Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd AGF - OB 26/05-2016
Collapse
X
-
Vi er klart bedre i 2. Men for helvede hvor vi stadig mangler meget.....tvivler på vi får løst det i sommervinduet.
-
Vi har ikke været farlige de sidste 10 min. Hvorfor er det, at vi ikke bare smider Tingager derop de sidste 5 min??
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægGlen nået længere på 4 måneder end Kent på 10.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægEn der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?
Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.
Leave a comment:
-
Han vil simpelthen ikke give AGF gult - det nærmer sig jo en farce
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægEn der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?
Sidder i Skotland og kan ikke se den, men at dømme ud fra livescore dominerer OB for tiden med en masse indlæg, trods stillingen.
Leave a comment:
-
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Nuj hvor brænder vi altså meget. Det gjorde vi også mod Hobro... Der skal seriøst trænes afslutninger!!!
I øvrigt pudsigt det blev meget bedre uden Festersen, jeg synes ikke han har været god nok de sidste par kampe. Han har nok været slidt
Leave a comment:
-
En der vil komme med en kort beskrivelse af kampens karakter?
Leave a comment:
Leave a comment: