Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Jönsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Rasmus "Pölsson" er bare elendig. Mere er der ikke at sige om ham.
    Men i FM kan man få 7,5 mill for ham :)

    Som så også er hans frikøbsklausul.
    Håber virkelig det passer og der er en eller anden tosset inder der vil smide 7,5 millioner efter ham til sin klub.

    Hvor jeg godt nok håber..

    Comment


      #92
      Noget af det mest skræmmende ved Jønsson er at det er KN som har udset ham som værende en spillet som kunne bidrage med noget på kanten .
      Og at det så skinner så tydeligt igennem at KN ikke vil erkende at det var en kæmpe fejl og hive Jønsson ud på bænken efter stribevis af elendige indsatser gør bare det hele endnu værre .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Men i FM kan man få 7,5 mill for ham :)

        Som så også er hans frikøbsklausul.
        Håber virkelig det passer og der er en eller anden tosset inder der vil smide 7,5 millioner efter ham til sin klub.

        Hvor jeg godt nok håber..
        Frikøbsklausulen betyder jo bare, at så kan klubben ikke obstruere ... han kan sagtens sælges for mindre.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Frikøbsklausulen betyder jo bare, at så kan klubben ikke obstruere ... han kan sagtens sælges for mindre.
          Jep , selvom man måske kan henvise til galninge som ham der købte Cornelius så tror jeg ikke der er nogle som smider 7,5 mill efter Jønnson . Måske 2-4 mill i heldigste fald .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jep , selvom man måske kan henvise til galninge som ham der købte Cornelius så tror jeg ikke der er nogle som smider 7,5 mill efter Jønnson . Måske 2-4 mill i heldigste fald .
            Ikke en dag over 1 mill

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Frikøbsklausulen betyder jo bare, at så kan klubben ikke obstruere ... han kan sagtens sælges for mindre.
              Jeg ved godt hvad det betyder.

              Men tror du ikke de to tosser vi har ansat siger nej til at sælge spilleren hvis de får tilbudt mindre.
              Skal jeg informere om at JH sagde nej til et bud på EL.

              Og 7,5 mill er trods alt en pæn slat penge for en spiller af hans kaliber :)

              Yes - I am dreaming.

              Comment


                #97
                1 million? Helt seriøst, hans markedsværdi må da nærmere være i omegnen af 50-100.000 kr. Han ville jo ikke kunne forstærke et 1. divisionshold

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                  1 million? Helt seriøst, hans markedsværdi må da nærmere være i omegnen af 50-100.000 kr. Han ville jo ikke kunne forstærke et 1. divisionshold
                  Jeg er ingen Jönsson fan men det er jo bare overdrevet forkert

                  Comment


                    #99
                    Ja, måske i underkanten :) Men bedømt på hans præstationer i OB-trøjen, hvad ville du så vurdere at en anden klub ville lægge?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                      Ja, måske i underkanten :) Men bedømt på hans præstationer i OB-trøjen, hvad ville du så vurdere at en anden klub ville lægge?
                      Kunne sagtens se en svensk klub ligge 100.000 euro hvis han ville "hjem" og finde sit niveau

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne sagtens se en svensk klub ligge 100.000 euro hvis han ville "hjem" og finde sit niveau
                        Jeg vil også med ro i sjælen sige €200.000, måske €300.000. Meritter der ligger år tilbage, vægtes sgu ofte højere i fodbold, end de nylige, og at han har været grotesk ringe i OB, er ikke nødvendigvis noget der afskrækker særligt mange klubber. Han har trods alt præsteret for relativt nylig i AaB, og jeg kunne nævne talrige spillere som er blevet hentet for pæne beløb, på trods af at deres gode præstationer ligger langt tilbage.

                        Hvordan vil nogle f.eks. forklare mig, at vi fik det samme for Reginiussen, da vi solgte ham til Rosenborg, som vi gav for ham? Eller hvordan Emil Larsen har kunne få sig en angiveligt ganske pæn 3-årig kontrakt i Lyngby, når klovnen ikke har spillet en god kamp i noget der ligner to år.

                        Fodbold er befolket med mange tosser der handler ud fra nogle emotionelle og irrationelle impulser, i stedet for at bruge en grundig og analytisk tilgang, aka, der skal nok være et marked for Jönsson, hvis man ønsker at skippe ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg vil også med ro i sjælen sige €200.000, måske €300.000. Meritter der ligger år tilbage, vægtes sgu ofte højere i fodbold, end de nylige, og at han har været grotesk ringe i OB, er ikke nødvendigvis noget der afskrækker særligt mange klubber. Han har trods alt præsteret for relativt nylig i AaB, og jeg kunne nævne talrige spillere som er blevet hentet for pæne beløb, på trods af at deres gode præstationer ligger langt tilbage.

                          Hvordan vil nogle f.eks. forklare mig, at vi fik det samme for Reginiussen, da vi solgte ham til Rosenborg, som vi gav for ham? Eller hvordan Emil Larsen har kunne få sig en angiveligt ganske pæn 3-årig kontrakt i Lyngby, når klovnen ikke har spillet en god kamp i noget der ligner to år.

                          Fodbold er befolket med mange tosser der handler ud fra nogle emotionelle og irrationelle impulser, i stedet for at bruge en grundig og analytisk tilgang, aka, der skal nok være et marked for Jönsson, hvis man ønsker at skippe ham.
                          Kig blot på vore egen træner han hæfter sig gang på gang på spillernes tidlligere præstationer .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Kig blot på vore egen træner han hæfter sig gang på gang på spillernes tidlligere præstationer .
                            Ja, og vi hæfter jo også på trænerens tidligere præstationer...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Kig blot på vore egen træner han hæfter sig gang på gang på spillernes tidlligere præstationer .
                              Hvis jeg forstår dig ret, så mener du ikke at en spiller kan præstere forskelligt, afhængigt af miljø, træner og generel trivsel?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Hvis jeg forstår dig ret, så mener du ikke at en spiller kan præstere forskelligt, afhængigt af miljø, træner og generel trivsel?
                                Så forstår du ikke ret ..
                                Spillerne præsterer selvfølgelig forskelligt afhængigt af miljø , træner og generel trivsel . Men også i meget høj grad den placering de henvises til på banen og hvilke holdkammerater der er til at få spillet til at køre .
                                At Jønnson har spillet gode kampe i AaB er fint nok , men det var hovedsageligt som angriber/hængende angriber , så nytter det intet at Kent higer efter han scorer mål som tidligere .
                                Izunna har ej heller en chance for at præstere som tidligere fordi han i OB skal bestride en helt anden plads i et helt andet system end tidligere .
                                AK og Fester havde sidste sæson Falk til at støbe kuglerne for dem og tiltrække sig en helvedes masse opmærksomhed fra modstanderne .
                                Så måske det ville klæde KN at indse at de præstationer var under helt andre forudsætninger .
                                Last edited by Magge; 19-11-2016, 18:31.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X