Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonafslutning og afskeder OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    22 hvis vi tæller Thomas Mikkelsen med - han kommer som udganspunkt retur fra Vejle.
    Men, ellers enig, det kan så være det kun bliver 2-3 markspillere - og det afhænger vel også af om man har tiltro til nogle fra U19 som så kommer med op i truppen
    Håber godt nok at TM ryger videre. Og med den sæson han har haft i VB er det også muligt

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Hvad tjener El Makrini om måneden? Så kan man gange op og se hvor mange måneder de penge kan bruges til forlængelse med ham.

      MvT
      Mon ikke det er ca 150.000kr/måned. Skal der forlænges snakker vi nok et kontant beløb ved kontraktunderskrift og at man rammer lønloftet..
      Og det ville jeg have det fint med

      Comment


        #18
        Makrini vil vinde den sidste

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...lutte-godt-af/

        Comment


          #19
          Vi skylder fans at slutte godt af

          http://www.ob.dk/artikel/vi-skylder-...foran-dem.aspx

          Jeg tror på at Jønsson skifter til OB og vi derfor skal se 2 af vores kommende spillere i aktion mod et forhåbentlig top tænd OB mandskab

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi skylder fans at slutte godt af

            http://www.ob.dk/artikel/vi-skylder-...foran-dem.aspx

            Jeg tror på at Jønsson skifter til OB og vi derfor skal se 2 af vores kommende spillere i aktion mod et forhåbentlig top tænd OB mandskab
            Med kun 2 hjemmesejre i foråret kan man godt give ham ret ;-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi skylder fans at slutte godt af

              http://www.ob.dk/artikel/vi-skylder-...foran-dem.aspx

              Jeg tror på at Jønsson skifter til OB og vi derfor skal se 2 af vores kommende spillere i aktion mod et forhåbentlig top tænd OB mandskab
              Det må alligevel være lidt specielt for KEP. AaB har udspillet deres rolle, og så møde hans kommende klub i sidste kamp, som godt kunne bruge en sejr både for eventuelle penges skyld men især for at slutte af med en positiv oplevelse for fans og spillere ovenpå en ellers tung afslutning på foråret

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg er ABSOLUT enig med ham.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  http://www.tv2fyn.dk/nyheder/27-05-2...er?clip#player

                  Comment


                    #24
                    Tak for link , fedt i deltager herinde 👍

                    Selvfølgelig skal Falk også hyldes .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi skylder fans at slutte godt af

                      http://www.ob.dk/artikel/vi-skylder-...foran-dem.aspx

                      Jeg tror på at Jønsson skifter til OB og vi derfor skal se 2 af vores kommende spillere i aktion mod et forhåbentlig top tænd OB mandskab
                      Jeg har svært ved at se at vi henter Jønsson. For det første spiller han defensiv midt, hvor vi har El Makrini, og hvor Izunna også er bedst. Derudover koster han nok også lidt millioner, og det tror jeg ikke vi vil give.
                      Og hvem er den anden du tror kommer? Aabech? Ham ville jeg til gengæld ikke have noget imod at hente. Jeg ved godt han til tider har et attityde problem, og er lidt langsom, men som 3. angriber/3. kant, synes jeg han ville være fornuftig. Han har trods alt en god teknik, godt overblik, og et fremragende venstreben.
                      Jeg tror dog han ender i Lyngby.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Jeg har svært ved at se at vi henter Jønsson. For det første spiller han defensiv midt, hvor vi har El Makrini, og hvor Izunna også er bedst. Derudover koster han nok også lidt millioner, og det tror jeg ikke vi vil give.
                        Og hvem er den anden du tror kommer? Aabech? Ham ville jeg til gengæld ikke have noget imod at hente. Jeg ved godt han til tider har et attityde problem, og er lidt langsom, men som 3. angriber/3. kant, synes jeg han ville være fornuftig. Han har trods alt en god teknik, godt overblik, og et fremragende venstreben.
                        Jeg tror dog han ender i Lyngby.
                        Jeg tror nu du har fat i den forkerte Jønsson - her menes Aab's Rasmus Jönsson :)

                        Comment


                          #27
                          Er der overhovedet arrangeret noget fra fansiden af til i morgen? Eller får spillerne som har deres afsked blot en buket blomster og en klapsalve?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tak for link , fedt i deltager herinde 

                            Selvfølgelig skal Falk også hyldes .
                            Stik ham en dusk gule roser, og så bænken i 90 min...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              tilgange der kommer
                              Yao
                              Altså nu er det næsten et halvt år siden han kom og han har også fået debut.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Tak for link , fedt i deltager herinde 👍

                                Selvfølgelig skal Falk også hyldes .
                                Selvfølgelig skal Falk ikke hyldes!

                                Comment

                                Working...
                                X