Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 26/05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • NicolaiN
    replied
    Lortekamp. Vi scorer ikke på vores chancer, og laver én fejl og AGF scorer et kongemål. De fejl Tinanger laver koster bare, når modstanderen hedder Duncan. I øvrigt synes jeg, at Tinager ellers spillede godt. Han pakkede langt hen ad vejen Duncan sammen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.
    Lyder som en and. Medmindre at han skal spille for Danmarksserieholdet selvfølgelig.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.
    Så vidt jeg ved har han været skadet i et halvt år, så tvivler på det - så er det i hvert fald til B-holdet.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Har hørt at christian sørensen vender hjem til OB fra Silkeborg kan ikke finde det på bold. Er der nogle der kan bekræfte dette.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Fin kamp i det meste; et par koncentrationssvigt kostede 2 mål. Spillet var pænt i en god time, skarpheden manglede bare for det meste.

    Meget kommer til at afhænge af, af hvem og hvordan Falk afløses. JJT havde en god kamp, måske en del kan komme fra ham.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    7. nederlag i 10 kampe nu, og 3. i træk. Kedelig afslutning på sæsonen. Heldigvis er det også bare vores bedste spiller og store omdrejningspunkt der forlader os efter sæsonen.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Poul Hansen har ret: OB mangler prikken over i'et i angrebsspillet

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg tror der nåede at gå et tocifret antal kampe i forårets superliga, før Riddersholm vandt sin første kamp med AGF.
    Men nu har de fået styr på det. Hvad har vi?

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
    Hvor mange kæmpe chancer har vi brændt i de sidste 3 kampe..?
    Det skal man slet ikke tænke over.

    MvT

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Vi er klart bedre i 2. Men for helvede hvor vi stadig mangler meget.....tvivler på vi får løst det i sommervinduet.
    Tja sådan har det vel været de sidste mange vinduer...

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Vi kunne sagtens have vundet.

    Leave a comment:


  • Kobberhat
    replied
    Hvor mange kæmpe chancer har vi brændt i de sidste 3 kampe..?

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg tror der nåede at gå et tocifret antal kampe i forårets superliga, før Riddersholm vandt sin første kamp med AGF.
    Til gengæld har de kun tabt 4...

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Jeg synes Momo har gjort det godt. Jeg håber hans videre karriere bliver god, det har han fortjent. Det har ikke været nemt for ham i OB, og han har nok følt sig alene til tider.

    AK har ikke spillet en god kamp. Greve kom med energi, men var ikke skarp nok. Gryte gjorde det igen fint(på trods af 2 mål).

    Jeg synes viljen manglede, og det kan ses at de ikke har det store at spille om

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Godt den lorte sæson snart er slut.

    Leave a comment:

Working...
X