Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    you got me 
    Mission complete

    Comment


      Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
      Tilgengæld for at få ham er Aab gået med til at 40 % af en fremtidig transfer går til hans klub i Peru.

      Glad for vi ikke laver den slags aftaler
      AaB tager en stor risiko, men hvis han ender med at blive en katalysator a la Nicolaj Thomsen, så ville jeg personligt kalde det risikoen værd. AaB ku jo ende i Europa og så har han tjent både penge og formål.

      Gode spillere koster, gode spillere forstærker. Jeg foretrækker gode spillere...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        AaB tager en stor risiko, men hvis han ender med at blive en katalysator a la Nicolaj Thomsen, så ville jeg personligt kalde det risikoen værd. AaB ku jo ende i Europa og så har han tjent både penge og formål.

        Gode spillere koster, gode spillere forstærker. Jeg foretrækker gode spillere...

        MvH ChrisOB
        Helt enig. Men hvad er risikoen???
        Lad os sige de får en super god spiller ud af ham og sælger ham for 15 mill. 60% er stadig 9 mill..
        Hvis de ikke havde lavet aftalen havde ikke fået ham. Hvad er 100% af 0 kr?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Helt enig. Men hvad er risikoen???
          Lad os sige de får en super god spiller ud af ham og sælger ham for 15 mill. 60% er stadig 9 mill..
          Hvis de ikke havde lavet aftalen havde ikke fået ham. Hvad er 100% af 0 kr?
          Han har hverken været billig at købe eller er billig at aflønne, specielt når det er en 4-årig kontrakt, han er landsholdsspiller, scoutet af Feyenoord - det er en risiko i sig selv.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Men er jo generelt spændende om de nu får ham, eller andre klubber henter ham inden om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Han har hverken været billig at købe eller er billig at aflønne, specielt når det er en 4-årig kontrakt, han er landsholdsspiller, scoutet af Feyenoord - det er en risiko i sig selv.

              MvH ChrisOB
              Sådan er det jo altid med spillere i den kaliber. Der er altid risiko..
              Men kan ikke se nogen risiko ved at skulle aflevere 40%. Skulle de have været ned på 10-20% var han nok blevet for dyr. Så det var deres eneste måde at hente ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Men er jo generelt spændende om de nu får ham, eller andre klubber henter ham inden om.
                Nu kender andre klubber da prisen mm hvis de vil byde ind. EfB gjorde vist det mod os for et år eller 2 siden..
                Men lugter desværre af at vi ikke vil bruge penge i dette vindue.. Jeg vil blive meget overrasket hvis vi brugte 3-4 mill på en spiller

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nu kender andre klubber da prisen mm hvis de vil byde ind. EfB gjorde vist det mod os for et år eller 2 siden..
                  Men lugter desværre af at vi ikke vil bruge penge i dette vindue.. Jeg vil blive meget overrasket hvis vi brugte 3-4 mill på en spiller
                  Ja, husker det tydeligt! Den svenske winger/angriber Daniel Larsson var meldt til OB i samtlige medier, og et par timer inden hentede Esbjerg ham.

                  Hans første kamp i suppen for Esbjerg var mod OB, og han scorede selvfølgelig. Men når det er sagt, så takker jeg Esbjerg - fordi han viste sig at være mindre god. :-)
                  Last edited by Kogtbaby88; 05-08-2016, 09:57.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                    Tilgengæld for at få ham er Aab gået med til at 40 % af en fremtidig transfer går til hans klub i Peru.

                    Glad for vi ikke laver den slags aftaler
                    Man må jo finde på andre løsninger hvis man vil handle på den hylde... Selv napper vi dem ude af form for at det kan lade sig gøre... så ved jeg da godt hvad jeg vil foretrække...

                    Hellere få 60% af salget, end at smide dem på en fri transfer og intet få...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nu kender andre klubber da prisen mm hvis de vil byde ind. EfB gjorde vist det mod os for et år eller 2 siden..
                      Men lugter desværre af at vi ikke vil bruge penge i dette vindue.. Jeg vil blive meget overrasket hvis vi brugte 3-4 mill på en spiller
                      Ja, det er aldrig fedt når det ikke er i orden fra alle sider når den meldes ud, for så glipper det nogle gange.

                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Man må jo finde på andre løsninger hvis man vil handle på den hylde... Selv napper vi dem ude af form for at det kan lade sig gøre... så ved jeg da godt hvad jeg vil foretrække...

                      Hellere få 60% af salget, end at smide dem på en fri transfer og intet få...
                      Jeg ville nu godt have set den handel vores vej, de får jo kun de 40 % hvis han sælges.

                      Men kan jo også være han er ligesom Daniel Larsson, og ikke noget som helst værd.



                      Hvis vi ikke bruger penge i dette vindue, skal der virkelig dukke noget smart op i resten af vinduet der er gratis, ellers kan top 6 godt være svært at nå, hvis ikke Nana er den stjerne jeg virkelig håber han er, det kunne være et okay nice scoop, og minde lidt om f.eks. Utaka og så videre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Helt enig. Men hvad er risikoen???
                        Lad os sige de får en super god spiller ud af ham og sælger ham for 15 mill. 60% er stadig 9 mill..
                        Hvis de ikke havde lavet aftalen havde ikke fået ham. Hvad er 100% af 0 kr?
                        spilleren gør det ikke gratis, og der er lagt en sum for ham. Jeg kender ingen tal, men han gør det ikke for pebernødder så deres investering er måske sammenlignlig med Emil Larsen for 4 år siden. Det der ser ud som en forholdsvis god investering kan blive en kostbar ting "på den lange bane" hvis han ikke slår til, men det er jo vilkårene i den branche
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          spilleren gør det ikke gratis, og der er lagt en sum for ham. Jeg kender ingen tal, men han gør det ikke for pebernødder så deres investering er måske sammenlignlig med Emil Larsen for 4 år siden. Det der ser ud som en forholdsvis god investering kan blive en kostbar ting "på den lange bane" hvis han ikke slår til, men det er jo vilkårene i den branche
                          Jo jo. Men det er jo risikoen i at hente en dyr spiller. Det er det altid uanset klausuler.
                          Min pointe var at der ikke var nogen risiko i at de skal aflevere 40% af en vidresalgssum når alternativet er 100% af ingenting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jo jo. Men det er jo risikoen i at hente en dyr spiller. Det er det altid uanset klausuler.
                            Min pointe var at der ikke var nogen risiko i at de skal aflevere 40% af en vidresalgssum når alternativet er 100% af ingenting
                            Det er jeg helt på det rene med 👍🏻 min pointe er så at AaB ikke får 9 mill. selv om de måtte sælge ham for 15 mill. Der er løbende udgifter med løn osv. 2-3 mill. om året og så "knækker kurven" vel efter 3 år h is vi snakket salgspris på 15 mill. (er vi for langt ude på teoriens overdrev her 🤔)
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er jeg helt på det rene med  min pointe er så at AaB ikke får 9 mill. selv om de måtte sælge ham for 15 mill. Der er løbende udgifter med løn osv. 2-3 mill. om året og så "knækker kurven" vel efter 3 år h is vi snakket salgspris på 15 mill. (er vi for langt ude på teoriens overdrev her 樂)
                              Ja lidt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja lidt
                                så lader vi AaB rode med det
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X