Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Stiller gerne op til tæsk her; jeg troede Jönsson var en fin signing, selv om det naturligvis ikke kunne være på Falk-niveau. Men det var inden jeg havde set ham komme op på sin enorme topfart af ca. 15 km/t (der hvor pigerne i 6.klasse til idrætsstævne løber forbi). Han har en super teknik og tror helt klart også han kunne være bedre - som vel alle spillerne - hvis der var mere selvtillid på kontoen; men hans langsomhed har overrasket mig. Joan er jo heller ikke just en sprinter, der sætter en mand på farten alene, og det er måske lidt et problem, at ingen af vores kanter har den kvalitet. Der er andre måder at skabe chancer på, men hvis man hverken har hurtige folk på kanterne, folk der kan skyde udefra, eller folk, der rigtigt er en trussel med låget i feltet, så har man da i hvert fald de trusler mindre.
    Jeg forplumrer lige debatten lidt med fakta; Jönsson er truppens næsthurtigste spiller målt på topfart.

http://www.superliga.dk/spiller/rasm...saeson=2016-17

Det problematiske er hans dårlige antrit og hans arbejdsvægring. Jeg har sjældent set en spiller være så dårlig til at sætte sig igennem fysisk. Der skal sgu noget kød på den splejsede krop!

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jo det er så...og sådan er det bare
    Ja, fynske piger er bare SÅ trætte af sportstrænede, semikendte mænd med direktørlønninger... ,o)

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ha ha... hvorfor mener du det er svært at finde en kæreste i Odense? Det er vel ikke anderledes end alle andre steder.
    Jo det er så...og sådan er det bare

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    En kant skal være hurtig og kunne lægge præcise indlæg.
    Jeg kan egentlig godt lide ham, men tror ikke han kan lide OB. Det kan jeg godt forstå. Han havde næppe regnet med at skulle spille på et muligt nedrykkerhold. .

Jeg tror han er en rimelig intelligent spiller og det er den type jeg ønsker mindst halvdelen af holdet skal bestå af.
    Jeg synes jeg har set glimt af store muligheder i ham.
    Jeg ved ikke hvordan han skal forløses. Det er Kents job. Og de kender hinanden. Det er lidt mystisk.

Og så er der jo altid kærestedimensionen. Unge mænd - ja de fleste uanset alder - vil gerne have en kæreste. Jeg tror det er svært for spillerne at finde en i Odense. Og har de en, et andet sted hjælper det jo ikke så meget på det daglige behov.
    Det havde lettere hvis det var som hos en del håndboldpiger, der bare finder en på holdet.
    Ha ha... hvorfor mener du det er svært at finde en kæreste i Odense? Det er vel ikke anderledes end alle andre steder.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Stiller gerne op til tæsk her; jeg troede Jönsson var en fin signing, selv om det naturligvis ikke kunne være på Falk-niveau. Men det var inden jeg havde set ham komme op på sin enorme topfart af ca. 15 km/t (der hvor pigerne i 6.klasse til idrætsstævne løber forbi). Han har en super teknik og tror helt klart også han kunne være bedre - som vel alle spillerne - hvis der var mere selvtillid på kontoen; men hans langsomhed har overrasket mig. Joan er jo heller ikke just en sprinter, der sætter en mand på farten alene, og det er måske lidt et problem, at ingen af vores kanter har den kvalitet. Der er andre måder at skabe chancer på, men hvis man hverken har hurtige folk på kanterne, folk der kan skyde udefra, eller folk, der rigtigt er en trussel med låget i feltet, så har man da i hvert fald de trusler mindre.
    En kant skal være hurtig og kunne lægge præcise indlæg.
    Jeg kan egentlig godt lide ham, men tror ikke han kan lide OB. Det kan jeg godt forstå. Han havde næppe regnet med at skulle spille på et muligt nedrykkerhold. .

