Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg håber stadig på bedre tider for Jönsson som hængende angriber. Men det kant projekt de havde gang i var latterlig håbløst..
    det gør jeg også - jeg håber sådan set altid det bedste for vores spillere, går det dem godt så går det godt for OB så....

Og har da også lidt mere tro på ham som hængende angriber - men det kræver vel så kent justere sit system en anelse.

Men han skal godt nok stramme op - for det har langt fra været bare i nærheden af at være godt nok. Men tror jeg også godt han selv har kunnet mærke - de par gange han er lykkedes og har fået scoret så har han virket nærmest lettet.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jeg håber stadig på bedre tider for Jönsson som hængende angriber. Men det kant projekt de havde gang i var latterlig håbløst..
    Ja, det var det allerede før det startede. Falk havde den afgørende nøgleposition i vores offensive. At tro man kunne erstatte ham med sådan et eksperiment var uansvarlig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo men den her er trods alt værre.....der skulle findes en eller anden form for erstatning for falk - og det var det bedste kent kunne komme på?....fuldt ud fortjent kåring

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja ja, vi skaber kontinuitet... ;-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Ouchhhh. Fortjent. Men ouchhhh

Havde man lavet en fra vinterens vindue ville vi nok også have "vundet" med Izunna
    jo men den her er trods alt værre.....der skulle findes en eller anden form for erstatning for falk - og det var det bedste kent kunne komme på?....fuldt ud fortjent kåring

Leave a comment:

• andlox
    replied

Havde man lavet en fra vinterens vindue ville vi nok også have "vundet" med Izunna
    Ja ja, vi skaber kontinuitet... ;-)
    Last edited by andlox; 22-10-2016, 21:49.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• bengaard
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ndkoeb/6360990

Leave a comment:

• Bolaños
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Rasmus Pölsson ligner mere og mere den nye David Löfquist i OB. Kan det virkelig passe, at ingen i OB ser emnerne spille en kamp, inden man signer med dem? Er det hele nedgraderet til gamle optagelser på videobånd i en kælder af OB's serie 5-agtige træningsanlæg?
    Han spillede mange gode kampe i AAB, jeg synes, det er for tidligt at udelukke, det også kan ske i OB. Han er vel om nogen også en relationsspiller, så måske har han bare brug for tid til at falde til på holdet.

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Rasmus Pölsson ligner mere og mere den nye David Löfquist i OB. Kan det virkelig passe, at ingen i OB ser emnerne spille en kamp, inden man signer med dem? Er det hele nedgraderet til gamle optagelser på videobånd i en kælder af OB's serie 5-agtige træningsanlæg?
    Hold nu op med de øgenavne. Er du 12 år?
    Og tag ned i Ådalen og hiv fat i Kent. Det er uden tvivl ham der har peget på RJ. Så kan du bede ham om en forklaring.

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Håber vi køber en ny kant og så må Jönsson slås med Bredebro om angrebspladsen, når AK har ondt i ryggen.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg er helt på det rene med at han opfatter sig som angriber, men det vil da undre mig meget hvis ikke KN har snakket med Jönnson om planerne med ham i OB. Det er skræmmende hvis spillerne på den måde laver arbejdsværgring og kun yder det absolut minimalt acceptable
    Når man offentligt går ud og siger, hvad man gerne vil spille, så er det som regel blot en tilkendegivelse om hvad man helst vil. Hvad træneren så ser ham som er en anden ting, og han vil da nok tage en startplads som kant, fremfor som reserve for angriberne.

Jeg tror Kent har en opfattelse af Jönsson som mindre målfarlig, mere chanceskabende angriber, og vil så ikke skabe en position indenfor spillestillen, hvor Jönsson så kunne være hængende angriber.

Det betyder kant, som han også spillede, på et hold der spillede med om guldet.

Min påstand er at "gulerødder" som dette automatisk skaber mere motivation, ubevidst, så Jönsson så præsterer bedre på en plads, han helst ikke vil spille, end han vil gøre på et hold, der ikke har kinamands chance for at spille med om guldet.

Han spiller ikke dårligt "med vilje", hans indre motivation er bare ikke helt så stor på et hold, der måske knap nok når med i top 6, fremfor på ét, der fører ligaen, når han dukker op. Det er simpel psykologi. Som når en unavngiven Costa ricaner falder igennem i 2. Divisions kampe for siden at spille godt på et mesterhold.

Så kan man diskutere om vi skal ha sådanne spillere, men fodboldhistorien vil fortsat spytte spillere ud, hvis motivation bare er større, når de spiller førsteholdsbold, på deres foretrukne plads, på et hold der er med, hvor det er sjovt.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg har en idé om han ikke har evnerne/motivationen til at være kantspiller, jævnfør hans egne ord om, hvad han selv sig selv som.

En Skulason situation om igen?

MvH ChrisOB
    Jeg er helt på det rene med at han opfatter sig som angriber, men det vil da undre mig meget hvis ikke KN har snakket med Jönnson om planerne med ham i OB. Det er skræmmende hvis spillerne på den måde laver arbejdsværgring og kun yder det absolut minimalt acceptable

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er umanerligt uimponeret af Jönssons start i OB. Han virker langsom, uskarp og umotiveret. I Lyngby blev han hevet ud i pausen, og mod AAB var han totalt usynlig.

Var han skadet da han kom til? Er der noget jeg har overset? For lige nu ligner det, at vi har købt katten i sækken.
    Jeg har en idé om han ikke har evnerne/motivationen til at være kantspiller, jævnfør hans egne ord om, hvad han selv sig selv som.

En Skulason situation om igen?

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X