Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
    Mellem 7- og 9000 tilskuere med det her vejr?
    5467

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Mellem 7- og 9000 tilskuere med det her vejr?

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ifølge Fyens Stiftstidende er der også karantæne ved gult kort. Både Makrini og Izunna får karantæne ved næste gule kort, ifølge FS.

    Ved ikke om de tager fejl. Men så vidt jeg husker fik Kadrii karantæne i sæsonens første kamp for nogle år, fordi han havde fået et gult kort i den forrige sæsons sidste kamp.

    Håber FS tager fejl. For det er da helt imod fair play, at et hold der ikke har noget at spille om kan risikere karantæner i den efterfølgende sæson.
    Den er god nok... Hall, Ari, og Greve er også i fare..

    Kan ikke se noget unfair i det... det kan da ikke være anderledes...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Vi skal simpelthen ville det mere hjemme mod et decimeret AaB, der har nul og nix at spille for og bare skal have et dumt forår overstået. Jeg forventer simpelthen at se en flok OB spillere, der gerne vil slutte ordentligt af for fansene
    Jeg ser det som 2 hold der står nogenlunde i samme situation. AaB vil kunne sige det samme...

    ... men mon ikke AaB er bedst, og vi så kommer lidt med engang i 2. halveg Så må vi se om det er nok... Top-6 har ikke virket interessant de foregående kampe for os, men vil da blive overrasket hvis de gider spille bold i dag...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ifølge Fyens Stiftstidende er der også karantæne ved gult kort. Både Makrini og Izunna får karantæne ved næste gule kort, ifølge FS.

    Ved ikke om de tager fejl. Men så vidt jeg husker fik Kadrii karantæne i sæsonens første kamp for nogle år, fordi han havde fået et gult kort i den forrige sæsons sidste kamp.

    Håber FS tager fejl. For det er da helt imod fair play, at et hold der ikke har noget at spille om kan risikere karantæner i den efterfølgende sæson.
    så må de bare lade være med at give dommeren mulighed for at uddele advarsler

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Kan du bruge 3 billetter til thansen så sms til 30264111 med din mail ^^
    1 stk tilbage

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Spillerne skal "bare" undgå rødt kort.

    http://www.fck.dk/nyhed/2016/05/28/k...der-karantaene
    Ifølge Fyens Stiftstidende er der også karantæne ved gult kort. Både Makrini og Izunna får karantæne ved næste gule kort, ifølge FS.

    Ved ikke om de tager fejl. Men så vidt jeg husker fik Kadrii karantæne i sæsonens første kamp for nogle år, fordi han havde fået et gult kort i den forrige sæsons sidste kamp.

    Håber FS tager fejl. For det er da helt imod fair play, at et hold der ikke har noget at spille om kan risikere karantæner i den efterfølgende sæson.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg forventer simpelthen at se en flok OB spillere, der gerne vil slutte ordentligt af for fansene
    Helt enig! Det er bestemt også noget jeg forventer at se i dag!

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Vi skal simpelthen ville det mere hjemme mod et decimeret AaB, der har nul og nix at spille for og bare skal have et dumt forår overstået. Jeg forventer simpelthen at se en flok OB spillere, der gerne vil slutte ordentligt af for fansene

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tvivler på at der bliver hevet i nogen trøjer i dag ved "farlige" omstillinger
    Det har du sikkert ret i. Risikoen for han kommer i en tilsvarende situation er nok også mindre hvis han er angriber sammen med AK i dag

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Kan du bruge 3 billetter til thansen så sms til 30264111 med din mail ^^

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Rasmus Falk må da gerne lige hive et rødt kort i 91. Minut :-)
    Tvivler på at der bliver hevet i nogen trøjer i dag ved "farlige" omstillinger

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Spillerne skal "bare" undgå rødt kort.

    http://www.fck.dk/nyhed/2016/05/28/k...der-karantaene

    Ville være rart med point i dag. Gider ikke 4 nederlag i rap.

    Men kan godt mærke, at jeg er ved at være mentalt sporet ind på transfervinduet i stedet for
    Rasmus Falk må da gerne lige hive et rødt kort i 91. Minut :-)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Spillerne skal "bare" undgå rødt kort.

    http://www.fck.dk/nyhed/2016/05/28/k...der-karantaene

    Ville være rart med point i dag. Gider ikke 4 nederlag i rap.

    Men kan godt mærke, at jeg er ved at være mentalt sporet ind på transfervinduet i stedet for
    Mulighederne er til stede AaB stiller efter forlydende også decimeret op idag

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Kampen bliver vist på TV3Sport2 til dem som skulle være i tvivl, og som ikke kan komme på stadion. Optakt fra 16:45

    Leave a comment:

Working...
X