Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ups

    Lad mig sige det sådan her: Jeg kan slet ikke fatte, at han kun er 18 år?!

    Han virkede alt for god til U/19-fodbold. Jeg vil mene, at han skal have en Buus-kontrakt og træne med fuldtids. Reserveligaen er vel på niveau-lidt over 2. division. Det vil være godt for hans udvikling tror jeg.

    Det var især hans fysik, der imponerede mig. Og så løb han solen sort. Minder lidt om Greve i spillestil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Ups

      Lad mig sige det sådan her: Jeg kan slet ikke fatte, at han kun er 18 år?!

      Han virkede alt for god til U/19-fodbold. Jeg vil mene, at han skal have en Buus-kontrakt og træne med fuldtids. Reserveligaen er vel på niveau-lidt over 2. division. Det vil være godt for hans udvikling tror jeg.

      Det var især hans fysik, der imponerede mig. Og så løb han solen sort. Minder lidt om Greve i spillestil.
      Lyder sgu godt. Lad os få ham ind på en 1 årig og lad os se hvad han kan. Med mindre at BIF liiiiiiiige pludselig bliver interesseret

      Comment


        Og hvorfor er det lige at vi ikke er med i kapløbet om sådan en spiller??

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6205822

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og hvorfor er det lige at vi ikke er med i kapløbet om sådan en spiller??

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6205822
          Det kunne måske frigive en overskudsspiller i Sønderjydske truppen. Det har vi da set før.
          This is what you have been trained for, makes us proud!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og hvorfor er det lige at vi ikke er med i kapløbet om sådan en spiller??

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6205822
            Måske har vi været det, men blev valgt fra p.g.a vi ikke sluttede som nr. 2 i sidste sæson, spiller europæisk og har en nærig/slatten sportsdirektør/ledelse? Eller noget helt andet?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Måske vi har vurderet at han ikke er god nok, sidste sæson var han jo ikke engang fast mand hos NAC i den næstbedste række..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Måske har vi været det, men blev valgt fra p.g.a vi ikke sluttede som nr. 2 i sidste sæson, spiller europæisk og har en nærig/slatten sportsdirektør/ledelse? Eller noget helt andet?

                MvH ChrisOB
                Han kan alligevel ikke deltage i den europæiske turnering i år. Så det kan ikke være derfor. Men det sidste kunne være en mulighed ja.
                En ung offensiv midtbanespiller fra Ajax på fri transfer og man er ikke engang med i opløbet. Tiden må selvfølgelig vise om han er god nok men ffs

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                  Måske vi har vurderet at han ikke er god nok, sidste sæson var han jo ikke engang fast mand hos NAC i den næstbedste række..
                  Måske måske. Vi må se

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han kan alligevel ikke deltage i den europæiske turnering i år. Så det kan ikke være derfor. Men det sidste kunne være en mulighed ja.
                    En ung offensiv midtbanespiller fra Ajax på fri transfer og man er ikke engang med i opløbet. Tiden må selvfølgelig vise om han er god nok men ffs
                    Jeg ved godt, at han ikke er berettiget til at spille europæisk, men klubben gør, og det giver større status end et hold, der blev nr. 7 i sidste sæson.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg ved godt, at han ikke er berettiget til at spille europæisk, men klubben gør, og det giver større status end et hold, der blev nr. 7 i sidste sæson.

                      MvH ChrisOB
                      Måske. Men hvis de bare bruger 5 min på google kunne man nemt blive overbevist om at OB har større chance for at blive kommende tophold end de har..
                      Byen, flere tilskuere og større økonomi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og hvorfor er det lige at vi ikke er med i kapløbet om sådan en spiller??

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6205822

                        Er han overhovedet en vi kan bruge ?
                        Kender intet til manden , aldrig hørt om ham .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Er han overhovedet en vi kan bruge ?
                          Kender intet til manden , aldrig hørt om ham .
                          Tja det er jo altid et lotteri når man henter en ny spiller.. Der er ingen garantier.. Men hans meritter er gode og han skulle spille på offensive pladser...
                          Jeg havde heller ikke hørt om Makrini

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og hvorfor er det lige at vi ikke er med i kapløbet om sådan en spiller??

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rjyske/6205822
                            Det kan jo være at han ikke er interessant for Kent, hvem ved.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Det kan jo være at han ikke er interessant for Kent, hvem ved.
                              Ja hvem ved. Men lad os da endelig bare fortsætte med at prøve spillere fra Næsby og flyve totalt ukendte Ghanesere ind så vi kan slippe for alle de lottokuponer fra Ajax...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Måske. Men hvis de bare bruger 5 min på google kunne man nemt blive overbevist om at OB har større chance for at blive kommende tophold end de har..
                                Byen, flere tilskuere og større økonomi
                                Men faktum er, at de sluttede som nr. 2 og er videre i Europa. Det ser lykkeriddere, selv dem fra Ajax, altså på, hvilket illustrerer min pointe om, at alle slutplaceringer er vigtige på hver sin måde. Både rent konkret, men også for selvforståelse og vinder mentalitet.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X