Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viborg-OB træningskamp 28/01

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Mon ikke der er en snært af ironi i indlægget?

    Comment


      #32
      Fra OB app

      Troels Bech kunne tirsdag glæde sig over, at OB også vandt vinterens anden træningskamp. Denne gang gik det ud over Viborg, der blev besejret med 2-0 på kunststofbanen i Bjerringbro.

      - Man skal være varsom med at tolke for meget på resultater og opstillinger i træningskampene på nuværende tidspunkt, men vi har opfyldt det, vi gerne ville have. Vi fik ingen alvorlige skader, men nøjedes med lidt stramhed hist og her og et par slagskader, og så fik vi et godt fysisk match, der bragte os et skridt nærmere Superligaformen. Og så spillede vi også i perioder helt okay, sagde Troels Bech, der stod for en bemærkelsesværdig udskiftning mod slutningen, da reservekeeper Casper Radza blev sendt ind som angriber.

      - Dusan blev ikke skadet, men han blev så stram i sit baglår, at han dårligt kunne løbe. Og med risiko for, at det kan opfattes som useriøst, så var det bedre for os at få en anden spiller ind i de sidste minutter, selvom vi kun havde en målmand at tage af, end at Dusan var blevet skadet, lød det fra Troels Bech, der desuden kommenterede opstillingen og udskiftningerne således:

      - Barrett spillede hele kampen, fordi han er blandt de mest kvalificerede vi har til venstrekanten lige nu, men han fungerer bedre offensivt, når han er placeret som back, hvor han har spillet i det meste af sin karriere. Busuladzic er med igen, og han har brug for et lille tilløb til Superliganiveau. Han er bedst centralt, men han spillede hele kampen på kanten i dag.

      - Ari kom godt rundt på banen og er svær at vælte med sit lave tyngdepunkt, og så synes jeg, at Darko spillede en god kamp i dag, hvor han ikke gør sig skyldig i at fedte for meget med bolden i for mange berøringer. I første halvleg blev der trænet i plan B, hvor holdet skal vænne sig til at kunne spille mere simpelt, når banerne ikke tillader de mange flade kombinationer.

      - Plan B skal stadig finjusteres. Det var en usædvanligt god bane, vi spillede på i dag, og derfor så det ud til, at mange spillere oplevede det som en tung afsked med bolden, når de skulle slippe den, men det er jo det, vi skal øve os i, sluttede Troels Bech.

      OB’s næste træningskamp er torsdag 6. februar ude mod Helsingborg, og her er Rasmus Falk og Kasper Larsen atter i betragtning efter landsholdsopgaver.

      Comment


        #33
        Dejligt med lidt spiller analyser. Fortæller os lidt syntes jeg.
        JBL skal være back
        Ari styrer midtbanen for vildt
        Azer er ikke klar til starter

        Hvad det ikke fortæller

        Hvem hulen skal spille venstre kant indtil BK/EL er klar?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Dejligt med lidt spiller analyser. Fortæller os lidt syntes jeg.
          JBL skal være back
          Ari styrer midtbanen for vildt
          Azer er ikke klar til starter

          Hvad det ikke fortæller

          Hvem hulen skal spille venstre kant indtil BK/EL er klar?
          Hvis vi satser på en central midtbane med Ari og Spelmann, hvilket jeg godt kan se meget fornuft i, så kan JBL ligge som en rigtig offensiv venstre back. På venstre kanten, imens vi venter på Emil og Kadrii, vil jeg mene at folk som Dusan, Momo, Azer og Schoop vil kunne fungere. Det er alle spillere som naturligt vil trække ind i banen, hvilket til tider vil kunne få vores opstilling til at minde om en 3-5-2, hvor JBL kan fungere som en meget offensiv back/fløj.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Hvis vi satser på en central midtbane med Ari og Spelmann, hvilket jeg godt kan se meget fornuft i, så kan JBL ligge som en rigtig offensiv venstre back. På venstre kanten, imens vi venter på Emil og Kadrii, vil jeg mene at folk som Dusan, Momo, Azer og Schoop vil kunne fungere. Det er alle spillere som naturligt vil trække ind i banen, hvilket til tider vil kunne få vores opstilling til at minde om en 3-5-2, hvor JBL kan fungere som en meget offensiv back/fløj.
            Toppel

            DH AMC KL

            AS
            ER JBL

            MS

            RF MA
            MS

            Måske indtil EL/kadrii er klar

            Comment


              #36
              Nogen der har fundet videomatriel fra kampen?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                Nogen der har fundet videomatriel fra kampen?

                Comment

                Working...
                X