Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: SE - OB, 20/5/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg har det bare sådan at jeg hellere vil vinde kampe med den trup vi har nu. JJT er langt fra klar til en central midtbaneplads endnu, han mangler simpelthen fysik, men jeg ser ham som fremtidens mand om et par sæsoner.
    og så røg izunna ud - og azer kom ind ;)

    jaja.....syntes bare det er underligt man henter ham på så relativ lang en kontrakt - så skal han sgu også spilles ind.

    Og kent mere end antydede at falk snart kommer på banen - det lange lys er ikke helt tændt endnu....

    Comment


      #62
      Myse redder os!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Eneste glæde er at denne kamp ikke betyder det store for os ift placeringen .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Kæmpe redning af grytebust!

          Comment


            #65
            vi er under pres 3 sønderjydske hjørne på stribe...

            Comment


              #66
              Slattent at se på det der, Hall...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Kom nu OB for satan!!!@
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #68
                  Mærkeligt og trist at langtidskontrakt Izuna har så markante mangler. Han gider jo ikke.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Lige der skulle Myse nok få lidt ro på i stedet...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Flot af Ari. ......
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Mærkeligt og trist at langtidskontrakt Izuna har så markante mangler. Han gider jo ikke.
                        Ret enig , syntes ikke han var/er det vi manglede på midten ihvertfald ikke når vi har Makrini . Izunna har ingen offensive kvaliteter .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Vi har stadig en alt for smal trup og sådan er det bare😯
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Vi har stadig en alt for smal trup og sådan er det bare😯
                            Ufattelig tynd offensivt
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Enig. Greve har værer virkelig dårlig de sidste tre kampe.. Jeg er indforstået med at unges niveau kan falde meget, og han er nok bare inde i en dårlig stime.. Det ændre dog ikke på, at jeg rigtig gerne vil se Yao i 2. Halvleg.. Jo tidligere, jo bedre.
                              Jeg synes, at Greve er den eneste, der forsøger at tage lidt initiativ. Har heller ikke været super imponeret af hans forår, men i dag er han en af de bedre imo

                              Comment


                                #75
                                Izunna vil kun være god i en 4-1-4-1 opstilling IMO....
                                Han passer ikke ind sammen med Makrini

                                Comment

                                Working...
                                X