Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Her er mit bud på resultaterne af denne halvsæsons sidste kampe:

    OB - FCK: 1-1
    Silkeborg - OB: 2-0
    OB - Lyngby: 1-0
    OB - Brøndby: 1-2
    FC Midjylland - OB: 4-0
    OB - Esbjerg: 2-2
    FC Nordsjælland - OB: 1-1
    Viborg - OB: 2-0

    Det vil betyde, at vi slutter på 16 point. Jeg sagde for lang tid siden, at OB ville slutte på 20 point til jul, men det tror jeg faktisk ikke engang på mere. 16-17 point er mere realistisk.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Her er mit bud på resultaterne af denne halvsæsons sidste kampe:

      OB - FCK: 1-1
      Silkeborg - OB: 2-0
      OB - Lyngby: 1-0
      OB - Brøndby: 1-2
      FC Midjylland - OB: 4-0
      OB - Esbjerg: 2-2
      FC Nordsjælland - OB: 1-1
      Viborg - OB: 2-0

      Det vil betyde, at vi slutter på 16 point. Jeg sagde for lang tid siden, at OB ville slutte på 20 point til jul, men det tror jeg faktisk ikke engang på mere. 16-17 point er mere realistisk.
      Gættede på 15-16 point til jul, og jeg er helt enig med dig i at det må blive deromkring vi lander...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Her er mit bud på resultaterne af denne halvsæsons sidste kampe:

        OB - FCK: 1-1
        Silkeborg - OB: 2-0
        OB - Lyngby: 1-0
        OB - Brøndby: 1-2
        FC Midjylland - OB: 4-0
        OB - Esbjerg: 2-2
        FC Nordsjælland - OB: 1-1
        Viborg - OB: 2-0

        Det vil betyde, at vi slutter på 16 point. Jeg sagde for lang tid siden, at OB ville slutte på 20 point til jul, men det tror jeg faktisk ikke engang på mere. 16-17 point er mere realistisk.
        Hvis FCN spiller som jeg så dem mod BIF igår tror jeg godt nok vi får store smæk der.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Hvis FCN spiller som jeg så dem mod BIF igår tror jeg godt nok vi får store smæk der.
          Ja det er ikke sikkert vi er heldige at de stiller med et lettere forstærket U20 hold mod os igen .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja det er ikke sikkert vi er heldige at de stiller med et lettere forstærket U20 hold mod os igen .
            Det er ikke sikkert vi på det tidspunkt kan slå et lettere forstærket U20 hold, vores pil er jo ikke just pegende opad.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Det er ikke sikkert vi på det tidspunkt kan slå et lettere forstærket U20 hold, vores pil er jo ikke just pegende opad.


              Tror EfB vinder i aften og isolerer os på sidstepladsen... Men bare vi har kontinuitet så går det nok

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Hvis FCN spiller som jeg så dem mod BIF igår tror jeg godt nok vi får store smæk der.
                Jeg er klar over, at jeg måske er lidt for positiv i mine gæt. Uafgjort hjemme mod FCK, sejr mod Lyngby, uafgjort i Nordsjælland osv. Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg tror på de resultater, for der er absolut ingen tegn i sol eller måne på, at vi bliver bedre.

                Nu sad jeg lige og genså kampens højdepunkter, og jeg kan stadig blive overrasket over, hvor rystende ringe det her hold er.

                * Der er ingen ledere
                * Der er ingen playmakere
                * Der er ingen som kan lave mål
                * Der er ingen hurtige og driblestærke spillere

                Middelmådigheden driver ned ad væggene i hvert et omklædningsrum, som denne trup går ind i. Jeg er så presset følelsesmæssigt over det her, at jeg næsten ikke kan klare synet af Jesper Hansen og Kent Nielsen længere. De burde begge smides på porten for deres overdrevet dårlige arbejde i Odense.

                Et nederlag til Vendsyssel og jeg eksploderer. Jeg hader Jesper Hansen og Kent Nielsen lige så meget, som jeg hadede Troels Bech og Klavs Rasmussen, da de blev fyret. Dengang fik vi Bruce Rioch ind og begyndte et nyt og fantastisk kapitel i OB. Mon noget af det samme kunne ske igen?
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                  Tror EfB vinder i aften og isolerer os på sidstepladsen... Men bare vi har kontinuitet så går det nok
                  Nemlig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det var virkelig dygtigt og forudseende af JH ikke at hente en angriber når nu der ikke kom flere tv-penge vores vej ..
                    Det var simpelhen rettidig omhu. Og med en evt tidlig pokal exit, er en smal trup jo helt på sin plads....
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                      Tror EfB vinder i aften og isolerer os på sidstepladsen... Men bare vi har kontinuitet så går det nok
                      Vi har masser af kontinuitet , der er bare det lille minus at det udelukkende er negativ kontinuitet .

                      Vi har kontinuitet i :

                      Dårlige handler.
                      Anførere uden lederskab.
                      Håbløse udmeldinger.
                      Negative rekorder ( flest kampe uden sejr , mål , mål på udebane )
                      Salg/fritstilling af fejlkøb ( så nye fejlkøb kan gøres )
                      Afstandstagen fans og klub imellem

                      På vej er fanflugt og muligvis også sponcorflugt

                      Find selv flere , der er sikkert en del jeg har glemt :-)
                      Last edited by Magge; 19-10-2016, 12:58.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vi har masser af kontinuitet , der er bare det lille minus at det udelukkende er negativ kontinuitet .

                        Vi har kontinuitet i :

                        Dårlige handler.
                        Anførere uden lederskab.
                        Håbløse udmeldinger.
                        Negative rekorder ( flest lampe uden sejr , mål , mål på udebane )
                        Salg/fritstilling af fejlkøb ( så nye fejlkøb kan gøres )
                        Afstandstagen fans og klub imellem

                        På vej er fanflugt og muligvis også sponcorflugt

                        Find selv flere , der er sikkert en del jeg har glemt :-)
                        jeg tror du har nævnt de vigtigste så man forstår pointen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                          Tror EfB vinder i aften og isolerer os på sidstepladsen... Men bare vi har kontinuitet så går det nok

                          nu bliver vi jo ikke isoleret på sidstepladsen bare fordi efb skulle vinde i aften.....ikke endnu ihvertfald

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nu bliver vi jo ikke isoleret på sidstepladsen bare fordi efb skulle vinde i aften.....ikke endnu ihvertfald
                            Så en delt sidste plads da :) sorry

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Her er mit bud på resultaterne af denne halvsæsons sidste kampe:

                              OB - FCK: 1-1
                              Silkeborg - OB: 2-0
                              OB - Lyngby: 1-0
                              OB - Brøndby: 1-2
                              FC Midjylland - OB: 4-0
                              OB - Esbjerg: 2-2
                              FC Nordsjælland - OB: 1-1
                              Viborg - OB: 2-0

                              Det vil betyde, at vi slutter på 16 point. Jeg sagde for lang tid siden, at OB ville slutte på 20 point til jul, men det tror jeg faktisk ikke engang på mere. 16-17 point er mere realistisk.
                              måske ikke helt urealistisk, for der må da falde lidt point af indimellem, MEN kampen mod fck - no way vi får noget med derfra....og så kan jeg slet ikke se hvor vi skal få scoret "alle" de mål....hvor skal det komme fra?
                              Jeg har ingen tro på det lige nu.....det sgu tungt men tror ikke på kent formår at vende det. Medmindre man er klar til at tage den helt store konsekvens og acceptere det måske betyder en tur ned og vende....så måske.
                              - Men på "kort" bane som her i denne sæson....jeg kan ikke se der bliver rettet op på det. Ikke engang med de panik køb der må komme til januar....

                              Håber virkeligt jeg tager fejl og at vi får en sejr mod SIF og begynder at finde lidt af det der skal til......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så en delt sidste plads da :) sorry

                                helt i orden....vi kan sagtens ende der - men endnu er vi der trods alt ikke. Men pt ser jeg EFB og os som værende suppens 2
                                klart dårligste mandskaber.....godt nok sølle vi er havnet der

                                Comment

                                Working...
                                X