Jeg tror han er en rimelig intelligent spiller og det er den type jeg ønsker mindst halvdelen af holdet skal bestå af.
    Jeg synes jeg har set glimt af store muligheder i ham.
    Jeg ved ikke hvordan han skal forløses. Det er Kents job. Og de kender hinanden. Det er lidt mystisk.

Og så er der jo altid kærestedimensionen. Unge mænd - ja de fleste uanset alder - vil gerne have en kæreste. Jeg tror det er svært for spillerne at finde en i Odense. Og har de en, et andet sted hjælper det jo ikke så meget på det daglige behov.
    Det havde lettere hvis det var som hos en del håndboldpiger, der bare finder en på holdet.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Er der nogen herinde med solid fodboldfaglig viden, evt træneruddannelse eller lignende, der kan analysere årsagerne til at vi spiller med Rasmus Jønsson på banen? For mig at se svarer det til at spille med 10 mand, da han konstant går og gemmer sig, men der må være en dybere mening med det?
    Træneren har selv hentet ham til kanten. Det er åbenbart svært at erkende han ikke er god nok. Hvilket gælder for dem begge.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Er der nogen herinde med solid fodboldfaglig viden, evt træneruddannelse eller lignende, der kan analysere årsagerne til at vi spiller med Rasmus Jønsson på banen? For mig at se svarer det til at spille med 10 mand, da han konstant går og gemmer sig, men der må være en dybere mening med det?
    Manglende erkendelse fra træneren . KN har ment at Jønsson ville være en forstærkning .

Leave a comment:

• lassepedersen
    replied

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    spot on - sammenligningen er helt korrekt.

Leave a comment:

• René
    replied
    Selv om mange andre herinde mente anderledes end jeg, så har Rasmus Jønsson bidraget med lige præcis det forventede. Han var pivringe i AaB også, og ja, han lavede et mål i ny og næ, men han var på ingen måde den forstærkning, som folk herinde mente han var. Jeg husker stadig dem der skrev vidt og bredt om hans gode tekning og fantastiske blik for spillet, selv om jeg opponerede. Oh well...
    Jeg har ikke deltaget i debatten ifbm købet, men jeg var én af dem som udfra hans meritter og highlight videoer troede på at han skulle blive en succes. Jeg var dog skeptisk over hans skadeshistorik...

Men efter de første kampe gik det op for mig hvilken luksusspiller vi har købt. Vi har reelt købt en afløser for Emil Larsen når vi burde have købt en afløser for Falk. Han er alt hvad Emil var på en god dag og alt hvad han var på en dårlig dag.

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Bestemt, det lyder da spændende.
    Jeg har arket på min arbejdscomputer, som jeg desværre ikke lige har fået med hjem i dag. Jeg opretter en tråd i morgen, hvor jeg giver en status på vores bedste og værste spillere ifølge os selv her på forum. Cool?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Altså jeg laver løbende en optælling af vores bedste og dårligste spillere baseret på tilkendegivelserne her på forum ved diverse kamptråde, nedtakter og især MOM kåringer.. Jeg har et fint overblik over hvem vi herinde synes er sæsonens værste, og hvem der har været bedst indtil videre.

Jeg har følgende kategorier noteret i mit regneark:

Jeg har top 4 bedste spillere pr. Kamp.
    Jeg har top 4 værste spillere pr. Kamp.
    Jeg har en top 1 bedst indhop pr. Kamp
    Jeg har en top 1 værst indhop pr. Kamp.

Hvis der ikke har været 4 gode spillere i en kamp, hvilket der ofte ikke er - så notere jeg f.eks. 3. Og 4. Pladsen med et stort, fedt, rundt nul. Det samme gælder de andre kategorier naturligvis.

Sig til hvis i vil have opsummeringen løbende, da jeg blot havde tænkt mig at lave et indlæg til slut i sæsonen med opgørelsen.
    Bestemt, det lyder da spændende.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Syntes da han var en fin 3. angriber i AaB . Som kantspiller havde han samme succes deroppe som han har her .

Leave a comment:

• mckellberg
    replied

Leave a comment:

Working...
X