Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg tror på Izunna, men er også lidt skuffet over ham... synes ellers det var begyndt at pege den rigtige vej, måske derfor det føles ekstra træls...
    Håber han kan få sluttet godt af, med et par hele kampe også...

    Enig omkring Skula... Tror han ville være god til at æde sig selv på en cykel op af en stigning, eller blive en svær hund at møde i en brydering... men fodboldspiller, det bliver han ikke...

    Der skal helt sikkert 3 point på kontoen mod Hobro, og det kunne måske også blive en mulighed for at få set Yao... de resterende kampe indbyder ikke direkte til det...
    Gud ja, det er sgu da rigtigt. Skulason ville være den perfekte bjergrytter.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Izunna gjorde det godt. Fik fat i mange returbolde, deltog godt i spillet og fik fordelt boldene fint rundt. Jeg kan ikke genkende, at han var skuffende.

    Var dog igen imponeret af Tingager.

    Skulasson og AK var under deres niveau.
    Tror du må ud og købe et nyt HDMI kabel til dit fjernsyn for der må være udfald på din skærm

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Izunna gjorde det godt. Fik fat i mange returbolde, deltog godt i spillet og fik fordelt boldene fint rundt. Jeg kan ikke genkende, at han var skuffende.

    Var dog igen imponeret af Tingager.

    Skulasson og AK var under deres niveau.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Journalister ved at få øjnene op for hvor god Grytebust er

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...den-lars-hoegh

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Det var varmt i solen i Farum - generelt en halvskidt kamp, hvor de starter bedst, så tager vi over og har en god periode, og så slutter de egentlig bedst af. I anden omgang var det som om begge hold blev mere og mere tømt for kræfter, og det gled lidt ud. Lidt for mange fejlafleveringer i dag, og der var - som i en del andre af forårets kampe - problemer med at holde fart i angrebsspillet. JBL skuffede mig lidt i dag; der var rum til flere dybdeløb, og han kan insistere noget mere, når han faktisk har taget de første meter på sin mand og har plads foran sig. Uden aktive backs bliver vi for nemme at lukke ned, når både Falk og Skula helst vil trække ind.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jeg tror på Izunna, men er også lidt skuffet over ham... synes ellers det var begyndt at pege den rigtige vej, måske derfor det føles ekstra træls...
    Håber han kan få sluttet godt af, med et par hele kampe også...

    Enig omkring Skula... Tror han ville være god til at æde sig selv på en cykel op af en stigning, eller blive en svær hund at møde i en brydering... men fodboldspiller, det bliver han ikke...

    Der skal helt sikkert 3 point på kontoen mod Hobro, og det kunne måske også blive en mulighed for at få set Yao... de resterende kampe indbyder ikke direkte til det...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    started a topic Nedtakt FCN-OB

    Nedtakt FCN-OB

    Halvskidt kamp idag generelt men 3 dejlige point som gør at vi stadig har noget at spille for..

    Desler,Gryte,HJ,Tingager,Makrini,Jensen og Fester var gode idag
    JBL,AK var okay mens Skulason og Izunna var ringe..
    Savner virkelig en mere spillende og boldfast midtbanespiller som makker til Makrini.. Izunna skal være væsentlig bedre hvis han skal være blandt mine 11 foretrukkende. Skulason kæmper som han skal og dirigerer godt men er håbløs på kanten og direkte livsfarlig når han blander sig i forsvaret..
    Lidt ærgeligt at Yao ikke fik de sidste minutter men jeg forstår godt hvorfor når der ikke skulle jagtes..

    Nu skal der bare 3p på kontoen mod Hobro!!
Working...
X