Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Får vi snart en startopstilling? Jeg er spændt på om Izunna og Falk er startere..

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Får vi snart en startopstilling? Jeg er spændt på om Izunna og Falk er startere..
      OB's lineup: Grytebust-Desler, Tingager, Jonasson, Barrett - Greve, J.J. D. Thomassen, El Makrini, Falk - Festersen, AK Jacobsen. #sportfyn

      Comment


        #33
        Fortjent JJT får en startplads. Izunna har ikke været ret god endnu, han har vist små momenter af hvad han kan.. Men langt fra niveau. Forhåbentligt er han klar til næste sæsonstart.

        Comment


          #34
          Problemet med JJT er at hans fysik endnu ikke rækker helt til en central midtbaneplads, så det er lidt af et sats af Kent at starte med ham, men det bliver da spændende at se om han kan klare mosten.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Problemet med JJT er at hans fysik endnu ikke rækker helt til en central midtbaneplads, så det er lidt af et sats af Kent at starte med ham, men det bliver da spændende at se om han kan klare mosten.
            tjo - men det er jo et ret gratis sats at foretage....izunna har ikke været specielt god, og selv om jeg gerne vil slutte på en 6 plads, så er det jo ikke ligefrem vitalt om vi ender 6 eller 7.
            Så det er da nu de skal have noget spilletid......og hvorfor falk så er tilbage i startopstillingen fatter jeg intet af

            Comment


              #36
              Fed opstilling. Håber Jao får en halv time.

              Comment


                #37
                Helt fortjent at Izunna er sat af. Hans forår har været en kæmpe stinker.

                Comment

                Working...
                X