Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Håber at man giver HH en kæmpe applaus i morgen hvis han kommer på banen

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/h...rekord-mod-ob/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Passer mig fint , ser intet i ham
    Nej intet har overbevist mig om at han er god nok til vores hold. Og hvis han også skal videre i sin karriere er det nok bedst at skilles nu

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lucas ude igen. Ligner sgu et farvel
    Passer mig fint , ser intet i ham

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Syntes mange ting har ændret sig hurtigt fra en katastrofal målmandsituation og forsvar gennem flere sæsoner er dette blevet langt bedre. Vi har rigtige angribere som kontinuerligt scorer mål, en målmand som matcher de bedste,og en supertræner som tidligere har bevist at kunne skabe resultater. Vi er kommet rigtig langt på kort tid. Kan ikke se hvad der skulle stoppe denne udvikling. Vi mister Falk - Har tiltro til at KN også for løst dette . Talenter der udfylder bredden på holdet fint, og giver måske et lidt større økonomisk råderum til enkelte kvalitets spillere. Tror på stabilitet i OB, og at dette vil fører til store resultater.

Hvis vi eksempel kigger på udviklingen i Aab på 2 mesterskaber og en 10 plads indenfor 5 år.

Jeg forventer ikke en sikker top 3 placering næste sæson, men mener bestemt ikke det er urealistisk. Der er heldigvis stadig meget i dansk fodbold der ikke er afhængig af økonomi.
    Jeg er langt hen ad vejen enig med dig. Det går utvivlsomt den rigtige vej - og med hastige skridt endda! Men jeg vil stadig fastholde, at der er flere hold der har bedre forudsætninger end os for at nappe medaljer i næste sæson. Selvom økonomien ganske rigtigt ikke er et sikkert parameter til at måle de forskellige klubbers resultater fra sæson til sæson, så er faktum stadig, at over tid vil de økonomisk stærkeste klubber skabe bedre resultater. Men jo, det er da muligt at vi rammer en supersæson som SønderjyskE og vi har endda endnu bedre forudsætninger for gøre det, men jeg vil stadig skyde både Brøndby, AaB og FCM som større medaljekandidater end os, trods både Brøndby og FCM (sandsynligvis) står over for trænerskifte ved sæsonens afslutning.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fedt at Yao er med i truppen igen.. Håber vi snart for ham at se

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Desler: Backen er blevet min favorit
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...t-min-favorit/
    Dejlig attitude fra den unge mand. Vild med det!

Leave a comment:

• manner
    replied
    Desler: Backen er blevet min favorit
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...t-min-favorit/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Lucas ude igen. Ligner sgu et farvel

Leave a comment:

• manner
    replied
    OB har næsten alle mand på dæk
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...mand-paa-daek/

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis man har en offensiv trio, der scorer mål, behøves man ikke midtbanespillere, der scorer mål. Bare spørg i Barcelona...

...vores udfordring bliver at blende en offensiv uden Falk med den holdmæssige og taktiske styrke vi har vist i dette forår. Kan vi det, så kan vi måske få en situation, hvor målene begynder at komme fra andre kanter. Det bliver jo i essens et nyt hold, vi skal til at spille sammen. 3 nye forsvarsspillere, det offensive omdrejningspunkt er væk, vores første målmand har ikke engang været her i et halvt år, den centrale midtbane kan også kaldes "ny", så jeg tror vi får større udfordringer end at finde midtbanemål.

MvH ChrisOB
    Jeg må sige at jeg uenig omkring det med målscorerne. Det er nemmere at lukke et hold ned (hvis man da ikke ligefrem er barcelona, der har så meget kvalitet på alle pladser), som har så få spillere der kan score mål. Jeg synes at det er det vi ser i kampene mod de bedre hold i ligaen. De lukker simpelthen Fester og AK ned. Men ikke dermed sagt at jeg har ret - det er bare min holdning til det.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Vi mangler generelt midtbanespillere, der kan score mål - især når Falk forsvinder. Vores midtbane har scoret 11 mål i år, hvor de 3 (!) er scoret af en spiller, som er her efter sommerferien: Greve. Det er jo alt, alt for lidt!
    Hvis man har en offensiv trio, der scorer mål, behøves man ikke midtbanespillere, der scorer mål. Bare spørg i Barcelona...

...vores udfordring bliver at blende en offensiv uden Falk med den holdmæssige og taktiske styrke vi har vist i dette forår. Kan vi det, så kan vi måske få en situation, hvor målene begynder at komme fra andre kanter. Det bliver jo i essens et nyt hold, vi skal til at spille sammen. 3 nye forsvarsspillere, det offensive omdrejningspunkt er væk, vores første målmand har ikke engang været her i et halvt år, den centrale midtbane kan også kaldes "ny", så jeg tror vi får større udfordringer end at finde midtbanemål.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det virker næsten som om at du opsøger muligheden for at kunne kritisere .... :o) Det ligner da ikke dig, Plum ;o)
    Plum udviser vinderattitude! ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Da angribere generelt er dyre og svære at finde i god kvalitet tror jeg en må kunne gøre det i denne omgang. Så hellere noget kvalitet på midten og på kanterne.
    Det er mere en realistisk afvejning
    Vi ved ikke hvad der sker med TM og jeg har stadig fidus til at Yao måske kunne blive vores 4.valg
    Vi mangler generelt midtbanespillere, der kan score mål - især når Falk forsvinder. Vores midtbane har scoret 11 mål i år, hvor de 3 (!) er scoret af en spiller, som er her efter sommerferien: Greve. Det er jo alt, alt for lidt!

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    6. Fin - 7. ikke fin
    Det virker næsten som om at du opsøger muligheden for at kunne kritisere .... :o) Det ligner da ikke dig, Plum ;o)

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Syntes også at en 6. plads er godkendt men heller ikke ringere. En solid midtplacering må være 5.-6. pladsen og ikke 7.-8. pladsen ..
    Det mener jeg nu ikke. 6-7 er en midterplaceringi min optik - øverste plads i bunde / nederste plads i toppen.

Leave a comment:

Working...
X