Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Varmen var en faktor; der var lidt sløvhed. Kæmpe cadeau til gutterne foran, der holdt humøret og fanen højt og hev os andre med.
    Tingager-sangen er sjov! Den må der godt arbejdes med - fik kun fat i de sidste linjer (original - Susan Himmelblå - "...hvis jeg ku, så loved jeg dig et langt og lykkeligt liv, men jeg kan ikke spå") - 'hvis jeg ku, så gav jeg dig et kæmpe kys, men jeg er ikk så høj'
    Det lyder som noget KludenCrewet har produceret mht. Tingager-sangen. Men ja, mere af det - Jeg ved med sikkerhed at de ungd spillere elsker den slags, også gamle for den sags skyld. Jeg husker også en kamp mod FC Udfordringen, hvor Jeppe Hansen (som end ikke var på banen) fik de fedeste sange smidt i hovedet.. Han smilte og grinte over hele hovedet, hele kampen igennem. Det betyder sgu noget for dem!

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Det lyder som noget KludenCrewet har produceret mht. Tingager-sangen. Men ja, mere af det - Jeg ved med sikkerhed at de ungd spillere elsker den slags, også gamle for den sags skyld. Jeg husker også en kamp mod FC Udfordringen, hvor Jeppe Hansen (som end ikke var på banen) fik de fedeste sange smidt i hovedet.. Han smilte og grinte over hele hovedet, hele kampen igennem. Det betyder sgu noget for dem!
      Nænej, Kluden kan ikke tage æren for Tingager-sangen; det var som sagt de unge gutter - de lavede en fest, og tak for det!

      Comment


        #33
        Jeg sagde også at det blot lød som en Kluden sang, men respekt til de unge gutter - De gør det desuden også bedre og bedre til kampene. Super fedt!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hold nu op ChrisOB - tro på dig selv ;o)
          Det gør jeg skam også, men har pænt på fornemmelsen at ved første spurt, så er alle kræfter nærmest brugt... ;-)

          Vi kan jo ikke alle spæne 13 km per kamp som visse andre Makrinier, men somme tider føler jeg, at der blandt publikum til en hver given OB kamp findes nogen, der kan ramme OB spillere bedre end Skula, når denne, øh, "folder sig ud" Jeg selv inkluderet.

          ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det gør jeg skam også, men har pænt på fornemmelsen at ved første spurt, så er alle kræfter nærmest brugt... ;-)

            Vi kan jo ikke alle spæne 13 km per kamp som visse andre Makrinier, men somme tider føler jeg, at der blandt publikum til en hver given OB kamp findes nogen, der kan ramme OB spillere bedre end Skula, når denne, øh, "folder sig ud" Jeg selv inkluderet.

            ;-)

            MvH ChrisOB
            Det er sandt :o)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Det lyder som noget KludenCrewet har produceret mht. Tingager-sangen. Men ja, mere af det - Jeg ved med sikkerhed at de ungd spillere elsker den slags, også gamle for den sags skyld. Jeg husker også en kamp mod FC Udfordringen, hvor Jeppe Hansen (som end ikke var på banen) fik de fedeste sange smidt i hovedet.. Han smilte og grinte over hele hovedet, hele kampen igennem. Det betyder sgu noget for dem!
              Jeg husker også stadig Markus Pedersens smørrede grin i Hvidovre, da han blev gjort opmærksom på, hvad der blev sunget fra udeafsnittet ("Hvem får alt det fisse han kan seeee, Markus Peeee, Markus Peeeeee").

              Tingagersangen startede vist i øvrigt med "du er høj're end du tror".

              Så tror jeg det var Kluden, der var klar med en ny sang til vores yndlingsmålmand, som jeg håber slår igennem. På Totos Susanne.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Jeg husker også stadig Markus Pedersens smørrede grin i Hvidovre, da han blev gjort opmærksom på, hvad der blev sunget fra udeafsnittet ("Hvem får alt det fisse han kan seeee, Markus Peeee, Markus Peeeeee").

                Tingagersangen startede vist i øvrigt med "du er høj're end du tror".

                Så tror jeg det var Kluden, der var klar med en ny sang til vores yndlingsmålmand, som jeg håber slår igennem. På Totos Susanne.
                Det var til gengæld os. Men du roder Kim Larsen og Toto sammen.

                Sangen er "Rosanna", og hvor de synger "meet you all the way/dadadaa/dada/dada/dadaaa", synger vi "Sten Michael Grytebust/dadada/dadaa/dada/dadaa".

                Og advarsel: den sætter sig på hjernen i flere dage efter

                https://www.youtube.com/watch?v=qmOLtTGvsbM
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment

                Working...
                X