Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg har 40 liter havemuld der ville spille bedre end Izunna idag
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      Jeg tror at OB scorer til 1-2. Men AAB scorer til 1-3 to minutter efter
      OBeliever

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hold kæft hvor er Tingager tung, det er helt galt!
        Jeg synes han klarer det virkelig godt. Rigtig god defensivt, og fine pasninger.. Det vi har set fra ham i foråret, det niveau havde jeg ikke regnet med at han kunne spille på, så hurtigt.

        Comment


          #34
          Bliver nærmest helt glad over jeg bare skal trækkes med dsb og deres evindelige forsinkelser...Istedet for endnu engang at skulle trækkes igennem den pine det efterhånden er at se det hold ikke levere....

          Comment


            #35
            Lækker tæmning af Desler! :)

            Comment


              #36
              Håber KN deler nogle kæmpe olferter ud i pausen
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #37
                Den var grim AK!

                Desler skal da have den bold noget mere
                OBeliever

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Lækker tæmning af Desler! :)
                  Eneste lyspunkt - resten spiller som en pose lort.

                  Comment


                    #39
                    Synes sku vi spiller godt. Izunna gør det også fint. Han skiller sig ikke ud.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Bliver nærmest helt glad over jeg bare skal trækkes med dsb og deres evindelige forsinkelser...Istedet for endnu engang at skulle trækkes igennem den pine det efterhånden er at se det hold ikke levere....
                      Brokker du dig også over Peugeot, Ford eller hvad dit bilmærke nu er når der er vejarbejde og du bliver forsinket?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg synes han klarer det virkelig godt. Rigtig god defensivt, og fine pasninger.. Det vi har set fra ham i foråret, det niveau havde jeg ikke regnet med at han kunne spille på, så hurtigt.
                        Dine forventninger har ikke været så høje.
                        Jeg tænker at 2-3 afgørende fejl i 4 kampe er i overkanten :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Izunna og Mo bliver aldrig den rigtige cocktail centralt, desværre.

                          Comment


                            #43
                            Det er sandt og Izunna nærmer sig et fejlkøb ... der bliver travlt henover sommeren!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                              Brokker du dig også over Peugeot, Ford eller hvad dit bilmærke nu er når der er vejarbejde og du bliver forsinket?
                              Ja da

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Ja da
                                Fin nok.. så hammer du bare løs på DSB :)

                                Comment

                                Working...
                                X