Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 26/05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bossy
    replied
    Vi er klart bedre i 2. Men for helvede hvor vi stadig mangler meget.....tvivler på vi får løst det i sommervinduet.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Vi har ikke været farlige de sidste 10 min. Hvorfor er det, at vi ikke bare smider Tingager derop de sidste 5 min??

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Glen nået længere på 4 måneder end Kent på 10.
    Jeg tror der nåede at gå et tocifret antal kampe i forårets superliga, før Riddersholm vandt sin første kamp med AGF.

    Leave a comment:


  • mathiashn
    replied
    Tak for svar! :)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    En der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?

    Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.
    Vi sidder på det, men indlæggene mangler lige det sidste, eller så gør afslutningerne... AGF har lidt spredte lufthuller hvor de hurtigt kan blive farlige... Umiddelbart lugter det af et mål mere...

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Han vil simpelthen ikke give AGF gult - det nærmer sig jo en farce

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Izuna gør kun så lidt som muligt. Fejlkøb.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Vi kan jo spille til den 24.december uden at score.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    En der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?

    Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.
    Du kan da godt få mit bud. Efter en ræderlig indsats de første 35 min, sidder vi egentligt spillemæssigt på kampen. Vi har dog problemer i de perioder, hvor AGF presser højt. Vi har spillet os frem til chancer nok til at have lavet et par stykker mere. Det er dog lidt ligesom om vores pres er ved falde lidt, og vi lider også lidt under, at vi skal brodere os hele vejen frem

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    En der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?

    Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.
    Vi har været klart bedst i 2. Halvleg. Ufortjent er vi bagud efter en tung 1. Halvleg.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Nuj hvor brænder vi altså meget. Det gjorde vi også mod Hobro... Der skal seriøst trænes afslutninger!!!

    I øvrigt pudsigt det blev meget bedre uden Festersen, jeg synes ikke han har været god nok de sidste par kampe. Han har nok været slidt

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Gult Greve...

    Leave a comment:


  • mathiashn
    replied
    En der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?

    Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Randers udligner...

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Så kunne han godt få en ostemad frem..

    Leave a comment:

Working...
X