Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det der skal regnes efter nu, er hvor tæt vi er på nr. 9-10.
    P.t. er vi 4 point fra ikke at skulle ud i de her håbløse nedrykningskampe efter puljerne.
    Det ser faktisk ud som at der kan være en fordel i at slutte sidst ... hvis det er tæt ... fordi den næstbedste fra ens gruppe så bliver nr. 10 og ikke nr. 9 :D.
    Det der slutspil er helt absurd ... men det må også forsvinde så snart det er oplevet.
    Har jeg misforstået noget, eller er der ikke playoff om samtlige pladser fra nedryknings spillet?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det der skal regnes efter nu, er hvor tæt vi er på nr. 9-10.
      P.t. er vi 4 point fra ikke at skulle ud i de her håbløse nedrykningskampe efter puljerne.
      Det ser faktisk ud som at der kan være en fordel i at slutte sidst ... hvis det er tæt ... fordi den næstbedste fra ens gruppe så bliver nr. 10 og ikke nr. 9 :D.
      Det der slutspil er helt absurd ... men det må også forsvinde så snart det er oplevet.
      Det har jeg allerede gjort i en måneds tid, må jeg indrømme. Det handler om ikke på forhånd at blive hægtet af i nedrykningsspilet, ja... Den kamp ser ud til at blive hård nok...
      Jeg ved så ikke om jeg er enig omkring det med hvad der er en fordel. Det bliver næppe meget tættere end det er nu, og hvis vi legede at slutspillet sluttede efter aftenens kamp, så er jeg sikker på at EfB hellere ville have 13. pladsen...
      (Jeg er dog generelt enig med dig. Jeg er ikke vild med en struktur med det potentiale for at spekulere i resultater)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det synes jeg ikke der er noget galt med. Kan ikke se hvad der skulle være uretfærdigt i den model. Det bliver nogle fede kampe at overvære.
        Du kan ikke se hvad der skulle være uretfærdigt i følgende scenarie ...

        0 sejre
        4 uafgjorte
        32 nederlag ... og så IKKE rykke ned?

        Det er naturligvis og helt objektivt set unfair, det kan ikke debatteres ... at du så synes det er spændende er en anden ting, men det er unfair ... det er helt faktuelt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Selvfølgelig bliver det nogle fede kampe at overvære - men det gør det jo ikke retfærdigt!
          Jeg er ikke sikker på at Kielberg helt formår, at skille personlig præference fra en objektiv vurdering af fair og unfair :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det der skal regnes efter nu, er hvor tæt vi er på nr. 9-10.
            P.t. er vi 4 point fra ikke at skulle ud i de her håbløse nedrykningskampe efter puljerne.
            Det ser faktisk ud som at der kan være en fordel i at slutte sidst ... hvis det er tæt ... fordi den næstbedste fra ens gruppe så bliver nr. 10 og ikke nr. 9 :D.
            Det der slutspil er helt absurd ... men det må også forsvinde så snart det er oplevet.
            Det er ikke helt rigtigt at det kan betale sig at slutte sidst. Men du kan jo sagtens bilde dig selv ind det forholder sig sådan, når du har besluttet dig for det er uretfærdigt det nye slutspil.

            Comment


              Er der nogen som er i tvivl om hvordan den nye struktur fungerer, så synes jeg denne giver et ganske godt overblik. Tjek billedet på hjemmesiden.

              http://www.superliga.dk/artikel/laer...struktur-kende

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Er der nogen som er i tvivl om hvordan den nye struktur fungerer, så synes jeg denne giver et ganske godt overblik. Tjek billedet på hjemmesiden.

                http://www.superliga.dk/artikel/laer...struktur-kende
                Ja den er god. Jeg selv har for længst sat mig ind i strukturen. Og jeg synes det er værd at give den en chance. Den gamle model var en dødssejler.

                Comment


                  Vi møder EFB i kampen om 13. og 14. pladsen. Puha det bliver en gyser

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja den er god. Jeg selv har for længst sat mig ind i strukturen. Og jeg synes det er værd at give den en chance. Den gamle model var en dødssejler.
                    Enig, enig og enig. Dejligt med ny struktur. Det er selvfølgelig en smagssag. :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Vi møder EFB i kampen om 13. og 14. pladsen. Puha det bliver en gyser
                      Og så lammetæver vi dem! De ægte striber vil bestå! 100 p!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Og så lammetæver vi dem! De ægte striber vil bestå! 100 p!
                        YES! Især hvis de stiller op med Højbjerg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          YES! Især hvis de stiller op med Højbjerg
                          Haha! Ja, han er en gave for os i øjeblikket. 😄

                          Comment


                            Og kun pga i har jinxed det så meget tager han 2 straffe og 1 skud oppe i krogen for en smal EfB sejr

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og kun pga i har jinxed det så meget tager han 2 straffe og 1 skud oppe i krogen for en smal EfB sejr
                              Jeg anti-jinxer din jinx af vores jinx. Så er alt godt igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg anti-jinxer din jinx af vores jinx. Så er alt godt igen.

                                Comment

                                Working...
                                X