Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonafslutning og afskeder OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Altså nu er det næsten et halvt år siden han kom og han har også fået debut.
    Men han er officielt tilknyttet U19, og er først fast del af U-truppen fra på mandag.

    Comment


      #32
      Falk skal hyldes. Det nytter ikke noget at ignorere virkeligheden.
      Og så den altid efter bedste evne kæmpende Lasse Nielsen.

      Jeg synes faktisk også Diarra skal hyldes lidt. Det må have været en ret skrækkelig tid for ham. Han kan vel ikke gør for at han ikke var bedre selv om jeg dog så fremskridt (for første gang) i seneste kamp.

      Og Uffe, selvfølgelig.
      Det er da også noget at legenden trækker sig helt.

      De par spillere der skal købes SKAL være fra de øverste hylder. Ellers laller vi en sæson til. Tabet af Falk er nærmest uerstatteligt, men selvfølgelig kan der spilles god bold uden ham - med de rette spillere. Den rigtige afløser er ikke i klubben nu.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
        Jeg tror nu du har fat i den forkerte Jønsson - her menes Aab's Rasmus Jönsson :)
        Haha sorry. Tømmermænd og læsning hænger ikke godt sammen, troede det var AGF-tråden.

        Hvis vi henter Rasmus J., håber jeg det er som 3. valg i angrebet, eller som afløser på kanten for Falk. Jeg synes ikke han er god nok til den centrale midt.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Jeg har svært ved at se at vi henter Jønsson. For det første spiller han defensiv midt, hvor vi har El Makrini, og hvor Izunna også er bedst. Derudover koster han nok også lidt millioner, og det tror jeg ikke vi vil give.
          Og hvem er den anden du tror kommer? Aabech? Ham ville jeg til gengæld ikke have noget imod at hente. Jeg ved godt han til tider har et attityde problem, og er lidt langsom, men som 3. angriber/3. kant, synes jeg han ville være fornuftig. Han har trods alt en god teknik, godt overblik, og et fremragende venstreben.
          Jeg tror dog han ender i Lyngby.
          Da jeg skriver at vi nok kan se vores kommende 2! Spillere søndag er det nok en anden Jønsson(Jönsson) jeg tænker på

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Altså nu er det næsten et halvt år siden han kom og han har også fået debut.
            I know. Men har ikke været talt med i truppen. Og det var antal spillere i truppen snakken gik ud på

            Comment


              #36
              Festersen skadet og ude af truppen til i morgen

              http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...gen-25903.aspx

              Comment


                #37
                Jeg ville elske at vi prøvede denne til i morgen

                Gryte
                MD HJ FT MD
                IU
                MG MeM JJ RF
                AK

                Men mon ikke det bliver

                Gryte
                MD HJ FT MD
                MG JJ MeM RF
                LJ AK

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg ville elske at vi prøvede denne til i morgen

                  Gryte
                  MD HJ FT MD
                  IU
                  MG MeM JJ RF
                  AK

                  Men mon ikke det bliver

                  Gryte
                  MD HJ FT MD
                  MG JJ MeM RF
                  LJ AK
                  Falk op lige bag AK som angriber, Jens Jakob ud til venstre og Izunna på midten. Lucas Jensen på bænken trods et fint indhop.
                  Så tror jeg opstillingen er ramt.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg ville elske at vi prøvede denne til i morgen

                    Gryte
                    MD HJ FT MD
                    IU
                    MG MeM JJ RF
                    AK

                    Men mon ikke det bliver

                    Gryte
                    MD HJ FT MD
                    MG JJ MeM RF
                    LJ AK
                    Mærkelig situation: Vi startede sæsonen med 3 vb og nu har vi ingen kamp klar forviste kamp. Men Momo gjorte det ja overraskende god mod AGF. Fint for ham at få lidt spilletid til sidst.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Ikke den vigtigste kamp, men det vil være surt at slutte sæsonen med 4 nederlag på stribe. Så håber virkelig vi vinder den kamp.

                      Comment


                        #41
                        Dejligt at Rasmus F Jensen er fortid i vores klub om 9 timer.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Dejligt at Rasmus F Jensen er fortid i vores klub om 9 timer.
                          Har svært ved at se det dejlige i at vi er en klub i slingrekurs som gennem dårlig ledelse , slatne ambitioner , dårlig økonomi og elendige handler skræmmer vores bedste spillere væk .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment

                          Working...
                          X