Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB og straffespark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det har de. Det er ligaplacering, der afgør om man har flere hjemme- end udekampe. Jeg mener det er én mere pr. sæson. (Og så er der lodtrækningerne om, hvorvidt man møder de samme hold to gange på ude- eller hjemmebane, der også kan have afgørende indflydelse på mesterskabet.)
    Jeg var godt klar over det med top seks :) Jeg mente i forhold til lodtrækningen, hvor jeg har en (helt udokumenteret) fornemmelse af, at FCK og Brøndby ofte ender med den ekstra hjemmekamp.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg var godt klar over det med top seks :) Jeg mente i forhold til lodtrækningen, hvor jeg har en (helt udokumenteret) fornemmelse af, at FCK og Brøndby ofte ender med den ekstra hjemmekamp.
      Det er den store (og måske eneste) fordel ved det nye system i næste sæson. Lige antal ude- og hjemmekampe. Så det behøver vi ikke gå op i længere.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment

      Working...
      X