Om få uger starter en ny æra i dansk fodbold. Med den nye struktur bliver det uhyre vigtigt at være med på toget fra start. Der er ingen tvivl om at pengene er i det øverste slutspil.
Kampen om at blive mellem de 6 bedste bliver benhård. Og med 5 runder efter januars transfervindue, kan der være klubber der køber spillere som de ikke ville købe under normale omstændigheder.
Jeg glæder mig til at se hvordan den nye struktur kommer til at fungere i praksis. Jeg er positivt indstillet og tror det bliver spændende i forhold til den gamle turnering som de fleste var blevet trætte af.
Jeg har for sjov rangeret klubberne som jeg tror de klarer sig i grundspillet.
2 hold er sikre.
Fck og Fcm.
2 hold næsten sikre.
Brøndby og Aab.
Så er der 5 hold der kommer til at slås om resterne.
Sønderjyske. Randers. Agf. OB Og Fcn.
De resterende 5 hold.
Esbjerg. Viborg. Lyngby. Horsens. Og Silkeborg kommer til at kæmpe for overlevelse.
Håber vi ser OB som en fast bestanddel af top 6 fremover. Men tror vi kommer til at ligge på vippen. Jeg håber vi får noget mere at skyde med i angrebet, og manglen på Falk hurtigt er løst.
God sæson til alle.
Kampen om at blive mellem de 6 bedste bliver benhård. Og med 5 runder efter januars transfervindue, kan der være klubber der køber spillere som de ikke ville købe under normale omstændigheder.
Jeg glæder mig til at se hvordan den nye struktur kommer til at fungere i praksis. Jeg er positivt indstillet og tror det bliver spændende i forhold til den gamle turnering som de fleste var blevet trætte af.
Jeg har for sjov rangeret klubberne som jeg tror de klarer sig i grundspillet.
2 hold er sikre.
Fck og Fcm.
2 hold næsten sikre.
Brøndby og Aab.
Så er der 5 hold der kommer til at slås om resterne.
Sønderjyske. Randers. Agf. OB Og Fcn.
De resterende 5 hold.
Esbjerg. Viborg. Lyngby. Horsens. Og Silkeborg kommer til at kæmpe for overlevelse.
Håber vi ser OB som en fast bestanddel af top 6 fremover. Men tror vi kommer til at ligge på vippen. Jeg håber vi får noget mere at skyde med i angrebet, og manglen på Falk hurtigt er løst.
God sæson til alle.
![Thumbup](https://forum.ob.dk/core/ob/smilies/thumbup.gif)
Comment