...
MvH ChrisOB
Henter JH en spiller som ikke slår til, har han fejlet.
Men ender vi hvor vi gerne vil ende, efter hvad vores målsætning er, har JH og Kent bestået denne sæson. Implicit, at de også har disponeret rigtigt i transfervinduet.
Gør vi ikke, har de dumpet.
Plain and simple.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg kunne godt se Robert Skov i OB, han har virkelig noget af det vi mangler. Han er ung og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHmm... Sidder og betragter Fede Emil på OL holdet som 10er... Og ser en spiller der forsøger at skabe noget fra en 10er rolle... Har VIRKELIG været en af hans største kritikere mens han var hos os... Men selv HAN skaber jo mere end vi så mod Viborg igår.... Damn.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNej, det skal bedømmes når vi har fundet ud af, om det mål, vi gerne vil opnå, er blevet opnået. Det synes jeg er ret logisk.
Hvornår vil du da ellers bedømme det?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægNej, det skal bedømmes når vi har fundet ud af, om det mål, vi gerne vil opnå, er blevet opnået. Det synes jeg er ret logisk.
Hvornår vil du da ellers bedømme det?
Det er bestemt også det jeg forventer Kent og Jesper Hansen gør ... som f.eks nu hvor vi kan se at holdet ikke er størkt nok, så skal der reageres med investeringer!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment