Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det tror jeg så ikke og hvis det mod forventning skulle ske, så er vores klub da først til grin.

    Kent Nielsen er en god træner og han skal nok få vendt det for os.
    Ja vi kunne godt trænge for noget ledelsesmæssig nytænkning, men Kent Nielsen mener jeg absolut ikke vi skal erstatte.
    Hvad er det præcis, der gør, at du synes, at KN er en god træner?

    Flop i BIF. Destruktiv/defensiv bold i Horsens (med de midler han nu havde til rådighed). Et par minutter fra nedrykning med AaB. Mesterskab året efter, dog. Nå ja... John Faxe er også mestertræner, så... blind høne finder også et korn.

    Men tilbage til spørgsmålet - hvad er det, der gør, at du synes, at KN er en god træner?
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Hvad er det præcis, der gør, at du synes, at KN er en god træner?

      Flop i BIF. Destruktiv/defensiv bold i Horsens (med de midler han nu havde til rådighed). Et par minutter fra nedrykning med AaB. Mesterskab året efter, dog. Nå ja... John Faxe er også mestertræner, så... blind høne finder også et korn.

      Men tilbage til spørgsmålet - hvad er det, der gør, at du synes, at KN er en god træner?
      Aaah Kent, nu skal du være lidt mere ærlig i din kritik af Kent :D.
      Kent Nielsen kørte en meget konsekvent stil med AAB, hurtigt pasningsspil ved jorden og med bestemte typer på bestemte pladser ... han forsøger det samme her, men spillerne har slet ikke samme kvalitet.
      Kent var også med til at få AAB videre i Europa, året efter mesterskabet ... der var et par dårlige kampe, men også et par imponerende af slagsen, hvor mange mål bar Kent`s signatur.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Hvad er det præcis, der gør, at du synes, at KN er en god træner?

        Flop i BIF. Destruktiv/defensiv bold i Horsens (med de midler han nu havde til rådighed). Et par minutter fra nedrykning med AaB. Mesterskab året efter, dog. Nå ja... John Faxe er også mestertræner, så... blind høne finder også et korn.

        Men tilbage til spørgsmålet - hvad er det, der gør, at du synes, at KN er en god træner?
        En god træner er for mig:
        - en træner som gør de enkelte spiller bedre
        - en træner som findet det bedste/mest succesfulde spillemåde og de bedste taktiske dispositioner for holdet han har til rådighed.
        Så vil jeg gerne udbygge dit spørgsmål:
        Hvor mange og hvilke spillere udviklede sig god under Kent?
        Henter han det bedste ud af holdet han har til rådighed nu? Er holdet virkelig ikke bedre end det vi oplever aktuel eller kunne de spille bedre met et andre system? Er Kents taktiske dispositioner succesfuld?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Hvad er det præcis, der gør, at du synes, at KN er en god træner?

          Flop i BIF. Destruktiv/defensiv bold i Horsens (med de midler han nu havde til rådighed). Et par minutter fra nedrykning med AaB. Mesterskab året efter, dog. Nå ja... John Faxe er også mestertræner, så... blind høne finder også et korn.

          Men tilbage til spørgsmålet - hvad er det, der gør, at du synes, at KN er en god træner?
          AaB vandt ikke DM guld "året efter" de var minutter fra at rykke ned. AaB vandt DM guld i 2013-14 sæsonen. Det du snakker om skete i vores sidste sølvsæson, 2010-11 sæsonen, hvor AaB tabte 0-2 i Parken i sidste spillerunde, men blev reddet af at Esbjerg og Randers i skøn forening sendte hinanden ned i 1. Division ved at spille 2-2. På et mål i sidste minut.

          Du er ikke den første, der har fået et forkert indtryk af Kents tid i AaB, så jeg tillod mig lige at rette den misforståelse.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            AaB vandt ikke DM guld "året efter" de var minutter fra at rykke ned. AaB vandt DM guld i 2013-14 sæsonen. Det du snakker om skete i vores sidste sølvsæson, 2010-11 sæsonen, hvor AaB tabte 0-2 i Parken i sidste spillerunde, men blev reddet af at Esbjerg og Randers i skøn forening sendte hinanden ned i 1. Division ved at spille 2-2. På et mål i sidste minut.

            Du er ikke den første, der har fået et forkert indtryk af Kents tid i AaB, så jeg tillod mig lige at rette den misforståelse.

            MvH ChrisOB
            Ja, du har ret :-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Aaah Kent, nu skal du være lidt mere ærlig i din kritik af Kent :D.
              Kent Nielsen kørte en meget konsekvent stil med AAB, hurtigt pasningsspil ved jorden og med bestemte typer på bestemte pladser ... han forsøger det samme her, men spillerne har slet ikke samme kvalitet.
              Kent var også med til at få AAB videre i Europa, året efter mesterskabet ... der var et par dårlige kampe, men også et par imponerende af slagsen, hvor mange mål bar Kent`s signatur.
              Det var såmænd ikke en kritik af KN, jeg kom med.

              Jeg stillede blot et spørgsmål til, hvad det var, man så, der så gjorde, at man kaldte KN for en dygtig træner. Og ja, han havde en rigtig god (1œ) sæson i AaB - uden tvivl spillede de der super lækker fodbold med et hold, skrabet sammen for få midler. I Horsens var stilen en anden - defensiv og halvkedelig fodbold. I BIF gik det mig bekendt ikke ret godt.

              Deraf spørgsmålet til OleKBH
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Ja, du har ret :-)
                Faktisk, i tråd med hvad du skrev, så kan man, teknisk set, sige at Kent redede dem fra nedrykning. Han tog over fra Magnus Pehrsson i oktober 2010, hvor AaB lå under stregen - da sæsonen var slut, lå de over. ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg tror ikke på, at man fyrer en sportsdirektør midt mellem to vinduer. Den "almindelige" OB-fan, der ikke følger med herinde, og ikke går i dybden med Superliganyheder (og det tror jeg stadig er flertallet), ville ikke fatte en bjælde af, hvad det handlede om.

                  Derudover har Kent og JH, hvad enten man vil det eller ej, et nært og godt samarbejde, og man risikerer, at Kent pludselig føler sig isoleret af ledelsen i en svær situation.

                  Jeg ved sgu ikke, hvad jeg håber på...

                  Jeg tror vi skal bide i det sure æble og køre i hvert fald frem til vinter med det nuværende setup. Kent ville det være fjollet at fyre. Hele holdet er bygget op til ham og hans type fodbold. Jeg kan ikke se nogle arbejdsløse trænere derude, der umiddelbart ville være et bedre bud.
                  Nej jeg ved sgu snart heller ikke hvad der skal til.. Kunne bare godt tænke mig at det snart fik noget konsekvens at tingene går så dårligt igen..
                  Føler bare at vi konstant underpræsterer ift budget og spil og kan ikke se i krystalkuglen at det skulle blive bedre foreløbig..
                  Kontinuitet er vigtigt. Men hvis det er med de forkerte mennesker er det jo bare ødelæggende

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Skal vi ikke være enige om at Kent Nielsen har været inde over de fleste signinger de sidste 1 1/2 år? Desuden er det så vidt jeg ved ham der sætter holdet om søndagen. Det er hans fornemste og eneste opgave at vinde kampe. Og det lykkedes sjældent.
                    Korrekt. Svært at være uenig.. Men tror stadig på ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Aaah Kent, nu skal du være lidt mere ærlig i din kritik af Kent :D.
                      Kent Nielsen kørte en meget konsekvent stil med AAB, hurtigt pasningsspil ved jorden og med bestemte typer på bestemte pladser ... han forsøger det samme her, men spillerne har slet ikke samme kvalitet.
                      Kent var også med til at få AAB videre i Europa, året efter mesterskabet ... der var et par dårlige kampe, men også et par imponerende af slagsen, hvor mange mål bar Kent`s signatur.
                      Men er det netop ikke problemer? Han forsøger at gøre det samme men uden det typer spillere der skal til og uden den samme kvalitet.
                      Mener da en dygtig træner bør kigge på det materiale han har til rådighed og så rette spillet efter det - for at få det maksimale ud af holdet.
                      Istedet for stædigt at holde fast i en stil som spillerne ikke passe til (*host* Morten Olsen....)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Hvad er det præcis, der gør, at du synes, at KN er en god træner?

                        Flop i BIF. Destruktiv/defensiv bold i Horsens (med de midler han nu havde til rådighed). Et par minutter fra nedrykning med AaB. Mesterskab året efter, dog. Nå ja... John Faxe er også mestertræner, så... blind høne finder også et korn.

                        Men tilbage til spørgsmålet - hvad er det, der gør, at du synes, at KN er en god træner?
                        Jeg synes Kent Nielsen er en god træner fordi han er 100% på bølgelængde med sit mandskab og når han analyserer på kampe og taktik så er jeg rent faktisk enig med ham i hans analyser. Han siger tingene som de er, men du skal naturligvis ikke være i tvivl om at der er forskel på hvordan han siger det til en journalist og hvordan han siger det til sine spillere på træningsbanen og i omklædningsrummet. Han nyder KÆMPE respekt blandt sine spillere og det er meget meget vigtigt for mig.
                        I øjeblikket fungerer vores hold ikke optimalt især offensivt og jeg er ikke i tvivl om at Kent Nielsen også er helt opmærksom på det og arbejder målrettet på at optimere tingene og jeg fornemmer også at han taktisk er villig til at justere på de ting han nu kan justere på og arbejder godt med den trup han nu engang har til rådighed.

                        Jeg synes rent faktisk der er nogle tegninger i vores spil og hold som jeg godt kan lide og jeg er personligt villig til at give Kent Nielsen tid til at bygge videre på det han allerede er i fuld gang med at bygge op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg synes Kent Nielsen er en god træner fordi han er 100% på bølgelængde med sit mandskab og når han analyserer på kampe og taktik så er jeg rent faktisk enig med ham i hans analyser. Han siger tingene som de er, men du skal naturligvis ikke være i tvivl om at der er forskel på hvordan han siger det til en journalist og hvordan han siger det til sine spillere på træningsbanen og i omklædningsrummet. Han nyder KÆMPE respekt blandt sine spillere og det er meget meget vigtigt for mig.
                          I øjeblikket fungerer vores hold ikke optimalt især offensivt og jeg er ikke i tvivl om at Kent Nielsen også er helt opmærksom på det og arbejder målrettet på at optimere tingene og jeg fornemmer også at han taktisk er villig til at justere på de ting han nu kan justere på og arbejder godt med den trup han nu engang har til rådighed.

                          Jeg synes rent faktisk der er nogle tegninger i vores spil og hold som jeg godt kan lide og jeg er personligt villig til at give Kent Nielsen tid til at bygge videre på det han allerede er i fuld gang med at bygge op.
                          Tak fordi du tog dig tid til at svare fyldestgørende. Ikke at jeg er 100% enig, men det behøver vi heller ikke være :-)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Så røg vi lige en plads længere ned med point til Fcn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Så røg vi lige en plads længere ned med point til Fcn.
                              Der er foreløbig fuld gevinst på lykkehjulet for os med kun 1 point til SIF , EfB , Horsens , FCN og AGF .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Der er foreløbig fuld gevinst på lykkehjulet for os med kun 1 point til SIF , EfB , Horsens , FCN og AGF .
                                Et meget dårligt tegn i forhold til i aften.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X