Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Frikøbsklausulen betyder jo bare, at så kan klubben ikke obstruere ... han kan sagtens sælges for mindre.
    Jeg ved godt hvad det betyder.

Men tror du ikke de to tosser vi har ansat siger nej til at sælge spilleren hvis de får tilbudt mindre.
    Skal jeg informere om at JH sagde nej til et bud på EL.

Og 7,5 mill er trods alt en pæn slat penge for en spiller af hans kaliber :)

Yes - I am dreaming.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jep , selvom man måske kan henvise til galninge som ham der købte Cornelius så tror jeg ikke der er nogle som smider 7,5 mill efter Jønnson . Måske 2-4 mill i heldigste fald .
    Ikke en dag over 1 mill

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Frikøbsklausulen betyder jo bare, at så kan klubben ikke obstruere ... han kan sagtens sælges for mindre.
    Jep , selvom man måske kan henvise til galninge som ham der købte Cornelius så tror jeg ikke der er nogle som smider 7,5 mill efter Jønnson . Måske 2-4 mill i heldigste fald .

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Men i FM kan man få 7,5 mill for ham :)

Som så også er hans frikøbsklausul.
    Håber virkelig det passer og der er en eller anden tosset inder der vil smide 7,5 millioner efter ham til sin klub.

Hvor jeg godt nok håber..

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Noget af det mest skræmmende ved Jønsson er at det er KN som har udset ham som værende en spillet som kunne bidrage med noget på kanten .
    Og at det så skinner så tydeligt igennem at KN ikke vil erkende at det var en kæmpe fejl og hive Jønsson ud på bænken efter stribevis af elendige indsatser gør bare det hele endnu værre .

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Rasmus "Pölsson" er bare elendig. Mere er der ikke at sige om ham.
    Men i FM kan man få 7,5 mill for ham :)

Som så også er hans frikøbsklausul.
    Håber virkelig det passer og der er en eller anden tosset inder der vil smide 7,5 millioner efter ham til sin klub.

Hvor jeg godt nok håber..

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Rasmus "Pölsson" er bare elendig. Mere er der ikke at sige om ham.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Ha ha, selvfølgelig har du ret, men det er svært at være privat ude i byens natteliv. Og kan du score ædru? De skal jo være friske næste formidddag/morgen.
    Måske skulle du grundlægge "fodboldspillerdating".
    I disse digitale tider er det jo ikke et krav at være ude i byens natteliv... og ja, har scoret en del mere ædru end beruset. Men det er jo individuelt. Grundlæggende tror jeg dog ikke suppespillere generelt har de store problemer på den kant...

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Superliga.dk siger også at KEP er den hurtigste... det tænker jeg ikke er korrekt..

...Desler i øvrigt også hurtigere end Jønne, efter hvad jeg lige spottede...

Tror ikke man skal gå for meget efter de tal...
    Det kan jo sagtens være korrekt, men det siger ikke så meget om antrittet på de første 10m, hvor han er meget langsom. Men rigtigt, de tal kan man ikke bruge til så meget.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ja, fynske piger er bare SÅ trætte af sportstrænede, semikendte mænd med direktørlønninger... ,o)

Mvh

MaxHH
    Ha ha, selvfølgelig har du ret, men det er svært at være privat ude i byens natteliv. Og kan du score ædru? De skal jo være friske næste formidddag/morgen.
    Måske skulle du grundlægge "fodboldspillerdating".

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Superliga.dk siger også at KEP er den hurtigste... det tænker jeg ikke er korrekt..

...Desler i øvrigt også hurtigere end Jønne, efter hvad jeg lige spottede...

Tror ikke man skal gå for meget efter de tal...

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Ret skal være ret, han har af og til lavet hurtige tilbageløb. Men det er også over større afstand. Han er ikke hurtig på de første 10 meter.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Enig... og det er sgu træls, for i glimt viser han jo det potentiale han indeholder, men i høj grad "to little, to late"...

Mvh

MaxHH
    Jeg synes han i sin aab-tid viste at han godt kan sætte en direkte modspiller, ikke på eksplosivitet men teknisk kunnen og klogskab, lidt som Lindrup kunne, hvis vi skal kigge på en tidligere striwet han kunne minde lidt om. Det viser han bare alt for lidt for os og så forvandler han sig til en boldflytter, som fylder forsvindende lidt når vi ikke har bolden.
    Jeg synes en spiller som Greve bliver syltet lidt, når en af hans konkurrenter til kanten kan få så meget tid, når der ikke sker mere. Han er en af vores egne og har stadig et potentiale at bygge videre på. Jønsson må jeg indrømme at have opgivet. Jeg tror godt han kan lykkedes i andre suppeklubber, men han er ikke manden for os nu!

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Jeg tror mere det er farten med bolden og manglende evner i forhold til at sætte en mand og generelt for lidt bevægelighed ... sådan ser det i hvert fald ud ... han er ofte helt usynlig.
    Enig... og det er sgu træls, for i glimt viser han jo det potentiale han indeholder, men i høj grad "to little, to late"...

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg forplumrer lige debatten lidt med fakta; Jönsson er truppens næsthurtigste spiller målt på topfart.

http://www.superliga.dk/spiller/rasm...saeson=2016-17

Det problematiske er hans dårlige antrit og hans arbejdsvægring. Jeg har sjældent set en spiller være så dårlig til at sætte sig igennem fysisk. Der skal sgu noget kød på den splejsede krop!
    Jeg tror mere det er farten med bolden og manglende evner i forhold til at sætte en mand og generelt for lidt bevægelighed ... sådan ser det i hvert fald ud ... han er ofte helt usynlig.

Leave a comment:

Working...
X